M.Ch. Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Niesamowita historia ale Extra jest na SPRZEDAŻ Rozwiewając nachodzące wątpliwości co ,dlaczego ,czemu informuję iż zgodnie z maxymą "Nigdy nie jest tak ,żeby nie mogło być lepiej" cdn. Fajny model, jednak apetyt rośnie w miarę jedzenia... Może się skusisz na inny fajny model (composit) w jeszcze fajniejszej cenie: http://www.der-schweighofer.at/artikel/106799/bk_yak_54_composite_qq_2600_mm_hangar_9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 26 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 heh..trochę racji masz z apetytem aczkolwiek model który podsunąłeś raczej na nie..wczoraj sprzedałem bliżniaczego Yaka 55 z Carfa w identycznym rozmiarze . Nie żebym miał coś do hangar 9 ( bo miałem i byłem ogromnie zadowolony z Funtany S90) jednak wydaje mi się że te laminaty od nich to takie sobie..przynajmniej patrząc na filmik reklamujący tego Yaka (mogę się też mylić,nie miałem okazji widzieć na żywo).Są firmy które robią tylko modele laminatowe i im można zaufać w 100 % jeśli chodzi o jakość,własności lotne. Wracając do sedna -moja Extra czeka na nabywcę . Przypominam- http://allegro.pl/sh...item=4000520516 Bardzo chętnie przyjmę w rozliczeniu Power Box Evolution. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 21 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Niestety z żalem piszę iż oferta sprzedaży modelu jest NIEAKTUALNA...Model zmienił właściciela i będzie latać po niebie, ale nie polskim.. . Jak pisałem c.d.n i kontynuacją jest model tej samej nazwy tylko rozmiar większy i konstrukcji laminatowej -Extra 330 SC Krill 35 %. Pożegnalna fotka ...temat można uznać za zakończony. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andgdy Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Witam. Pytanie do Kazka właściciela Extry 330 SC 1,85 cm. Jakie zastosował serwa, zasilanie. Info proszę na maila: and.gdy@wp.pl Dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msp-elektronik Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Panowie, a jak wasze testy z śmigłami Turnigy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 27 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Upadły . Niestety nie udało się mi zakupić takowych śmigieł bo nadejszły nowe modele i inne rozmiary.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 15 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Troszkę odgrzeję swojego "kotleta" . Jak to ponoć bywa, historia lubi się powtarzać i tak się stało iż składam dla kolegi model który sam posiadałem całkiem niedawno. Jako że wspominam tą Extrę jako mój zdecydowanie najlepszy model nie mogłem odmówić sobie ponownej przyjemności jej składania włącznie z oblotem (może kilkoma lotami ). Nie będę szczegółowo opisywał modelu bo z początku tematu jest o nim wszystko napiszę tylko że Extrę będzie napędzał DLA 58 (ciekaw jestem jego osiągów). Serwa to Savoxy 16 kg lotki /wysokość ,kierunek 20 kg,gaz 7 kg -wszystkie cyfrowe ,metalowe zęby. Zasilanie podobnie jak było u mnie czyli Max Bec 2 ,2 pakiety 1700 mAh i spory ale lekki pakiet na zapłon 2700 -taki dlatego iż ma wtyczkę normalną i pasuje do swith killa bez przeróbek. Na dzień dobry zmienione zostały koła na większe i solidne bo fabryczne są ok ale na pole golfowe lub asfalt . Extra będzie pierwszym modelem spalinowym kolegi, który przesiada się na nią po roku nauki latania małymi elektrycznymi modelami akrobacyjnymi . Krótkie filmy z docierania silnika i fotek z budowy ,film z oblotu niebawem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek . Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Rafał super robota , co prawda nie widziałem modelu jeszcze na żywo ale myślę ze w ten weekend to się zmieni.Na zdjeciach bardzo mi sie podoba czysta robota ale widząc twoją extre wiedzialem że tak bedzie. Tak jak wspomniałeś jest to pierwszy mój model spalinowy i jestem bardzo zadowolony że zgodzileś sie go złożyć. Nie długo pewnie pierwszy oblot mam nadzieję ze koledzy z lotniska pomogą. Pierszy lot oczywiscie należy do Ciebie Rafal myślę że bedzie wszystko ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 15 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Heh ,no i odezwał się właściciel . Powoli do przodu,praktycznie do ogarnięcia elektronika ,wstępne wyważenie,rozmieszczenie pakietów,MB 2 w kadłubie ,zamocowanie wyłącznika Miracle i...zamocowanie mojego odbiornika . Pewne jest jedno-model lata ,ten też powinien polecieć... Istotna pogoda na sobotę/niedzielę i ładnie skoszone lotnisko . