Skocz do zawartości

B-17 LATAJĄCA FORTECA z Cyber Fły


Rekomendowane odpowiedzi

Punkt podpacia podwozia mam jakieś 6 cm od natarcia, srodka cieżkości nigdy nie liczę.

Biorę model w ręce i mniej czy więcej wiem, czy jest dobrze.

W moim modelu po zmierzeniu wyjdzie między 10-12cm od natarcia.

Wczoraj testowałem uderzeniowo podwozie, jeśli możesz zrób wzocnienia dźwigarowe, bo u mnie mimo wagi do lotu około 1,8kg słabo to widzę, będę musiał sporo kombinować, aby to wszystko było na swoim miejscu po wylądowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 104
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wczoraj testowałem uderzeniowo podwozie, jeśli możesz zrób wzocnienia dźwigarowe, bo u mnie mimo wagi do lotu około 1,8kg słabo to widzę, będę musiał sporo kombinować, aby to wszystko było na swoim miejscu po wylądowaniu.

Nie bardzo wiem co masz na mysli piszac o wzmocnieniach dzwigarowych - mozesz cos wiecej napisac ? Ja podwozie mam mocowane na wkretach to sklejki wklejonej na zywicy w EPP.

Swoja droga dobry wynik z 1.8 kg. U mnie jak nic wyjdzie ok 2.4-2.5 kg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Proszę podaj jakie masz silniki i regle, a zwłaszcza napięcie , pojemność i ilość C akumulatora. Czy mierzyłeś jakie prądy i pobiera na max obrotach jeden silnik?Stawiałbym na zbyt małą pojemność i za małe C Aku. Na zdjęciach widzę 1 akumulator ? Jeśli tak to chyba na pewno ma zbyt małą wydajność.

Zwłaszcza, ze silniki , jak widać na filmie , nie osiągnęły max obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz jak działa ten bez śmigła i jak działa gdy tylko ten ma śmigło. Albo to problemy z wydajnością prądową, albo problem z silnikiem, np uszkodzona jedna żyłka z fazy. Czasem "nie chrobocze" tuż przed wyłączeniem, jakby tracił synchronizację?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik A28M 1100kv regle redbrick 30A aku 4000mAh 3S chyba 20C

Wszystko wyrabia prądowo, problem pojawia się na małych obrotach

Obroty w zakresie od połowy drążka do góry wszystko ok

Mam wrażenie, że silnik się grzeje znacznie bardziej niż pozostałe

Rozbierałem już go dwa razy nic nie widać, uzwojenia ok.

Majac go na zewnątrz po podłaczeniu regla czasami nie wkręca się na maksymalne obroty, tak jakby w regulatorze ustawiony był miękki start.

Dzisiaj pomierzę skubańca i porównam z innym.

A tu inny test:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomierzyłem silniki bez śmigieł, pobór prądu przy 11,4 V na poziomie 0,68A

W silniku problematycznym pobór prądu 2,6A

Po wymianie łożysk to samo. Macie jakieś pomysły, co to może być.

Silnik bez śmigła po 2-3 minutach jest gorący.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomierzyłem silniki bez śmigieł, pobór prądu przy 11,4 V na poziomie 0,68A

W silniku problematycznym pobór prądu 2,6A

Po wymianie łożysk to samo. Macie jakieś pomysły, co to może być.

Silnik bez śmigła po 2-3 minutach jest gorący.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to mam problem bo silników A28M nigdzie już nie ma.

Zamierzam kupić dwa o podobnej wielkości i wymienić oba wewnętrzne.

Z przewijaniem jest taki kłopot, że nigdy nie udało mi się nawinąć takiej samej ilości zwoi, co w silniku fabrycznym.

Jak zmierzyć rezystancję uzwojeń, aby potwierdzić zwarcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to mam problem bo silników A28M nigdzie już nie ma.

Zamierzam kupić dwa o podobnej wielkości i wymienić oba wewnętrzne.

Z przewijaniem jest taki kłopot, że nigdy nie udało mi się nawinąć takiej samej ilości zwoi, co w silniku fabrycznym.

Jak zmierzyć rezystancję uzwojeń, aby potwierdzić zwarcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrky, bierzesz omomierz i mierzysz opór w omach lub miliomach pomiędzy każdymi kabelkami ( gdyby były w jednym kolorze na przykład to je sobie oznacz np cyferkami- zakładam że uzwojenia połączone w trójkąt) tj. wykonujesz pomiar pomiędzy kabelkami 1-2,1-3, 3-2, rezystancja pokazana przez miernik powinna być taka sama w każdym pomiarze, ewentualnie z tolerancją 1-2%. Zrób pomiary porównawcze na jednym lub wszystkich pozostałych silnikach, jeśli choćby na jednym uzwojeniu będziesz miał inną rezystancję to silnik do przewinięcia. Nie mam doświadczenia w przewijaniu, zazwyczaj kupuję nowe silniki bo uważam, że się nie opłaca przewijać.

Pozdrawiam

Piotr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrky, bierzesz omomierz i mierzysz opór w omach lub miliomach pomiędzy każdymi kabelkami ( gdyby były w jednym kolorze na przykład to je sobie oznacz np cyferkami- zakładam że uzwojenia połączone w trójkąt) tj. wykonujesz pomiar pomiędzy kabelkami 1-2,1-3, 3-2, rezystancja pokazana przez miernik powinna być taka sama w każdym pomiarze, ewentualnie z tolerancją 1-2%. Zrób pomiary porównawcze na jednym lub wszystkich pozostałych silnikach, jeśli choćby na jednym uzwojeniu będziesz miał inną rezystancję to silnik do przewinięcia. Nie mam doświadczenia w przewijaniu, zazwyczaj kupuję nowe silniki bo uważam, że się nie opłaca przewijać.

Pozdrawiam

Piotr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.