Skocz do zawartości

Aparatura jeti


heksodus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A nowy firmware już wgrałeś? Pare potrzebnych drobiazgów sie pojawiło:

  • Throttle limiter for helicopters
  • Modified Butterfly menu
  • Acoustic Vario tone signalisation
  • Dynamic setting of sound volume
  • Model Time
  • Aileron differential fine tuning

Czyli jak widać coraz częściej producenci wypuszczają nowe modele, a potem je udoskonalają programowo.W przypadku Jeti, praktycznie wszystkie poprawki wprowadzały istotne elementy do aparatury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jurku,

oczywiście - do wersji 1.06, tego dnia jak się pokazał :)

Upgrade bezproblemowy.

 

New features:

1. Synthesized speech output for one specified timer and any number of telemetry variables.

Supported languages: CZ, EN, DE, FR.

2. EX Alarms provide the ability to acoustically tell the actual value of a given sensor’s

variable. In the menu Timers/Sensors->Alarms->Edit just check the option “Announce

current value by voice”.

3. Default wave files for acoustic alarms recreated.

Fixes:

1. Fixed incorrect acoustic signalling of non-EX vario sensors (using “JBP Alarm”). Modified

Vario-tone for EX varios.

2. United default contents of SD card for all languages.

3. Fixed voice profile of a timer (Report type=

Voice now provides a spoken countdown).

4. Modified meaning of user and system audio files. The files in the

Audio folder are preferred

as user files. The folder

Audio/xx (where xx=cz/en/de/fr) contains all default system audio

files.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje radio gada do mnie juz od roku. Więc to żadna nowość. A najzabawniejsze ze pojawiają sie coraz nowocześniejsze aparatury, rożne sensory do nich, a wiele osób nie korzysta z telemetrii w swoich aparaturach. Część korzysta z zewnetrznych vario (nie spiętych s odbiornikiem), a mogli by wykorzystać systemowe lub kompatybilne z wykorzystywanym systemem.. Dzieki temu mamy nasłuch vario oraz jednoczesnie informacje np o sile sygnału aparatury czy napięciu zasilającym odbiornik czy nadajnik. Plus wiele innych przydatnych informacji. Jednak taka drobna uwaga praktyczna. Warto zaopatrzyc sie w słuchawki i z nich korzystać. Bo jak nam wszystkie radia zaczna gadać lub pipać na lotnisku, to będzie...jak bez telemetrii bo nikt nie bedzie wiedział czy to info jego czy sąsiada :lol: A słuchawka najlepiej jedno-uszna.

Zresztą....nie ma jak "sound of silence" na lotnisku przerywany świstem nisko przelatującego szybowca.

 

a konkluzja....kupujemy fajne radyjka i starajmy sie je w pełni wykorzystać!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Tandetny, nie tandetny, ale bebechy bardzo dobre ;) jak i Jeti na prawie wszystko co sie wymysli pozwalają.

Jak dla mnie obudowy są mało istotne, byle by właściciel do każdego pstryczka paluchami sięgnął. Moja obudowa ma np. Chrom z plastiku, ale bardzo ją lubię :D Niestety jak latam nie mam możliwości podziwiania tego chromu ;(

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

mam tą aparaturę już prawie 3 miesiące. Cały czas mnie zaskakuje - ma ogromne możliwości, dopracowaną telemetrię a praca z nią oraz ustawianie ostrzeżen to po prostu coś niesamowitego. Aparatura może jak chcemy mówić np. napięcie akumulatorów głównych nawet co jedną dziesiąta volta / jest to dla mnie nie potrzebne/ - liczba ostrzeżeń jest praktycznie nie ograniczona do każdej śledzonej przez telemetrie wartości.np udało mi się ustawić powiadomienia na vario wznoszę się , wznoszę się szybko opadam i to po polsku bez znanego buczenia tak dobrze znanego /ale buczeć też może/ , czy można dokładniej ustawić powiadomienia z vario - tak bez problemu.

Można ustawić również powiadomienie tak aby po godzinach na lotnisku aparatura głosem drugiej połowy powiedziała do domu!!!

ale tak na poważnie nie będą tłumaczył wyższości magnezowej obudowy nad plastykiem, frezowanych drągów podwójnie łożyskowanych na haltronach na platiczanymi ewentualnie sprzedawanymi aluminiowymi w formie upgrade. Ten co ma odrobinę wiedzy i wyobraźni wie o co chodzi.

Krok na drągach wynosi ponad 4000 a np. graupner z serii hott np. 32 ma tylko lekko ponad 2000 a na reszcie 512 - więc nic dziwnego kiedy radio w większych ilościach trafiło do sprzedaży to widuje się je na zawodach. Wystarczy popatrzeć na fora niemieckie i angielskie.

Dalej opóźnienie można regulować, standartowo ustawiono na 20ms ale można je zwiększyć lub zmniejszyć. Wiedziony ciekawością zrobiłem próbę podłączyłem cyfrowe serwa Hitec HS 5065, zmniejszyłem opóźnienie do 10 ms i pracowały one poprawnie zmieniłem więc na analogowe XT 900 już nie - drgały po zwiększeniu opóźnienia do 20 ms zaczęły pracować poprawnie

Trochę jeszcze o telemetrii - kupiłem regulator spin z serii pro podłaczyłem go do odbiornika - okazało się że nadajnik ma jetibox w środku i można regulator faktycznie programować z nadajnika, mało tego obroty silnika , napięcie na akumulatorach , prąd pobierany czy w końcu temperaturę regulatora mozna zobaczyć na wyświetlaczu nadajnika B) i ustawić alarmy ...

Pozytywnie zaskoczony jestem ceną wielkanałowych odbiorników np 14 kanałowy koszt 390 zł. niestety 6 kanałowe to koszt ok. 200 zł

Radio tak jak napisano wcześniej stanowi uzupełnienie sprawdzonej lini produktów duplex jest według mnie dobrym europejskim produktem godnym polecenia.

i ciekawostka latam na kciukach ... tak odkręciłem oryginalne końcówki drągów i zamontowałem JR -owskie bez problemu. :rolleyes: miałem po prostu dosyć łamiących się w kompaktach przełączników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jest już nowa wersja softu - 1.07 :)

Dodatkowe funkcje:

 

- Dedicated Snap Roll options.

- Universal general purpose sequencer (not only to control undercarriage).

- Automatic conversion of distance and speed units.

- Proportional evaluation of logical switches.

- Screenshot capability.

- Over-the-air transmission can be disabled on demand.

- The Double Path mode has been extended.

 

PS.

Aby pokazać komuś jak się zaprogramowało model nie trzeba będzie już robić zdjęć. Wystarczy porobić sceenshoty poprzez sam system nadajnika. Screeny zapisywane są na karcie pamięci w nadajniku.

 

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ciekawa opcja, dostępna z różnymi złączami aku (http://www.sm-modellbau.de/shop/index.php?cPath=18) :

 

Dołączona grafika

 

You get in one single sensor:

  • Voltage (up to 60V)
  • Amps (up to 140A)
  • Power (Watts)
  • RPM (from brushless motors)
  • Battery Capacity used
  • Height (barometric pressure sensor)
  • Vario
All works perfectly with the Jeti TX and because it is only one sensor you do not need a telemetry expander either.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.