Skocz do zawartości

http://www.nastik.pl/


Irek M

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

ostatnio skłoniłem się do zakupów w tym sklepie, jako że w moim preferowanym sklepie modelarskim nie było pewnego produktu.

Szybka rejestracja, wybór 3 produktów za 100 parę zł, płatność i szybka wysyłka z Nastika. Towar delikatny - opakowanie bezpieczne - wszystko doszło całe.

 

Zawsze powtarzam, że każdemu może się zdarzyć pomylenie produktu i tak się akurat złożyło, że Nastik pomylił paczkę z kablami (jakieś 6 PLN), zamiast żeńskich wtyków dostałem męskie. Ważne jak się dostawca w takiej sytuacji zachowa.

 

I tu PLUS dla sklepu. Wysłałem maila z informacją - błyskawiczna odpowiedź, że wyślą mi bez dodatkowych kosztów właściwy produkt a ten mogę sobie zatrzymać. Właściwy produkt już do mnie dotarł. TAK POWINNO BYĆ - dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Zamówiłem dostępny na stronie regulator PA Quantum, przyszła informacja, że nie ma i prędko nie będzie. Wybrałem w zastępstwie dostępny jeti, okazuje się, że też nie ma. Kiepsko, jak na wyłącznego dystrybutora PA, a do tego informacje na stronie mają się nijak do stanu magazynowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przerobiłem to samo późną jesienią. Zamówiłem domek do Addicitiona - był na stanie, okazało się że jednak nie był. Do dzisiaj nie uzupełniono zapasów. Jakiś miesiąc temu ściągnąłem z Australii bezpośrednio od PA, nie mogli wpierw uwierzyć, że nie mogę kupić w Polsce skoro mają swojego przedstawiciela.

Obecnie chciałbym kupić jeden z modeli wraz z setupem (nie ma odpowiadającej mi wersji kolorystycznej).

Kiedyś już kupiłem cały zestaw extry 260 bezpośrednio z PA i cenowo wraz z przesyłką wcale nie wyszło źle (ale to był okres gdy Nastik w ogóle nie miał tego modelu, potem jakby się poprawiło, nawet niektóre promocje cenowe były nienajgorsze, ale znowu coś się psuje).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

 

przyjrzyjcie się ofercie dużo większych dystrybutorów niemieckich, austriackich, szwedzkich, czy belgijskich. To są prawdopodobnie dużo większe firmy niż Nastik a też nie mają w swojej ofercie pełnej gamy części zapasowych. Niestety to są produktym które rzadziej się sprzedają a pieniądze są zamrożone na magazynie.

Ja przeglądałem ofertę PA, Extreme Flight i Sebart'a i z częsciami wszędzie w Europie jest mizernie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawie ze wszystkim tak jest. Ja co prawda o piankowcach, ale zasada pewnie jest podobna: dystrybutorem, a przynajmniej dużym sprzedawcą FMS w Niemczech jest Trade4me. Ma wiele modeli i wiele części do nich, ale też nie wszystkie. Jeśli ma kółko tylne do Stukasa to tylko w zestawie z głównym podwoziem. W Anglii swego czasu można było kupić samo kółko tylne, teraz nie ma, trzeba by ściągać od producenta albo z USA, ale koszty przesyłki są koszmarne. 

Tak to już jest, jak coś się zepsuje to części szuka się po całej Europie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkowicie się nie zgadzam z przedmówcami. To nie PRL, w którym kupowało się co popadło, gdy tylko była okazja kupić. Czasy jednak się zmieniły. I zmieniły się między innymi dzięki konkurencji i niszczeniu monopoli i świadomości klientów domagających się produktów/usług na odpowiednim poziomie, a nie akceptowania bylejakości i dorabiania teorii że inni też mają bałagan. Skoro firma PA uznaje zasadę że dany przedstawiciel powienien zaspokajać potrzeby rynku na którym działa i do niedawna odmawiała sprzedaży przekierowując każde zamówienie złożone na ich stronie do danego przedstawiciela, czyli wychodziła z założenia że ten przedstawiciel jest w stanie zaspokajać potrzeby rynku, to albo firma PA jest niepoważna, albo przedstawiciel nie spełnia wymogów bycia przedstawicielem. Sądząc po jakości usług oferowanych przez PA i bardzo miłym i nastawionym ku klientowi podejściu firmy PA, a miałem okazję mailować i z Shaunem i Adad to raczej nie tu tkwi problem.

