Skocz do zawartości

Easy Glider PRO


Marcin

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Witam :D ,

dopiero zaczynam swoją przygode z modelami RC i na początek zdecydowałem się na Easy Glidera PRO :) .

Teraz zastanawiam się nad kupnem napędu. Mam takie dwa zestawy na oku:

1.

POLY-TEC C30-36

2.

POLY-TEC C30-30

Czy ktoś może mógłby wspomóc poradą na który zestaw warto się zdecydować?

Planowane zasilanie to: ZIPPY Flightmax 3000mAh 3S1P 20C, na zmianę z ZIPPY Flightmax 2200mAh 3S1P 20C

pozdrawiam !

Piotrek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HMMM ...

Jak zaczynasz to wez opcje 2

Aku wydoli a i Tobie starczy mocy

\ Z pierwsza opcja byloby fajniej ale...

do EGP to juz taki szatan ze pionowe wznoszenie masz i to jak mala rakieta :lol:

Czy dasz sobie z tym rade???

Jesli tak to juz wiesz co kupic

A nie lepiej cos kupic w hobbycity??

byloby DUZO TANIEJ

Poydrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Janosik72 - dzięki za (p)odpowiedź.

 

Rzeczywiście "trochę" taniej nawet z przesylką. :)

Chyba zaryzykuje silnik+regulator Turnigy.

TR 35-30C 1100kv Brushless Outrunner (Eq AXi 2808) - chwilowo brak w magazynie :|

TURNIGY Plush 25amp Speed Controller

Do tego ze dwie "Klapluftschrauby" 10x4 i 10x6 do wypróbowania.

 

Nie udało mie się niestety znaleźć nigdzie takiego fajnego spinera 55x4 z chłodzeniem jak w zestawach z ibaja :?.

Czy coś niefajnego stanie się jak założę mniejszy kołpak ?

(oprócz tego że niebędzie to ładnie wyglądało..)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo ten z zestawu ale tym razem luzem:

http://cgi.ebay.pl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220464874372&_trkparms=tab%3DWatching

pisze tam, że ta turbo-dziurka na środku kołpaka, poprzez chłodzenie silnika podnosi znacznie jego sprawność.

Prawda li to ??

To nie silnik spalinowy by temperatura pracy decydowala o sparawnosci

co nie znaczy ze chlodzenie jest nie przydatne.

jak dasz mniejszy kolpak beda wieksze opory ale nie do przesady i nie zawazy to na locie modelu

popatrz na modele z kamerkami tam masz zabudowe z "troche wiekszym oporem" a i one lataja i to swietnie

Nie ma co popadac w skrajnosci, fajnie by bylo jak by bylo idealnie oplywowo ale ..

Milego latania zycze

Wlasnie sie wybieram na lotnisko ,troche polatac

Ps .

Modelarze z Londynu Laczmy sie :rotfl: moze jakies wspolne latanko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozamawiane wszystko :) . Dzięki za wszystkie rady.

Do następnego sezonu lotnego powinno udać się to wszystko poskładać razem a potem fru ! :D

Na razie pozostaje zabawa w ćwiczenie odruchów na symulatorku.

Przy okazji, całkiem fajnie lata się Easy Gliderem pod AFP.

Tylko na wiatr jest dość wrażliwy, pewnie to też kwestia wprawy :oops:

 

A właśnie, gdzie latacie przeważnie swoimi modelami?

Na lotniskach, czy tak po prostu na kawałku płaskiego terenu ?

Koło mnie w okolicy raczej lotniska modelarskeigo nie ma z tego co wiem :(, za to pól u bauerów pod dostatkiem ! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Piotrek do następnego sezonu :shock: :roll: :evil:

Easy Glider'a składa się w 2-3 wieczory (pod warunkiem, że ma się wszystkie podzespoły)

4x serwo,

2x przedłużacz do serwa 60cm,

regulator,

silnik,

kołpak z łopatkami śmigła,

pakiet akumulatorów,

ładowarkę,

odbiornik,

aparaturę.

Każdy lata tam gdzie może. Ja na rozlewiskach warty w Śremie

lub przy jeziorze Grzymisławskim

Każdy lata tam gdzie ma miejsce, byle zdala od zabudowy mieszkalnej i ruchliwych dróg.