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas69 Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Rafał, zdjęcie ogona modelu (drugie w kolejności po ostatnim filmie). Kąt pomiędzy dźwignią serwa i popychaczem steru poziomego to 90 st., natomiast ster wychylony o około 45 st. Taka mechanika ma zostać ? czy to tylko do zdjęcia ? Piankowe opony szybko się odkształcą od stania w jednym miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej351 Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 czysta i fachowa robota Rafale,naprawdę miło się patrzy na tak profesjonalnie poskładany model . nie wiem czy już używałeś tych dźwigni serw z HK wczesniej czy w tym modelu pierwszy raz ale przypomnę że koniecznie trzeba wymienić w nich te czarne śrubki na wieloklinie.to straszna tandeta i pękają! sam jestem ciekaw osiągów tego DLA 58,mam DLA56 z którego jestem bardzo zadowolony . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek . Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Ponoć pogoda ma być ładna , wiem że pośpiech jest nie wskazany ale jakby się udalo w niedziele coś podzialać w temacie to byłoby super he he Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msp-elektronik Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Do ROBAS69:gdzie Ty widzisz odchyloną o 45st powierzchnię sterową steru wysokości? Te złudzenie powoduje ścięcie umożliwiające odchylenie steru kierunku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas69 Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Rzeczywiście może tak być. Wycięcie na kierunek powoduje złudzenie optyczne, że poziomy jest wychylony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 16 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Robert ,dokładnie to złudzenie optyczne ale faktycznie na pierwszy rzut oka można się nabrać . Koła to nie zwykłe pianki , są super twarde, nie powinny się deformować na pewno bo mam takie w swojej Extrze i nawet jak postoi do nic się nie wgniata (oczywiście nie piszę o staniu w jednej pozycji pół roku... ) Andrzej ,dzięki a info ze śrubkami..rozumiem że chodzi i te małe ściskające dżwignie ? bo centralnie od góry są one dokręcone śrubkami oryginalnymi dawanymi z serwami.Co prawda latam już chwilę z takimi dżwigniami i nie zaobserwowałem nic niepokojącego ,pękania,luzowania itp ale trzeba to mieć na uwadze . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej351 Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 tak,chodzi mi dokładnie o te czarne dwójeczki ściskające wieloklin.tak się składa że mam te dźwignie w obu moich modelach i któregoś dnia jeszcze w trakcie składania modelu zauważyłem że brakuje łba śrubki,a dzień wcześniej wszystko skręcałem.od tamtej pory wymieniam te śrubeczki na nasze polskie białe .zdarzyło się też kilka razy że pękały już przy dokręcaniu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 16 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Prac ciąg dalszy bo czas goni . Żmudna grzebanina przy rozkładaniu wyposażenia ,niby model prawie złożony a jeszcze to ,tamto i owo ... Grzesiek nie przeraź się ,jest światełko w tunelu.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek . Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Widzę że praca wre to super już nie mogę się doczekać aż ją zobaczę o oblocie nie wspomnę chociaz stres pewnie bedzie nieziemski. dzieki za fotki . Rafał gdzie planujesz odbiornik na pochylni czy przed zbiornikiem paliwa obok pakietu zasilającego zapłon? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 16 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Odbiornik siądzie na tej pochyłej ściance z napisem Pilot Rc ,tam wyprowadzam wszystkie kable i tak wydaje się optymalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 17 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Uff ,widać powoli koniec . Co prawda poległem dziś na regulacji gazu ale reszta o dziwo działa . Tradycyjnie foto i filmik(kiepskawy). Grzesiu ,kupuj pampersa ,oblot się zbliża . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi