Oko 007 Opublikowano 6 Maja 2016 Opublikowano 6 Maja 2016 Tak się właśnie zastanawiałem co Czesi mieli na myśli Z odbiornikami też coś chyba pozmieniali a raczej dodali nowe
Wiesiek Opublikowano 6 Maja 2016 Opublikowano 6 Maja 2016 Dodali tez mikrofon,nadajnik wykonuje polecenia glosowe,mozna latac z rekami w kieszeni
BRoman Opublikowano 16 Maja 2016 Opublikowano 16 Maja 2016 Dodali tez mikrofon,nadajnik wykonuje polecenia glosowe,mozna latac z rekami w kieszeni Raczej ręce zajęte czeskim piwem...
samolocik Opublikowano 16 Maja 2016 Opublikowano 16 Maja 2016 A jak jest z tym bezpieczeństwem połaczenia i szybkością ponownego bindowania w Jeti np. w porównaniu do Futaby? Pytam bo programowanie Futaby mi nie odpowiada.
piotralski Opublikowano 16 Maja 2016 Opublikowano 16 Maja 2016 Na te kilka lat użytkowania DC-16 nie zdarzyło mi się stracić zasięgu 1
samolocik Opublikowano 16 Maja 2016 Opublikowano 16 Maja 2016 Dużo zależy od tego gdzie latamy. Wielu osobom wydawało się że mają świetne nadajniki dopóki nie przyjechało na zwody ESA do Krakowa na terenie Muzeum Lotnictwa I wtedy okazło się, że okoliczne nadajniki tak sieją, że Turnigy padały jak muchy - tj. modele, jeszce z jednym/dwoma? producentami był problem ale nie pamiętam już. No ale dobrze, że Jeti generalnie dziala :-)
piotralski Opublikowano 16 Maja 2016 Opublikowano 16 Maja 2016 Piotr, latałem w różnych warunkach i bardzo dziwnych miejscach Nie twierdzę, że nie ma takich okoliczności w których Jeti się "podda", twierdzę że póki co ja ich nie doświadczyłem. 1
agraron1 Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 Piotrze, odporność systemu na zakłócenia w sytuacjach jakie opisałeś zależy od sposobu transmisji, Na pewno problemów nie miały aparatury Jeti, Futaba /Fast i Fastest o futabowski Fhss sie nie wypowiadam bo go nie używałem/, Graupner. Ich transamisja jest szerokopasmową i nadają skrótowo mówiąc po całym paśmie /jest to duży skrót myślowy/. Transmisje innych aparatur już nie są takie odporne i stąd na przykład w przypadku w przypadku jednej firmy mamy kilka transmisji do wyboru a w przypadku drugiej nadajnik wybiera w podstawowej transmisji najmniej obciążony kanał i zmienia go w stosunkowo wąskim zakresie dopiero w trybie Advenc skacze po całym pasmie z pewnymi ograniczeniami jak zgubisz sygnał to go już nie odzyskasz. Krótko jest to spowodowane tym, że nadajniki nie skacze z transmisją o całym paśmie a tylko jego wycinku. Sposób transmisji więc ma znaczenie przy mocno obciążonym paśmie, dużych modelach z napędem elektrycznym tj. powyżej 1,5kw oraz dużych spalinówkach z silnikami iskrowymi bo może to powodować problemy aż do rozbicia modelu włącznie. Szybkość o jaka pytałeś: Jeti i Futaba maja ten sam sposób nakładania informacji na falę nośną, więc szybkość reakcji jest porównywalna - trzeba jednak w Jeti włączyć opcje 100Hz Futaba chyba robi to sama. Ważne aby wtedy stosować odpowiednie serwa najlepiej cyfrowe. Odnośnie linku tutaj tylko gdybam prawdopodobnie chodzi o transmisje przy lotach na bardzo niskich wysokościach przy ziemi przy dużych odległościach oraz nad lub w lasach. Wtedy 2,4 Ghz może troszkę szwankować i to bez względu na to z jakiej firmy mamy aparaturę. Myślę, że zostało to zrobione ewidentnie pod drony. Nie mniej jednak transmisja 900 Mhz nie jest chyba dopuszczona w Polsce do użytku dla modelarzy - tego nie jestem pewien może coś się zmieniło. Mam DC-16, DS -16 i nie widzę żadnego, absolutnie żadnego rozsądnego powodu aby kupować DC-24. Jak miał do wyboru kupować nową aparaturę i nie maiłbym swojej DC-16 to też nie kupiłbym DC-24 tylko DC-16. Syn używa DS-16 i do tej pory ani razu nie używaliśmy akcelerometru, jej plusem jest większa liczbaj anten nadawczych niż w DC-16 ale jak Piotr napisał o swojej DC-16 ja też nigdy nie miałem problemów z zasięgiem czy pewnością działania. używałem aparatur jak dotąd aparatur Sanwa 10SG, Aurora, Futaba 14 SG, Jeti i prehistoria żółta Webra, Webra FM, Signal FM z NRD , oraz Sanwa na 35 Mhz FM. 1
Arek Morawski Opublikowano 26 Lipca 2016 Opublikowano 26 Lipca 2016 Witam, gdzie w dc-14 ustawić, żeby zapis telemetrii rozpoczynał się automatycznie, często zapominam nacisnąć przycisk start. Przewertowałem instrukcję, ale nie znalazłem. pozdrawiam
WalBuc Opublikowano 27 Lipca 2016 Opublikowano 27 Lipca 2016 Pojawiła się instrukcja obsługi do DC/DS-24Esprit
cZyNo Opublikowano 27 Lipca 2016 Opublikowano 27 Lipca 2016 Arek, a nie mozna podpiąć do drążka? Ja tak mam choć w innej apce (lub do przełącznika jakiegokolwiek) Ale Jeti powinno być lepsze Czyli logow nie masz?
