Skocz do zawartości

Zestaw modelu Falkon Leszka Kwarcińskiego


RobertK

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sorry, ale masz jakąś inną wersję - w Falconie bowdeny przyklejone do kadłuba poprzez balsowe 3x3 listewki a w Sterlingach okrągła wręga z dziurką w środku ...

  • Odpowiedzi 631
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Też mam wersje wzmocnioną , wiesz jakoś generalnie po locie to ,, Świstak" raczej nie jest ciepły , tam 10s max na silniku w górę i szybowanko : )

Powietrze chyba ucieka ogonkiem

Opublikowano

Witam

od kilku tygodni wyposazam mojego falcona. I tutaj prosba o pomoc do Kolegow majacych aparature futaba 7c. Do ktorych kanalow i jak oprogramowac ta aparature aby miec klapy i lotki z mozliwoscia ustawienia butterfly??Od razu powiem ze kabel Y na klapy odpada gdyz serwo na lewym i serwo na prawym skrzydle wychylaja sie w przeciwne strony. Jezeli ktos juz o tym pisal to przepraszam ze nie potrafilem znlezc.

Z gory dziekuje za pomoc

Opublikowano

Miałem to samo w SPEKTRUM.Podłączyłem w ten sposób.

1.Lotka lewa

2.Ster wysokości

3.Silnik

4.Ster kierunku

5.Lotka prawa

6.Klapa lewa

7.Klapa prawa

Lotki i klapy ustawiłem na mikserach.

Opublikowano
Miałem to samo w SPEKTRUM.Podłączyłem w ten sposób.

1.Lotka lewa

2.Ster wysokości

3.Silnik

4.Ster kierunku

5.Lotka prawa

6.Klapa lewa

7.Klapa prawa

Lotki i klapy ustawiłem na mikserach.

 

To masz jakąś nową wersję FALCONa z kierunkiem i wysokością, bo w moim to usterzenie V jest i już ...

Opublikowano

To masz jakąś nową wersję FALCONa z kierunkiem i wysokością, bo w moim to usterzenie V jest i już ...

 

A usterzenie typu V to nie ster kierunku i wysokości obsługiwany mikserem V ? :shock:

Opublikowano
To masz jakąś nową wersję FALCONa z kierunkiem i wysokością, bo w moim to usterzenie V jest i już ...

 

A usterzenie typu V to nie ster kierunku i wysokości obsługiwany mikserem V ? :shock:

 

Ale się pisze:

 

2. Lewa V-ka

4. Prawa V-ka

 

A tak w ogóle to w FALCONIe wystarczy jedno serwo na wysokość - kierunek praktycznie nie funkcjonuje - tzn obie części V-ki podłączone do jednego serwa.

Opublikowano

Mam do was pytanie.

Mój falcon czerwoną dolną część skrzydeł a góra jak i kadłub jest biały. Stwarza to dość duży problem z widocznością bo zlewa się on z tłem i po prostu go nie widać przy lądowaniu. Jak najprościej pomalować czy okleić górną część skrzydeł by stał się on lepiej widoczny?

Opublikowano
Mam do was pytanie.

Mój falcon czerwoną dolną część skrzydeł a góra jak i kadłub jest biały. Stwarza to dość duży problem z widocznością bo zlewa się on z tłem i po prostu go nie widać przy lądowaniu. Jak najprościej pomalować czy okleić górną część skrzydeł by stał się on lepiej widoczny?

 

To w jakiej odległości od siebie lądujesz :shock: :shock: że Ci się zlewa z tłem ?? A to zlewanie to jak patrzysz od przodu bo podczas lądowanie ciężko dostrzec górę modelu ( no chyba że lądujesz na plecach - czego nie polecam ... )

Opublikowano
Pierwsze sekundy filmu model leci prosto w kierunku lotniska i na prawdę znika na tle nieba, doskonale to widać.

 

Żadne malowanie/oklejanie Ci nie pomoże - jeżeli to już silne LEDy na natarciu - takie błyskające - to coś może zobaczysz.

Opublikowano
Taśma pomaga, sprawdzone w boju.

Rafał, jakiej szerokosci ,długości ?

TomekONY ,a

model bardzo ucierpiał? ja lądowałem z taką prędkością mocno doważonym Falkonem tyle tylko że siadałem bliżej i najmniejsze pochylenie natychmiast korygowałem.
Opublikowano

Naklejone paski szerokości takiej jak Paweł pokazał. Trend modny ostatnio w F3K. Każdy robi po swojemu (tzn jeden pasek na szerokość taśmy albo dwa na natarciu albo symetrycznie albo nie). Błyska się to w krążeniu oraz widać nieźle przy locie na siebie.

Opublikowano
model bardzo ucierpiał?

Silnik z wręgą wpadł do środka i skrzydło lekko się rozeszło na jego końcu, ale wszystko już naprawione. Model lata jak wcześniej.

img_1585_444.jpg

t_img_1584_138.jpg

t_img_1582_466.jpg

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Mam pytanko dotyczące modelu Starling i termiki z nim związanej. Latając bez termiki wy trymowałem model tak, że latał prosto i bez przechyłów. Wczoraj próbując polatać w termice model przechylał się w lewą stronę. Czy to jest normalny objaw kiedy łapie się termikę? Co zrobić, ustawić, jeśli podczas używania SK, model ma słabą czułość na ten ster, a szybko traci wysokość?

 

Mój model kiedy wleci w komin też zaczyna krążyć to normalny objaw.

 

I mimo prawidłowych ustawień lotu prostoliniowego, podczas wejścia w komin kładzie Ci się lekko na skrzydło?

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.