Adam 10 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Witam, Prace nad Tempestem trwają nadal. Z kopyta wylaminowałem wnętrze wlotu powietrza. Oryginał Następnie przystąpiłem do prac nad szczegółami wnętrza kabiny. Trudno jest "łapać" wymiały w owalnym wnętrzu, ale jakoś musiałem sobie poradzić. Oryginał lewa burta. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam 10 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Witam, Dzisiaj pracowałem nad drążkiem sterowym. Przymiarka wstępna. I oryginał. pozdr. :rotfl: :rotfl: :rotfl: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam 10 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Witam, Dzisiaj była pierwsza przymiarka do "surowego" kokpitu. Pozdr. :rotfl: :rotfl: :rotfl: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam 10 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Witam, Nadal pracuję nad wnętrzem kabiny. Dzisiaj zrobiłem parę szczegółów i mocowanie drążka. Atak to wygląda teraz ze stelażem do mocowania tablicy. Znalazłem też w grze komputerowej wizualizację kabiny Tempesta wraz z napisami. Pozdrawiam. :rotfl: :rotfl: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MareX Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 No to teraz dopiero masz co robić Adamie! Ja bym wymiękł od razu widząc tę kabinkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam 10 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 Rzeczywiście, jest co robić, odwzorujemy ją na ok. 30%. Pozdr. :rotfl: :rotfl: :rotfl: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam 10 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Witam, Zakończyłem pracę nad burtami kabiny. Zostały jeszcze tablice przyrządów. Efekt jest następujący: I lewa: Nie jest to ideał, ale niech tak zostanie. Pozdr. :rotfl: :rotfl: :rotfl: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny88 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Śledze ten temat od początku i jestem pod wielkim wrażeniem, tym bardziej ,że jestem wielkim fanem samolotów z WWII. Gratuluje i cały czas kibicuje ! Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mecenas Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Nie, nie! Adamie - przegiąłeś! :rotfl: Ja się tak nie bawię! Toć to ma być PÓŁ!!!, psia krew, makieta, a ty takie cuda wyprawiasz :lol2: Nie, nie! w żadnym wypadku nie możesz startować w F4H. :devil: :devil: :devil: Trzeba zmienić regulamin! :lol2: Całe szczęście że wnętrze kabiny nie jest oceniane , ale wrażenie na sędziach i tak zrobi A może nowa klasa? F4ARF? Nie dajesz nam żadnych szans :cry: To ja już wiem kto będzie MP w 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Pytałeś wcześniej o rysunki z wnętrza kabiny. Jesli to aktualne to mam takie czeskie pism w rysunkami poświęcone temu modelowi. więc mogę sprawdzić co mam jesli mam ;D . EDIT : Coś takieg na przykład; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek Oleksy Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Wojtek nic się nie bój !!! Zestrzelisz go swoim Fw-190 ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam 10 Opublikowano 1 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Nie zestrzeli ponieważ mnie nie dogoni. To ostatni myśliwiec tłokowy FAF-u i jednocześnie najszybszy :devil: :devil: -820 km/h, to 100 km/h szybciej niż Iskra. :devil: :devil: Mógłby jeszcze szybciej ale końcówki łopat przekraczały prędkość dżwięku - opór falowy no i d---a. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam 10 Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Witam Nadal pracuję nad tablicami przyrządów. Wstępnie tak wyglądają ale nie są wmontowane jeszcze wszystkie szczegóły. Pozdr. A.W. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kesto Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Adam, mam dziwne wrażenie, że te przyrządy w modelu są jakieś małe w stosunku do zdjęcia tablicy przyrządów, które przesłał Ci Irek. To na pewno ta skala? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam 10 Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Kesto, Sądzę, że nie. Porównaj, moja wersja to jeszcze wersja robocza. Przyrządy zostały kupione jako standardowe przyrządy lotnicze w skali 1:5 (wierzę że są w skali 1:5 ale teraz widzę, że może nie tak do końca). W originale wszystko było czarno-białe. Zobacz oryginał. Ale możesz meć rację. Na początku awionika nie była kolorowa. Dokładne tablice przyrządów, takie jak te zrobi mi student w corelu tylko po sesji, wtedy wymienię naklejki tarcz. Pozdr. Ciekaw co teraz powie Kesto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam 10 Opublikowano 8 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Witam, W związku z kompletnym niepasowaniem (wymiarowym i wyglądem) przyrządów kupionych (standardowych lotniczych) jako skala 1:5 postanowiłem sam wykonać takie przyrządy na panelu głównym. Efekt jest taki. Teraz jest zdecydowanie lepiej. Można porównać pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 :twisted: no niestety nie popisałeś się :twisted: wskazania poszczególnych przyrządów się różnią :mrgreen: kiedy ja tak będę potrafił :?: :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam 10 Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Witam, Dzisiaj zakończyłem prace nad tablicami przyrządów i wnętrzem kabiny. Zostały jeszcze trzy elementy, ale to później. Po poprawkach wygląda to tak. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
young Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Cześć. Jak widzę to co robisz to mi się trochę zazdrości /tak życzliwie/ Jaką planujesz uzyskać masę modelu gotowego do lotu przy tej rozpiętości i ilości szczegołów? Ją składam polmakiete storcha i przestałem walczyć z masą. Czekam na obrót i życzę powodzenia. Mariusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam 10 Opublikowano 14 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Witam, Walka z masą to trochę jak z wiatrakami. Oglądałem kilka modeli Tempestów 1:5 w internecie i ich waga wynosi 13-17 kg. Sprawa dodatkowo komplikuje się gdy trzeba doważyć nos modelu. Jest jednak jeden "myk" polegający na doważaniu nosa dodatkowym zbiornikiem paliwa wokół przedniej części silnika a po roztankowaniu model ma masę bez doważenia. To czasami pozwala wykonać myśliwiec z II wojny do zawodów F4C/H o rozp. 2,5m. w dopuszczalnej masie 15 kg. Jednak modele które latały w Polsce Spitfire śp. Marka Szufy i Typhon Janusza Malarskiego (skala 1:5) to blisko pod 17 kg. (Na temat masy modeli makiet jest artykuł w ostatnim modelarzu). Ja już kończę ze szczegółami wyposażenia i po wstępnym złożeniu i dodaniu masy farby i wyposażenia, silnika itp... wyszło mi około 15 kg.(skrzydło-6,5kg. , kadłub- 8,4 kg ) Jeśli się nie uda, (a może tak być ) to będzie model do startów w F4G (25 kg.) Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi