turel Opublikowano 26 Listopada 2011 Autor Opublikowano 26 Listopada 2011 Witam ponownie model doczekał się pilota .Już nie będzie latał jako samolot widmo ! 1.Pilot zakupiony surowy stan . 2.Pilot pomalowany i gotowy do zamontowania do modelu 3.Pilot na podstawie gotowy do modelu 4.Pilot w samolocie I samolot w całości w hangarze czeka na ciepłe dni wiosenne lub zimowe bezwietrzne.
sławek Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 Robię model o podobnych skrzydłach i widzę że tak samo mamy je na kątach dodatnich względem osi podłużnej modelu i statecznika poziomego -na zdjęciach widać że silnik nie jest pochylony (logicznie-bo pochył ma względem skrzydeł) jak się to sprawdza? i jaki jest kąt mniej więcej skrzydeł a silnika?
MICHAL_1100 Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 zdjęcia poprawiam -wina Fotosika transfer przekroczony "DARMOWY HOSTING OBRAZKÓW" znów upomina się o swoje :wink: . Ciekawy model - ostatnio coraz częściej "chodzi" mi po głowie.
krzpob Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 A ja kombinuję nad mechanizmem wichrowania skrzydeł, zamiast lotek (jak w oryginale). Tylko się zastanawiam czy oba tylne odciągi, czy tylko zewnętrze zaangażować. Od dołu odciągi były by pewnie do dźwigni serwa przeczepione, a u góry kawałek plastikowej rurki przez którą przewlokę linkę.
robertus Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 krzpob, Ten wątek Ci pomoże http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=41060&start=0
MICHAL_1100 Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 Tylko ja wiem, ile szukałem tego wątku - kiedyś na niego trafiłem, później już nie bardzo... Dzięki
Marcin K. Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 I ja skończyłem (w końcu 8) )Mojego R.E.P.'a Troszkę sie przeciągnęło ale efekt mnie zadowala. Napęd stanowi dzwonek z modelu asw 28 pelikana, śmigło gws 9x4.7, ster kierunku obsługuje serwo "no Name" z asw 28, wysokość- tpSG90, regulator TP mag8 18A. Pakiet obecnie 2s 2200 mah. Jak będzie mnie stać to będzie mniejszy. Model pokryty tkaniną Skyloft i pomalowany białą emalią akrylową. Za sterami ICEman. Foty: Edit. Model gotowy do lotu z tym wyposażeniem waży 440g. SC przy aku max z przodu- 7.5cm od natarcia. Musialem troszke wyrzeźbic w pierwszej wredze od komory na wyposażenie, zeby pakiet sie zmieścił. Ciezko bedzie z mniejszym pakietem gdyż nie wiem gdzie go umieszcze Pawle, podaj jak u Ciebie wygląda sprawa sc.
bartolomeo Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Zakupiłem ten model i szukam materiałów - zdjęć oryginału, najlepiej w kolorze :lol2: . Jakoś te białe mi nie pasują. Znalazłem zdjęcia REP na francuskiej stronie. Wersja z takim kształtem steru kierunku oznaczona jest jako K 80 a nie N ... chyba że się mylę, mój Francuski ogranicza się do "rozmów" z żoną . Może ktoś jest bardziej biegły w tym pięknym języku. Poprawiony link KLIK
Marcin K. Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Jestem po oblocie. Przy tym co w modelu sc musial bym przesunąć o ok 1cm do tylu. Model mega wyrwal do przodu. Skontrowalem to na trymerze i dalej w górę. Jak juz jakos zaczął lecieć, dodam ze mega wolno, to skrzydelka sie złożyły jakies 4m nad ziemia. Rurki sie wyrwaly z płata. Nie wytrzymaly obciążeń. A wystarczyło zastosować krazki jak Pawel... Kadłub wymaga niewielkiej naprawy. Ale skrzydla musze miec nowe. Czekam na gotówkę i bede kontynuował zabawę z modelem.
wapniak Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Jest taki stary, wypróbowany sposób na sprawdzenie PRZED lotem czy jest sens wypuszczać model w powietrze. Wystarczy model złapać za końce skrzydeł (poziomo jak do lotu) podnieść go do góry i lekko potrząsnąć góra dół. Jak to wytrzyma to wytrzyma i lot. Pozdrawiam.