Easy Glider przy wietrze do 4m/s spisuje się całkiem przyjemnie, przy większym też lata ale trzeba go kontrolować a pod wiatr można zroibić pięknego harrier'a :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym, że z czasem trochę u mnie krucho :? poza jako że to mój pierwszy model :) nie chciałbym czegoś spaprać, ale może rzeczywiscie przed końcem sezonu uda się model oblatać :wink:

 

Jak to jest z przedłużaczami do serw? Wystarczą 2x60cm ?

Na stronie multiplexa (Easy Glider Pro Servo Pack) podane jest że wymagane są 2x6"+2x12" (i tak kupiłem :| ).

 

Wojtek, filmy z oblotów rewelacja :!:

Czy robiłeś je Flycamone2 ? Może próbowałeś montować kamerkę również do Easy Glidera ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Piotrek jeżeli serwa od kierunku i wysokości są montowane w ogonie, to potrzebujesz jeszcze dwa przedłużacze 90cm. W moim byłem EG Electric serwa od kierunku i wysokości były mocowane w kabinie a przez kadłub szły bowdeny. Być może w EG PRO serwa poszły na ogon. A i jeszcze jedno przydałby się 15cm kabel Y do lotek, no chyba, że masz aparaturę bardziej rozbudowaną i możesz zrobić lotki na oddzielnych kanałach i je zmiksować.

Filmy robione FCO2 i niestety z EG nie robiłem ale różnica między EG a Juniorem jest taka, że Junior jest 10cm szerszy w skrzydłach i statecznik ma typu T, poza tym jest to kpia EG.

 

P.S. Z tej instrukcji http://www.multiplexusa.com/downloads/M214226-EasyGlider_Pro_Manual.pdf wynika, że EG PRO ma serwa od kierunku i wysokości montowane w kabinie, więc po co do nich przedłużacze, przecież odbiornik też masz w kabinie.

A już mnie oświeciło :idea: w skrzydła idą przedłużacze 60cm 2 szt. a te dwie sztuki krótkich to po to abyś podłączył je do dwóch kanałów w odbiorniku, u mnie te dwa krótkie przedłużacze zastąpiłem kablem Y.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, dziś odbyły się kolejne, trzecie już loty Easy Glidera :)

Udanych lądowań tyle samo co i startów... Model lata świetnie, choc nie obyło się bez emocji przy starcie. Model wyważony pakietem, środek ciężkości tak jak w instrukcji. Gdy już udało się wzniesc dosyc wysoko, silnik na zero i zaczeło się eleganckie szybowanie. Gdy obniżył lot, obroty na fulla i w górę, tu trochę trzeba powalczyc...

Na obrotach Easy dosyc mocno zadziera do góry tak, że muszę oddawac wysokosci do samego końca i podpierac lotkami, bo lubi się zwalac raz na jedno, raz na drugie skrzydło.

Moje pytanie do posiadaczy Glidera;

jak uspokoic wznoszenie na dużych obrotach, żeby nie bujało aż tak bardzo modelem?

czy wyważaliście model poprzecznie ?

Mi po trymowaniu lotkami i deko sterem kierunku ściąga w lewo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, dziś odbyły się kolejne, trzecie już loty Easy Glidera :)

Udanych lądowań tyle samo co i startów... Model lata świetnie, choc nie obyło się bez emocji przy starcie. Model wyważony pakietem, środek ciężkości tak jak w instrukcji. Gdy już udało się wzniesc dosyc wysoko, silnik na zero i zaczeło się eleganckie szybowanie. Gdy obniżył lot, obroty na fulla i w górę, tu trochę trzeba powalczyc...

Na obrotach Easy dosyc mocno zadziera do góry tak, że muszę oddawac wysokosci do samego końca i podpierac lotkami, bo lubi się zwalac raz na jedno, raz na drugie skrzydło.

Moje pytanie do posiadaczy Glidera;

jak uspokoic wznoszenie na dużych obrotach, żeby nie bujało aż tak bardzo modelem?

czy wyważaliście model poprzecznie ?

Mi po trymowaniu lotkami i deko sterem kierunku ściąga w lewo.

 

miałem podobny problem lecz tylko z wysokością - jedna podkładka uspokoiła potwora :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik jest zamontowany do oryginalnej wręgi z zestawu, i wydaje mi się, że już ma dosyc spory skłon w dół, a jesli chodzi o uciekanie w lewo to nawet po wyrzucie z reki, bez włączonego silnika ochoczo wchodzi w lewy łuk. Sklejany był starannie i po moich pomiarach wydaje się byc prosty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.