Jump to content
Sign in to follow this  
pauletto007

ASP .25 AII gaśnie

Recommended Posts

Cześć.

Mam świeżo po dotarciu po 4ch zbiornikach silnik 2T jak w tytule. Docierałem na paliwie Model Technics Castor 80/20. Silnik jest zabudowany w modelu Kastora, tak jak tutaj: http://imageshack.us.../p1050496h.jpg/

Ma dobre przejście z niskich na wysokie zarówno w pozycji poziomej w modelu, jak i gdy kadlub jest pochylony do góry lub do dołu pod kątem 45st. Prawidłowo pracuje również nosem w dół (nie gaśnie). Jest doregulowany wstępnie. Dalej pracuje na tym samym paliwie, na którym był docierany. Problemy się pojawiają, jak go wezmę do pionu nosem do góry, popracuję chwilę i przygasa, aż gaśnie zupełnie. Co może być nie tak, podpowiecie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Kamyczek_RC

Sprawdź czy nie pomyliłeś rurek w zbiorniku jeśli zbiornik leżał warto w nim wymienić wężyk od zasilania bo często pęka w różnych miejscach i jest potem problem z pracą  . czasem wystarczy obserwować czy w wężykach nie pojawia się powietrze które świadczy o problemie w zbiorniku...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do tego czasu autor raczej poradził sobie z problemem, proszę spojrzeć na datę :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak poradził to wypadałoby poinformować co było przyczyną a nie traktować forum jak chusteczkę wykorzystać i wyrzucić. Inni by skorzystali na doświadczeniu kolegi. Po to też przecież jest to forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By Agapit
      Ze stron nastik.pl zniknęła informacja o wymiarach przedmiotowych silników.
      Poniżej pliki z wymiarami dla ASP i O.S. Max.
      Pozdrawiam.
      ASP FS91AR - ASP - Nastik.pdf
      OsMaxDimensions.pdf
    • By Marcin Bełchatów
      Witam 
      Czy ktoś z kolegów miał do czynienia z silnikiem Saito FA-200R3?
      Potrzebuje porady co do regulacji (docierania).
      Silnik nie chce pracować po odpaleniu bez dogrzewania świec.
      Zawsze gaśnie najpierw 2 cylinder, a po jakimś czasie 1na 3 pracuje. Czy to jest tylko kwestia regulacji iglicy? czy trzeba regulować zawory?
       


    • By Michał Pielaszkiewicz
      Witam Kolegów,
      Zakładam temat ponieważ nie jestem w stanie odnaleźć sensownej odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie jak prawidłowo regulować model górnopłata. Przeglądając forum często zauważam że wielu modelarzy walczy ze skłonem silnika - modele zadzierają po dodaniu gazu. Podobny problem mam i ja...
       
      Ponieważ model ma na stałe wklejony SW, więc do mojej dyspozycji pozostaje:
       
      SC, skłon, kąt zaklinowania płata
       
      I pytanie jak poprawnie zabrać się za regulację takiego modelu?
      Co najpierw, jakie próby w locie, co potem.
       
      Rozumiem że poprawnie wyregulowany model nie powinien być na stałe trymowany ? Stery powinny latać w neutrum, OKEJ - tylko jak to neutrum odnaleźć?
       
      Rozumiem że wstępna regulacja dotyczy lotu swobodnego z wyłączonym silnikiem.
       
      Kiedy należy regulować SC, a kiedy kąt zaklinowania?
      Jaki wpływ na zachowanie w locie ma zmiana kąta zaklinowania?
       
      Pozdrawiam
      Michał
       
       
       
       
    • By hellios81
      Witam
       
      W innym temacie opisuję walkę z zakłóceniami od tego silnika, natomiast w tym chciałbym, uzyskać garść informacji na temat jego regulacji. Silnik dotarty wg wszystkich prawideł. Wyregulowany chyba też dobrze, gdyż ładnie się wkręca na obroty. Na śmigle Bambula 16x6 uzyskuje 9200 obr/min. Jedyne co mi się nie podoba to praca na średnich obrotach ( 5000-7000 obr/min) Silnik 4ro taktuje i pracuje jakby nierówno, co jakiś czas, nieregularnie słychać takie głuche kaszlnięcia i trochę jakby falowały obroty. Na wolnych i max obrotach jest dużo lepiej. Dodam iż dokręcanie śruby LO daje taki efekt iż silnik gaśnie przy wchodzeniu na obroty. Próbowałem też delikatnie przestawić zapłon do przodu i do tyłu gołym okiem i uchem nie przyniosło to żadnej zmiany .... Z zapłonem wróciłem do stanu wyjściowego. Co zrobić ?
    • By matiss333
      Witam posiadam silnik MDS 38 niestety w gaźniku brak iglicy do regulacji dawki paliwa, czy można ja dorobić czy gdzie ją dokupić a może przerobić na tylna regulacje pomocy
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.