Marcin K. Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Znam to... Ale miałem stracha to zrobić... No i są efekty...
obsydian1000 Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 witaj Marcin prześlij mi adres na który mogę Ci wysłać paczkę . zapakuję Ci nowe skrzydła i kadłub samolotu. pokryjesz tylko koszt wysyłki 12 zł. daj znać jeśli się zgadzasz. acha i jeszcze jedno co do R.E.P nie podnoś go za same końcówki skrzydeł ponieważ jest to punktowe obciążenie na skrzydła i ten sposób sprawdzenia nie może być wyznacznikiem czy samolot jest gotowy do lotu czy nie. trzeba pamiętać że w powietrzu będzie obciążona cała powierzchnia skrzydeł. oczywiście skrzydła należy wzmocnić zgodnie z instrukcją a nawet dodatkowo tak jak sugeruje Pan Paweł. pozdrawiam Adrian
turel Opublikowano 14 Lutego 2012 Autor Opublikowano 14 Lutego 2012 Marcin jak dostaniesz nowe skrzydła to na tę listewkę na natarciu skrzydeł naklej jeszcze pręty węglowe dla wzmocnienia .Ja nakleiłem 1,5mm. I myślę ze powinieneś zmniejszyć pakiet zasilający wtedy samolot będzie się lepiej prowadził .Podaj jaką masz wagę do lotu .I wiesz teraz jest trochę zimno i wszystko sztywne mnie tez korciło by juz polatać ale szkoda modelu na te mrozy . Ale i tak super że poleciałeś.
Irek M Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 Jest taki stary, wypróbowany sposób na sprawdzenie PRZED lotem czy jest sens wypuszczać model w powietrze. Wystarczy model złapać za końce skrzydeł (poziomo jak do lotu) podnieść go do góry i lekko potrząsnąć góra dół. Jak to wytrzyma to wytrzyma i lot. I tu się chyba pierwszy raz zgadzamy :idea:
Marcin K. Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Adrian dzieki wielkie! Co konieczne to na pw W skrzydle mialem podklejone plaskowniki węglowe w okolicy sc. Na natarciu mialem balse 3x3. To nie wystarczy?
robertus Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 podklejone plaskowniki węglowe w okolicy sc. Miałeś je podklejone na płasko czy na sztorc. Na płasko jest za elastycznie, a gdy wkleiłem na natarciu na sztorc to skrzydło zyskało dużo na sztywności.
obsydian1000 Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Skrzydła są wycięte tak aby przekrój poprzeczny stanowił łuk zwiększa to sztywność skrzydła jednak w locie napięte liny (dolne) ściskają skrzydła do środka. Dlatego aby uniknąć pęknięcia skrzydła co może się zdarzyć zwłaszcza w części skrzydła 1/3 od wewnętrznej jego części, proponuję posmarować skrzydło klejem „rakoll” (nawet dwa razy)to je usztywni w dużym stopniu. Kończą mi się już skrzydła które wycinałem w ostatniej serii przy następnym cięciu skrzydła wykonam trochę grubsze waga nie będzie dużo wyższa za to bezpieczeństwo lotu znacznie wyższe. Nie . Dzisiaj wytnę nową serię i wyślę ci Marcin.(adres dostałem)
Marcin K. Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Miałem na płasko ale i tak by to nic nie dało... linki poszły ze skrzydeł i tak czy owak sie złożyło... Następne wzmocnie tak jak turel i wtedy musi być git
obsydian1000 Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Marcin wysłałem Ci dzisiaj paczkę z nowymi grubszymi skrzydłami jeszcze jeden kadłub ogon też ci wysłałem może Ci się przyda. Przyjemnej zabawy.
Rekomendowane odpowiedzi