Artu Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Trochę chaotyczna ta instrukcja :mrgreen: , ale na pewno przydatna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojt85 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 toretto1995 kocham cie chlopie!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojt85 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 co do ulozenie silnika to podam sie na Fokkerra ale nie powiem pomysl Artu jest genialny nie wpadl bym na to(nie wiedzialem ze tak tez mozna) loze juz wiem z czego zrobie u mnie w pracy jest cos ala plexi tylko ze lekka nie taka ubita i w miare cienka jakies ja wiem....3-4mm...z tego zrobie loze mysle ze to bedzsie idealne tworzywo juz mam w glowie jak to wykonam foty zrobie pozniej bo dzis apomnialem wziasc to z pracy ;/ co do lotek to ten podklad okleic czyms??bo jak dla mnie to bedzie sie wyginac jak cholera chyba ze mam schizy... lotki beda mialy wymiary 500x 50 krawedz x 30 srodek mysle zeby jesxcze bardziej je poszezyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojt85 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 podajcie mi linki ze sklepami jakimis dobrymi ze smiglami i piastami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 lotka sama w sobie będzie sie wyginała - to normalne. Ale na jej krawędzi przedniej czyli natarciu przykleisz listewkę balsową i to już usztywni. Potem okleisz tasmą klejącą jak całe skrzydło ale mozna też zalaminować cienką tkaniną. smigła oferuje każdy sklep online jak i stacjonarny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojt85 Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 ok jutro robie loze pod silnik slyszalem ze musi miec jakis kat nie chodzi mi o sklon tylko w kierunkach lewo prawo jak mam je zamontowac??w ktora strone zeby nie skrecalo samo podczas lotu:) aha lotki narazie zrobie z depronu i na to przykleilem tasme wzmacniana jest sztywniejsze a przeciez narazie nie bede robic beczek i petli tylko wzlot lewo-prawo i ladowanie nadejdzie czas ze zrobie je z balsy narazie nie mam zamiaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Chodzi Ci o wykłon silnika. 2-3 stopnie w prawo dla smigła lewoobrotowego. Chodzi o to aby przeciwdziałac momentowi od smigła, które próbuje położyć samolot na lewe skrzydło i zamiast trymowac na lotkach to ustawiasz wykłon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojt85 Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 no no aha a jesli kupie wzykle ciagnace smiglo i zamontuje je odwrotnie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toretto1995 Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Panie Wojtku...zamontowanie śmigła ciągnącego na odwrót to to samo co zmienienie miejscami dwóch kabli od silnika :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojt85 Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 no no ale gdzies na tym forum wyczytalem ze takie praktyki stosuja wiec wiesz...poza tym jestem elektrykiem z zawodu i wiem ze silniki(bynajmniej te szczotkowe)nie lubia "lewych"obrotow nie wiem jak ma sie to do beaszczotkowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toretto1995 Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 wiem ze silniki(bynajmniej te szczotkowe)nie lubia "lewych"obrotow nie wiem jak ma sie to do beaszczotkowych Ja latam od trzech miesięcy deltą i mam śmigło zamontowane tak jak by miało ciągnąć ...tylko zmieniłem stronę kręcenia się silnika..(tak by pchało ..chyba proste do zrozumienia ..) i nie zauważyłem by z silnikiem działo się coś złego.W sumie zrobi Pan jak Pan będzie uważał...mi po prostu było łatwiej kable zmienić miejscami niż odwracać śmigło.Pana sposób też jest dobry ale nie jestem pewien czy czasem nie będzie Pan musiał otworu powiększać bo śmigło nie będzie dobrze leżało na prop saverze ..ale tego pewien nie jestem . Pozdrawiam Damian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 mi po prostu było łatwiej kable zmienić miejscami niż odwracać śmigło Odwrócenie śmigła nie zmienia kierunku strumienia zaśmigłowego. Amen. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojt85 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 nooo to zrobie tak jak mowiles zmienie obroty P.S nie mow do mnie pan az taki stary to nie jestem:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 nooo to zrobie tak jak mowiles zmienie obroty ...zrób, zrób. Toretto albo głupoty wypisuje, albo zle precyzuje myśli na co zwrócił uwagę Grzegorz ale ty zrób jak uważasz :idea: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artu Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 wiem ze silniki(bynajmniej te szczotkowe)nie lubia "lewych"obrotow nie wiem jak ma sie to do beaszczotkowych Ja latam od trzech miesięcy deltą i mam śmigło zamontowane tak jak by miało ciągnąć ...tylko zmieniłem stronę kręcenia się silnika.. A słyszałeś o czymś takim jak "krawędź natarcia" w śmigle. Jeśli zrobiłeś tak jak opisałeś, to znaczy, że śmigło "pracuje" krawędzią spływu i jego skuteczność jest w krzakach...Śmigła standard montuje się zawsze opisami do kierunku lotu. Patrząc z tyłu modelu powinno się kręcić w prawo. Zmień obroty, odwróć śmigło i wtedy zobaczysz co to moc :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toretto1995 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Z odwróceniem śmigła mi się tylko porypała..Mój błąd To jak już powiedziałem błędnie to mogli byście mi coś wyjaśnić? W totku miałem zamontowane śmigło napisami do przodu , silnik kręcił się w prawo patrząc od tyłu modelu i było dobrze. W delcie mam tak że napisy na śmigle są w kierunku lotu a silnik kręci się też w prawo patrząc tyłu modelu..i jest dobrze..modele latają(tzn totek już nie ;D ) . Dobrze montowałem śmigła czy nie? Bo teraz to już sam nie wiem.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artu Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Dobrze montowałem śmigła czy nie? Bo teraz to już sam nie wiem..Dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojt85 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 ojjj nie zrobie jak ma byc dlatgo tez jestem na tym forum:) lotki przyklejone jutro po silnik i serwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojt85 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 jak przymocowac loze do modelu??plexi-styro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojt85 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 a tak przymocuje serwa http://w984.wrzuta.pl/obraz/7PlCU5MtOZj/imag0086 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi