idfx Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Hehe, nie chce się chwalić, ale przylecialem do PL i wlasnie świętuje swoje urodziny :-) :-) :-)
skraf Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 No to wszystkiego najlepszego! (haha, masz urodziny dzień po mnie )
Wenar Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Hehe, nie chce się chwalić, ale przylecialem do PL i wlasnie świętuje swoje urodziny :-) :-) :-) no to wszystkiego najlepszego.. jutro tak sie fajnie sklada ze mam dzien wolnego. i moja dziewczyna tez wiec bede mial kamerzystke. do sedna. poprawie propsaver, wezme smiegla jakie posiadam.i na polane. no w miedzy czasie dodam pare gram do funbata bo zlamalem skrzydlo wiec je podkleje. tylko do testow oczywiscie ten projekt sie poswieci. jak uda sie odpowiedziec na pytanie czemu jest maly ciag to moze powstanie nastepny funbat. a raczej na pewno. pytanie dodatkowe czy mozna bez obaw powiekszyc funbata dwukrotnie? pod warunkiem ze ciag juz bedzie wlasciwy. pozdrawiam i czytam temat uwaznie dalej.
medium Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 SILNIK E-max cf2822 prop9'' - 10'' 11.1v posiadam drugi regulator do tego silnika takze 30A no to kto mi wytlumaczy czemu tak jestmz tym malym ciagiem.. to samo mialem w toto-0 i delcie 120minut depron. nie wiem czy pomogę jeśli możesz to poproś jakiegoś kolegę o sprawdzenie jak się kręci twój silnik na jego ecs sam kiedyś miałem taki problem: do małych latadeł zakupiłem turnigy 2204-14T teoretycznie max 7,5A do tego ecs MAG8 12A plus 800mAh 2s, z 7x35 i na stole bardzo ładnie sie to kręciło a na polu zawsze po ostrym starcie strata mocy i kret kilka razy sprawdzałem pobór prądu itp - wszystko ok, max 6A ssało pomogła dopiero zmiana ecs na HK15A sam sobie wmawiałem że mniejszy ecs był do du..... dopóki nie podpiąłem go pod CF2805 i na stole poradził sobie ze śmigłem 6x4 podając 11,5A a i w powietrzu znakomicie się sprawdził u mnie problemy się skończyły
wapniak Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Jeśli jesteśmy przy świętowaniu, to pamiętajcie, że jutro jest Dzień Teściowej.
Masło Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Dawid, dalej masz silnik podłączony na kostkach elektrycznych? Może styk nie jest dobry i nie jest w stanie przenieść prądu? Nie grzeją się podczas pracy?
idfx Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Jeśli jesteśmy przy świętowaniu, to pamiętajcie, że jutro jest Dzień Teściowej. Dawidzie, dziękuje. Dariuszu: Na szczęście nie mam teściowej ;-)
Wenar Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 na obu reg lata taksamo testowalem to na toto-0 jakmjeszcze bylem w pl niestety nie mam kolegi takiego w poblizu. co do temperatury tu nie zauwazylem ale testowalem tu na silniku bez smigla na max obrotach przez 24s i dotykiem nic nie stwierdzilem. poprostu wlozylem tak palca. temperature sprawdzam przy kazdym powrocie do warsztatu.. jak mi dziewczyna pozwoli nadszarpnac budzet to kupie nowy silnik reg i pakiet.. ale to ciut dluzsza rozmowa z nia...
idfx Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Kur.. ze aż tyle problemów z taka drobnostka, poszukaj mi bed&breakfast 24h w Blackpool to podjade do Ciebie pociągiem i rozwiklamy problem, przy okazji zabiore zapasowy silnik i bukiet śmigieł :-)
robertus Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 czy mozna bez obaw powiekszyc funbata dwukrotnie? Można, tylko po co?
idfx Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 Khmmm czy to oznacza, ze znalazles przyczynę, czy to inny problem ?
Wenar Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 no wiec tak.. wymienilem juz regulator. ten nie byl prawie w ogole uzywany. brakuje mi lutownicy i wtyczek, ale podlaczylem go aby sprawdzic czy wszystko ok. po pierwszym wlaczeniusilnik nie zareagowal. sprawdzilem wszelkie polaczenia. usteski nie znalazlem ale poprawilem co uznalem za liche. drugie wlaczenie. wiec leci muzyczka, ale silnik trzesie sie w prawo i w lewo. no coz wystraszylem sie. poszedlem na obiadokolacje po powrocie wlaczam jeszcze raz. nic nie zmienialem w miedzyczasie. wlaczenie nr 3, wszystko w porzadku. owszem podpiolem silnik na obroty wg wskazowek zegara wiec wylaczylem. zmienilen kolejnosc kable. i powtorka od punktu pierwszego. wlaczenie 6 albo 7 wszystko gralo jak nalezy. przyczyna nie jest mi znana takiego zachowania. kilka razy jeszcze uruchamialem go nie liczylem ile i wszystko ok. za chwile dolacze kilka nagran aby to lepiej zobrazowac. co jest z tym nie tak? nie rozumiem takiego zachowania i nie umiem tego wyjasnic. czekam na dalsze wskazowki.
idfx Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 Odłącz pakiet. Ustaw gaz na max we włączonej aparaturze. Podlacz pakiet do regulatora (uprzednio zdejm śmigło). Poczekaj na melodyjne. Po kilku sekundach zjedz gazem do minimum. Znowu poczekaj na melodyjke. Porozlaczaj wszystko, podłącz od nowa i lataj :-)
Wenar Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 1: https://www.youtube....h?v=8p8xPt-XB8Y 2: 3: https://www.youtube....h?v=CB0ldNOPMVE z tym ze jak wlacze pakiet gdy gaz jest podkrecony tzn wiecej niz zero to pika jak alarm samochodowy.. tak ma byc?
Wenar Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 Odłącz pakiet. Ustaw gaz na max we włączonej aparaturze. Podlacz pakiet do regulatora (uprzednio zdejm śmigło). Poczekaj na melodyjne. Po kilku sekundach zjedz gazem do minimum. Znowu poczekaj na melodyjke. Porozlaczaj wszystko, podłącz od nowa i lataj :-) ok. bede po 17 w domu. zjem i tak dalej. ok 19 pewnie napisze. ta procedura ma nazwe i do czego ona sluzy. co to robi? nigdzie o tym nie bylo napisane..
idfx Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 To podstawowe programowanie regulatora. "Uczysz" go w ten sposób maksymalnego i minimalnego wychylenia gazu. Trzeba to robić praktycznie z każdym nowym regulatorem, zanim sie będzie nadawał do normalnej pracy.
Rekomendowane odpowiedzi