piotralski Opublikowano 28 Lipca 2016 Opublikowano 28 Lipca 2016 Witam, gdzie w dc-14 ustawić, żeby zapis telemetrii rozpoczynał się automatycznie, często zapominam nacisnąć przycisk start. Przewertowałem instrukcję, ale nie znalazłem. pozdrawiam Nie mam 14tki, tylko 16tkę Popatrz tu: U mnie w "start-logging switch" jest pusto, natomiast w "mode" jest auto.... i działa, ale można jak powyżej PS Waldek, jeszcze czekasz?
WalBuc Opublikowano 28 Lipca 2016 Opublikowano 28 Lipca 2016 Waldek, jeszcze czekasz? Poczekam na pierwsze komentarze czy jest warta zachodu. Ale pewnie w tym sezonie odpuszczę sobie ją.
Arek Morawski Opublikowano 28 Lipca 2016 Opublikowano 28 Lipca 2016 Czyli logow nie masz?Nie mam Nie mam 14tki, tylko 16tkę Popatrz tu: U mnie w "start-logging switch" jest pusto, natomiast w "mode" jest auto.... i działa, ale można jak powyżej Jest, dzięki!
Oko 007 Opublikowano 1 Września 2016 Opublikowano 1 Września 2016 Witam wszystkich użytkowników system Duplex. Mam problem z komunikacją między DC16 a Spin 55 Pro, mianowicie rzecz jest tego typu że "podobno ESC ma telemetrie" której nie widzę w nadajniku miała być temperatura, mah pociągnięte z pakietu itp, a tymczasem na wyświetlaczu telemetrii nie istnieje mój regulator i nie jestem w stanie w niego "wejść" poprzez radio, tak jak wchodzę w Vario i czujnik Muli. Miał ktoś podobny problem ? czy Esc na pewno ma telemetrię ? czy może ja coś zamieszałem. Będę wdzięczny za wszystkie podpowiedzi, pozdrawiam Tomek.
mario70 Opublikowano 1 Września 2016 Opublikowano 1 Września 2016 To jest trochę "marketingowe" zagranie bo nawet w instrukcji w rozdziale "Online Telemetry" stoi napisane: The controller parameter set-up with the aid of the JetiBox can be carried out only if the JR plug (throttle) is disconnected from the receiver (or the receiver is switched-off). If the controller after switching-on of the voltage supply detects at the input of the black JRplug a servo pulse, it automatically switches to the telemetric data depicting mode. Within this mode the controller ignores any commands of the JetiBox keys. Z polskiego tłumaczenia instrukcji: Ustawianie parametrów regulatora przy pomocy terminala JETI BOX można przeprowadzać tylko w przypadku, kiedy czarna wtyczka JR (sterowanie silnikiem napędowym) odłączona jest od odbiornika RC (lubodbiornik RC jest wyłączony). Jeśli po włączeniu zasilania regulator wykryje na wejściu (czarna wtyczka JR) impuls sterujący to automatycznie przejdzie do trybu transmisji danych telemetrycznych. W trybie tym regulator nie reaguje na klawisze terminala JETI BOX. Sam używam dwóch różnych regulatorów Spin i potwierdzam to co napisane - jak nie ma podłączonej do odbiornika czarnej wtyczki czyli od regulacji obrotów, to ładnie wszystko jest widoczne a DC-16. Po jej podłączeniu nie ma możliwości odczytu danych.
Oko 007 Opublikowano 1 Września 2016 Opublikowano 1 Września 2016 Dzięki Mariusz że mnie uświadomiłeś, bo sam sprzedawca był w kropce jak go zapytałem czyli nie pozostaje nic innego jak dokupić sensor Mui w celu odczytania pobranej pojemności pakietu, prawda ? masz, miałeś może go kiedyś na wyposażeniu modelu ?
mario70 Opublikowano 2 Września 2016 Opublikowano 2 Września 2016 Np. taki: Dla mnie to podstawowe wyposażenie w elektryku - od kiedy zacząłem je stosować latam na "pojemność" a nie na timer. Alarm mam ustawiony na określoną wartość pojemności (np. 2000mAh dla aku 3000mAh) i po wylądowaniu akumulatorki są rozładowane dokładnie tak samo. Polecam ! 1
Rekomendowane odpowiedzi