Irek M Opublikowano 25 Lutego 2012 Opublikowano 25 Lutego 2012 Irek a próbowałeś kiedyś odpalać silnik lotniczy na paliwie samochodowym a potem na lotniczym z zawartością rycyny? Jak byś to zrobił to z pewnością byś zauważył różnicę.Dlatego napisałem, że przede wszystkim :mrgreen: A dodając do tego objaw braku ssania paliwa wychodzi na to że kompletnie nie ma znaczenia zawartośc oleju. Oczywiście w tym przypadku.
f-150 Opublikowano 25 Lutego 2012 Opublikowano 25 Lutego 2012 Irek a próbowałeś kiedyś odpalać silnik lotniczy na paliwie samochodowymLatałem na 16 ASP WASP.I co w związku z tym?Latam teraz na paliwach tylko z syntetykiem.
wiatrak Opublikowano 25 Lutego 2012 Opublikowano 25 Lutego 2012 Co myślisz o tym silniczku? Trudno się odpala? Jakieś wskazówki?
bzik4 Opublikowano 25 Lutego 2012 Opublikowano 25 Lutego 2012 Latam teraz na paliwach tylko z syntetykiem. 10%?
majula7 Opublikowano 25 Lutego 2012 Opublikowano 25 Lutego 2012 Dziesięć stron o RWD-5 i nic, czas spuentować temat: konstruktor i pilot M.U. Lublin
Piotr_Sm Opublikowano 26 Lutego 2012 Autor Opublikowano 26 Lutego 2012 Żeby nie było, że nic z rwd się nie dzieje to powiem tylko, że dzisiaj po południu powinien odbyć się oblot jak nic nie przeszkodzi. Jeszcze mam do Was jedno pytanie odnośnie wagi. Aktualnie mój rwd waży 700g ale aby statecznik był w pionie trzeba go dociążyć 150g więc razem waga będzie 850g Ma szansę polecieć z tym wyposażeniem?
Piotr_Sm Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Opublikowano 28 Lutego 2012 Odpisze ktoś od nośnie tej wagi, niepokoi mnie to, że wyszedł taki ciężki?
Piotr_Sm Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Opublikowano 28 Lutego 2012 Odpisze ktoś od nośnie tej wagi, niepokoi mnie to, że wyszedł taki ciężki?
GiulioN Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 U na w modelarni Tomek (na forum Oddie) zrobił RWD-5 jako elektryka 730g, ale trzeba było na dziób dołożyć pakiet 3S 1800mAh i model latał nieźle, zarówno w locie na silniku, jak i szybując. Był tylko trochę szybszy niż shock-flyery z EPP ważące 400g. Twoj RWD-5 poleci
GiulioN Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 U na w modelarni Tomek (na forum Oddie) zrobił RWD-5 jako elektryka 730g, ale trzeba było na dziób dołożyć pakiet 3S 1800mAh i model latał nieźle, zarówno w locie na silniku, jak i szybując. Był tylko trochę szybszy niż shock-flyery z EPP ważące 400g. Twoj RWD-5 poleci
mateusz_mateusz Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 Nie wiem czy uwierzycie, ale mój RWD ważył 430g. Latał z pakietem 1000mAh i e-maxem 2822 i starczało mu to na 15 minut spokojnego lotu. Samolot, jednak nie był ani wymalowany ani oklejony, co na pewno trochę wagi mu odjęło. Dziwne że tak lekko mi wyszedł.
mateusz_mateusz Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 Nie wiem czy uwierzycie, ale mój RWD ważył 430g. Latał z pakietem 1000mAh i e-maxem 2822 i starczało mu to na 15 minut spokojnego lotu. Samolot, jednak nie był ani wymalowany ani oklejony, co na pewno trochę wagi mu odjęło. Dziwne że tak lekko mi wyszedł.
Piotr_Sm Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Opublikowano 28 Lutego 2012 Dzięki Giulio za pocieszenie, że poleci. Wyszedł ciężko bo raz, że jest malowany a dwa był robiony pod spalinę kratownicę, wręgę i podłóżnice wykonałem atomowo. I z tąd taka waga. Ale tak jak pisałem chwilowo jest e max fc 28/22 a potem na pewno kupię silnik taki koło 300W Mateusz, bardzo lekko wyszedł ci twój rwd ale właściwości lotne miał bardzo dobre, ciekawe jak taki ciężki rwd jak mój będzie latał.
Piotr_Sm Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Opublikowano 28 Lutego 2012 Dzięki Giulio za pocieszenie, że poleci. Wyszedł ciężko bo raz, że jest malowany a dwa był robiony pod spalinę kratownicę, wręgę i podłóżnice wykonałem atomowo. I z tąd taka waga. Ale tak jak pisałem chwilowo jest e max fc 28/22 a potem na pewno kupię silnik taki koło 300W Mateusz, bardzo lekko wyszedł ci twój rwd ale właściwości lotne miał bardzo dobre, ciekawe jak taki ciężki rwd jak mój będzie latał.
wiatrak Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 Ale tak jak pisałem chwilowo jest e max fc 28/22 a potem na pewno kupię silnik taki koło 300W To rezygnujesz ze spaliny?Próbowałem dziś uruchomić swojego Waspa ale grzałka mi się wyczerpała i muszę spróbować jutro. Ku mojemu zadowoleniu silnik się odzywał "pyk, pyk, prrt" po każdym przekręceniu śmigłem, więc jutro chyba mi się uda
wiatrak Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 Ale tak jak pisałem chwilowo jest e max fc 28/22 a potem na pewno kupię silnik taki koło 300W To rezygnujesz ze spaliny?Próbowałem dziś uruchomić swojego Waspa ale grzałka mi się wyczerpała i muszę spróbować jutro. Ku mojemu zadowoleniu silnik się odzywał "pyk, pyk, prrt" po każdym przekręceniu śmigłem, więc jutro chyba mi się uda
Piotr_Sm Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Opublikowano 28 Lutego 2012 To dobrze a długo nim kręciłeś? Mój wasp jest w drodze do producenta a reklamacja potrwa ponad miesiąc. Ten model pewno już będzie elektryczny choć nie wiem jak się sprawa zakończy z waspem. Jak narazie rwd jest malowany i w ciągu tygodnia na pewno spróbuję go oblatać. Oczywiście będę tu relacjonował.
Piotr_Sm Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Opublikowano 28 Lutego 2012 To dobrze a długo nim kręciłeś? Mój wasp jest w drodze do producenta a reklamacja potrwa ponad miesiąc. Ten model pewno już będzie elektryczny choć nie wiem jak się sprawa zakończy z waspem. Jak narazie rwd jest malowany i w ciągu tygodnia na pewno spróbuję go oblatać. Oczywiście będę tu relacjonował.
Rekomendowane odpowiedzi