Ładziak Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Niektórzy jeżdżą na łysych oponach i też im to nie przeszkadza... Spróbuj polatać na wychyleniach różnicowych, potem wróć do symetrycznych i powiedz: mam lotki na "Y" i jakoś nie ma problemu z zakrętami EDIT: Malker, a twój post to aproposem czego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meloow Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 nie twierdze że nie będzie lepiej, tylko że aktualnie nie ma problemów. PS. w modelu mam Rx 4ch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Chyba mój EG Pro jest inny niż wszytkie dziewczyny. dobre...jednak narazie bedzie na Y pod jeden kanał, lejce nie pozwalaja na wiecej, tylko 4 kanały mam w aparaturze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 To możesz spróbować pobawić się w mechaniczne różnicowanie ustawiając odpowiednio orczyki serw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diem Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Moj EG przepadał przy "zawracaniu w miejscu" na roznicowkach niestety, juz o tym wspominalem tutaj. Z pewnoscia jakis ewenement ale coz... tak z praktyki wyszlo. Latam na maksymalnym wychyleniu na serwach na kazdym kanale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cobra Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 A mój ma bardzo nieduże wychylenia lotek i ma różnicowość. Ustawiony jest dual rate i przaktycznie przez cały czas latam z ograniczeniek do chyba 45%. Szybowiec nie służy do "zawracania w miejscu" . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diem Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 A ja lubie bardzo szybkie nawroty, w wersji fpv szczegolnie, prawie jak akrobat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł R Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Ja nie wklejałem tych plastikowych "cosi" pod skrzydło tylko wkładam tam sobie elegancko przedłużki (90cm) i nie mam ich na kablu Y zaraz spróbuje sobie ustawi klapolotki kulek też nie musiałem wkleja na ogon wyważyłem pakietam :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 To możesz spróbować pobawić się w mechaniczne różnicowanie ustawiając odpowiednio orczyki serw. hmm opiszcie jak to zrobić na mojej 4 kanałowej aparaturze, albo podrzuccie jakąś fotke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach34 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Ja też lubie jak diem . All in one Mocny silnik , duże wychylenia i jak trzeba to prawie aktobat, innym razem może sie latać jako szybowcem :mrgreen: Dla mnie w EGP brakuje tylko większego steru (powieżchnia) wysokości i kierunku - wtedy to bym nawet zawisy nim robił xD Co do łączenia .... ja mam jak oryginalnie zalecają , w rynienkach i nie ma problemu. Długość wystających kabli ze skrzydeł sam dobierałem i wyszło bardzo podobnie różnice 0,3-1 cm . Ale było z tym zabawy... Trzeba dać tylko takie grube, mięciutkie przewody do serw (tak jakby w silikonie) Musze sobie właśnie założyć takie kabelki , albo wzmocnić czymś obecne. Obecne to zwykłe cienkie kabelki i boje sie że kiedyś sie mi zerwą :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 opiszcie jak to zrobić na mojej 4 kanałowej aparaturze, Ustaw orczyki serw tak, by w neutrum były wychylone w kierunku natarcia. Reszty się domyśl ;-) . Tu masz ściągę: http://www.piotrp.de/MIX/roznic.htm Ja też lubie jak diem . All in one Mocny silnik , duże wychylenia i jak trzeba to prawie aktobat, No, ja też próbowałem szybować ParkMasterem... All in one , Mocny silnik, duża powierzchnia skrzydeł i jak trzeba to prawie szybowiec... Dla mnie w EGP brakuje tylko większego steru (powieżchnia) wysokości i kierunku - wtedy to bym nawet zawisy nim robił xD Mi w PM brakuje dużego wydłużenia skrzydeł, wtedy bym najmniejszą termikę wykorzystywał... Sprawa rozbija się o to "prawie", zupełnie jak w reklamie... ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 pedro napisał/a: opiszcie jak to zrobić na mojej 4 kanałowej aparaturze, Ustaw orczyki serw tak, by w neutrum były wychylone w kierunku natarcia. Reszty się domyśl ;-) . ok ustawie i co dalej? Serwa podpięte pod jeden kanał za pomoca Y-ka beda chodziły za drążkami. Jedno w górę, a drugie w dół i gdzie tu różnicowość będzie :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubu2 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Cięgno najdłuższą drogę wykonuje, gdy jest prostopadle do orczyka na serwomechanizmie. Resztę dokombinuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boogie Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 wtedy to bym nawet zawisy nim robił Dzisiaj robilem zawisy Cularisem- wychylenia na maxa (usterzenie poziome plytowe) i jakos sie dalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Bede jeszcze kabinował z tymi lotkami... Do EG wsadziłem motorek KEDA A22-15M Rpm/V 1050 moc 900W ciąg 600-1000g wg. producenta oczywiście Regulator dostał Dynam 25A, zasilanie będzie TURNIGY 2200 mAh 3s 20C i łopatki 9x6, a jak wylatam cały pakiet to mam jeszcze mniejszy 2s 20C i wtedy bede chciał założyć łopatki 11x6 Czy tak będzie dobrze, czy silnik nie będzie za bardzo obciążony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meloow Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 motorek KEDA A22-15M Rpm/V 1050 moc 900W ciąg 600-1000g wg. producenta oczywiście co to za motor na mam 400W KV: 1250 obr/V i zastosowanie: modele trenerków i elektroszybowców do 1500g, akrobaty do 1100g, akrobaty 3D do 1000g wzór na moc P=U*I czyli ten keda na max pobór 20A i przy zasilanu 11,1V to moc = 11,1*20 = 222W to tak w uproszczeniu. a fachowy wzór dla silnika 3F to P=√3*U*I*cosφ*η Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Nie wiem czy to dobry silnik, okaże w powietrzu :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cobra Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Silnik KEDA A22-15M Rpm/V 1050 pracuje (z apkietem 3s) bez nadmiernego grzania do ok 25-27A. Gdzie tu 900W mocy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach34 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Dzisiaj robilem zawisy Cularisem- wychylenia na maxa (usterzenie poziome plytowe) i jakos sie dalo Ja nie moge Ale to musi wyglądać xD Szybowiec 2,6m w zawisie :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Gdzie tu 900W mocy? 900W w silniku KEDA A22-15M to dane (sklepowe-producenta) Porównując z innymi silnikami, również mi ciężko w to uwierzyć. To pewnie taki chwyt markietingowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.