Jump to content
Pit

RCG 26 opinie

Recommended Posts

Witam

Prosiłbym użytkowników tej marki o opinie dot. eksploatacji tych silników. Cena jest dość korzystna ale jak się to ma do spokojnej eksploatacji?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie napisze Ci dokładnie o silniku RCGF 26 cm ale o na pewno bardzo podobnym,niewiele różniącym się RCGF 20 cm.

Kolega z lotniska stał się posiadaczem w zeszłym sezonie takiego silnika i jest bardzo zadowolony.Cały sezon użytkował go we Frennzym a obecnie będzie latał w modelu Funtana 125.Silnik charakteryzuje się bardzo łatwym zapalaniem ,niczym nie odbiegając w tym od 'firmówek',bezproblemowo się reguluje,żadnych gaśnięć,przerywań itp.Stosunkowo jest dość głośny,"pierdzi" dość charakterystycznie ale moc i osiągi są na sporym poziomie.

Przy śmigle Xoar 17x6 ciąg statyczny wychodzi ok.5400 g .Kolega po przejściu z Saito 125 na RCGF-a stwierdził że już nigdy żarki ;) ze względu na osiągi,śmiesznie tanią eksploatację (benzyna) oraz totalną niezawodność -zero gaśnięć,przerywań itp w locie.

Poniżej masz filmik z tolatnie pierwszego odpału.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja jestem szczesliwym posiadaczem 2szt 15cm rcgf nie napisze poprostu nic bo nie mozna zazucic tym motorkom nic zlego .Odpala od kopa mocy tez nie brakuje .targam nim piperka 2240mm o wadze 5kg i idzie do gory jak zly polecam

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja jestem szczesliwym posiadaczem 2szt 15cm rcgf nie napisze poprostu nic bo nie mozna zazucic tym motorkom nic zlego .Odpala od kopa mocy tez nie brakuje .targam nim piperka 2240mm o wadze 5kg i idzie do gory jak zly polecam

W takim razie jeżeli nie sprzedam swojego może jednak go sobie zostawie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam taki silnik w Extra 260 -176cm i chodzi bezproblemowo. W zeszłym sezonie przepali ok 20l paliwa i nadal bez zarzutu. Polecam silniczek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posiadam rcg 15 a kolega 20cc oba silniczki leżakowały ponad 6 miesięcy, ostatnio je odpaliliśmy, działają bez najmniejszych problemów :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za opinie. Utwierdziło mnie to w decyzji o zakupie. Udało mi się dość korzystnie kupić nowy silnik z drugiej ręki. I tu moja prośba. Nie posiadam instrukcji a jest to mój pierwszy benzyniak. Gdyby ktoś mógł podesłać polską instrukcje albo opisać jak to się reguluje, do czego służą śrubki w gaźniku itp.Z góry wielkie dzięki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tu masz strone producenta

http://www.zjrcgf.com/

,w zakladce download jest instrukcja do pobrania.Niestety po angielsku ale nie problem otwierasz to i kopiujesz do tłumacza google.Troche kali pisac ale pokumasz oco kaman.Wrazie co pomoge na PW

W instrukcji masz podane wstepne ustawienia srubek L i H

L wolne obroty

H wysokie obroty

regulujesz nimi skład mieszanki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Używam ten silnik od ponad dwóch sezonów. Aktualnie jest co prawda na zbyciu - ale dlatego że szukam większego, a po drugie to szczegóły na PW. Tu chcę jedynie potwierdzić, że motorek sprawował się bardzo dzielnie. Może odrobinę do życzenia pozostawia jakość wykończeń zewnętrznych ale to sprawa drugoplanowa. Po dotarciu pracował eleganio, palił od pierwszego - drugiego kopa, power taki, że aż go z domku chciało wymeldować. Natomiast zdecydowanie nie polecam nabywania tego silniczka u wiadomego cHińczyKa. Ja niestety popełniłem ten błąd skuszony ceną - i przysłali mi silnik, który chyba przy pakowaniu upadł na posadzkę. Blaszki radiatora na cylindrze były zagięte, a jak się potem okazało - skrzywiony był też wał. Dlatego moją przygodę z benzyną rozpocząłem wówczas od zamówienia i wymiany wału. Potem już było jednak miodzio. Pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.