I proszę nie używajcie argumentu o zamrażaniu kapitału bo to śmieszne. Skoro nie planuje się dużej dostawy, wystarczy stworzyć na podstawie najczęstszych zamówień składanych przez klientów, czy nawet w porozumieniu z nimi listę najpilniejszych produktów i zamówić powiedzmy raz w miesiącu. Czekanie natomiast pół roku, zwłaszcza że w tym okresie brakowało około z grubsza 20 % produktów to sytuacja rodem z filmów Bareji, czysty absurd. Nie mówiąc o tym, że skoro komuś działalnośc nie wychodzi to przeciez nie musi być przedstawicielem, pewnie znajdą sie inni chętni (żeby było od razu jasne - ja nie). I proszę nie piszcie też że gdzieś indziej jest podobnie, bo nie do końca macie rację (akurat to śledzę), a dwa że nic mnie tak nie irytuje jak akceptacja bylejakości, dla mnie to żaden argument że gdzieś jest źle to u nas też może być źle, bo gdzie indziej jest dobrze i to jest wzorzec do naśladowania.

Jest też inne rozwiązanie, co zresztą w jakiś sposób firmie PA uświadomiłem (byli mocno zdziwieni że od paru miesięcy nie mogę kupić u przedstawiciela ich produktu, wręcz najpierw mi nie uwierzyli), czyli kupowanie bezpośrednio na stronie PA, zapewniam że wszystko jest, realizowane jest szybko, sprawnie, a cenowo nie wychodzi wcale źle. Może jak więcej osób pójdzie tą drogą, to albo wymusi to na Nastiku odpowiednie traktowanie, albo firma PA poszuka sobie innego, czy drugiego przedstawiciela.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakieś ma, bo jak dziś zamówię w Aachen, a tam jest niemiecki dystrybutor PA, to nie dostanę na jutro i zapłacę 60pln za transport, a nie 20pln. Na stronie czeskiej z kolei nic nie rozumiem i spore ryzyko, że zamówie nie to czego szukam:) Dobrze jednak mieć lokalnego przedstawiciela, któremu zależy. Tak jak Marcin napisał, zamrażanie kapitału to marne usprawiedliwienie, tym bardziej, że solidnych dystrybutorów producenci często w pewnym stopniu kredytują. Marża na produktach PA też solidna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

przyznam, że mnie przekonaliście z tym zamrażaniem kapitału. Fakt możnaby działać jak napisał Viper: "Skoro nie planuje się dużej dostawy, wystarczy stworzyć na podstawie najczęstszych zamówień składanych przez klientów, czy nawet w porozumieniu z nimi listę najpilniejszych produktów i zamówić powiedzmy raz w miesiącu."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

khmmm .. jakby tu napisać ;) Kontakt ok, ale realizacja zamówienia średnia. Po złożeniu zamówienia dostałem wiadomość mailową oraz telefoniczną : "Okazało się, że mamy tylko 3 sztuki tych serw a nie pięć." Skontaktowałem się telefonicznie i poprosiłem więc o 5 innych serw bo tyle potrzebowałem by zbudować model. Zamówienie się przeciągało, ale w końcu paczka została wysłana a z nią dostałem wiadomość - "okazało się, że jednak nie mieliśmy aluminiowego kołpaka". Niby wszystko ok, poza opóźnieniem, ale po kiego było wysyłać niekompletne zamówienie zamiast zaproponować inny kołpak lub czekanie na dostawę ? W obecnej sytuacji musiałem wywalić następne 20-kilka złotych za kuriera by dowiózł mi sam kołpak z innego sklepu ... 

 

EDIT:

 

Jest i spory plus i trochę mojej winy co do opóźnienia. Ponieważ zamówiłem serwa HV i później do mnie dotarło, że mają zbyt wysokie minimalne napięcie zasilania sam poprosiłem o nie wysyłanie ich (trzech pozostałych sztuk) a zamianę na 5 innych. Wiadomość o tym przekazałem drogą telefoniczną późną wieczorową porą i wielkie podziękowanie za zrozumienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 rok później...

Hej.

 

Wpisy dosyć stare a przymierzam się do zakupu na trochę większą kasę.

 

Towar teoretycznie mają i są gotowi do wysyłki (informacja z maila).

 

Czy ktoś miał ostatnio jakieś doświadczenie z tym sklepem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.