Gość Opublikowano 27 Czerwca 2014 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Dzięki W przyszłym tygodniu ( po wypłacie) zakupie hips, silnik itp i pora ulotnić tego malucha.
Gość Opublikowano 27 Czerwca 2014 Opublikowano 27 Czerwca 2014 No i dobrać podwozie Oczywiście Trochę miałem zawróconą głowę w tym tygodniu ale w następnym odezwę się Marcinie do Ciebie. Prześlę Ci Marcinie mój komórkowiec na PW i jak dasz sygnał to oddzwonię (jutro z rana)
Viper Opublikowano 27 Czerwca 2014 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Spoko, ja też miałem pracowity tydzień.
andrzej351 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Opublikowano 27 Czerwca 2014 no! dawaj,dawaj Sławku bo trochę przeciąga się ta budowa... połowa forumowiczów czeka na oblot tego cuda .
Gość Opublikowano 27 Czerwca 2014 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Hahhaha, może kilka osób tak ale na pewno nie połowa forum. Tak na poważnie, chodzi mi po głowie jeden model-elektryczny i pewnie go zrobię, tym bardziej że trochę oswoiłem się z węglem. Jest idea i będzie realizacja, nie zdradzę, przynajmniej teraz, co mi chodzi po głowie.
Viper Opublikowano 27 Czerwca 2014 Opublikowano 27 Czerwca 2014 To tym bardziej musimy się spotkać i pogadać
leszek-bart Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Witam . A jakie są dalsze losy Extry 260-1250mm i wersji 1600
Gość Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Extrę 1250 czeka obdarcie z folii bo oracower jest pancerny. Solarfilm pomimo że jest trochę upierdliwy w użyciu jest lżejszy i tym będzie pokryta Extra 1250. Extra 1600 jest gotowa do przeniesienia na formatki tylko że nie bardzo mam chęć rozpoczynać kolejny model bo do dokończenia jest gromadka innych.
andrzej351 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Sławku,nie przesadzałbym ze zdzieraniem tej foli... można wywnioskować że walka z wagą jest wręcz najważniejsza w realizacji twoich projektów. według mnie te kilka-kilkanaście gram nie zrobi różnicy w locie już tak sporego modelu. dokończ to co do tej pory zrobiłeś i ulotnij tą EXTRę.mi ten model w obecnym oklejeniu naprawdę bardzo się podoba i uważam że nie jest to tylko moja opinia...
Gość Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 W sumie to może i racja, zostawię tak jak jest. Widzę natomiast możliwości zdjęcia trochę gramów z samej konstrukcji co pewnie zostanie zrobione.
Viper Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Całkowicie popieram, modele w powietrze, a ewentualne poprawki, odchudzanie i dopieszczanie po oblocie prototypów.
Gość Opublikowano 29 Czerwca 2014 Opublikowano 29 Czerwca 2014 Znalazłem w samochodzie, pośród innych szpargałów, kawałek hipsu 1mm. Przerobiłem więc dziś rano ramkę vacu na mniejszy arkusz i wytłoczyłem mordkę. Wyszła za 1 razem Idąc za ciosem wytłoczyłem połówki osłonki koła i skleiłem ze sobą. No kurcze, nie spodziewałem się podwójnego sukcesu. Niestety nie mam więcej hipsu więc za tydzień kolejne tłoczenia. Wracając do kwestii długości mordki, załączam fotkę boczną modelu, wydaje mi się że jest ona dobrze dopasowana do reszty. Mordka waży 17g, jedna osłonka 5g. Osłonki można zrobić z laminatu, pewnie obie będą ważyły ze 3 g.
Gość Opublikowano 29 Czerwca 2014 Opublikowano 29 Czerwca 2014 Dzięki Wyciąłem otwory w masce. Widać pogrubienie materiału pod otworami. To skutek szybszego ochłodzenia hipsu podczas tłoczenia. Łatwe do wyeliminowania. Do oblotu może być, następna wytłoczka musi być już ok.
andrzej351 Opublikowano 29 Czerwca 2014 Opublikowano 29 Czerwca 2014 oj tam,czepiasz się... ,według mnie jest idealnie.masz już praktycznie wszystko,teraz tylko poskładać i model gotowy.to kiedy planujesz oblot?
Gość Opublikowano 29 Czerwca 2014 Opublikowano 29 Czerwca 2014 Najpierw muszę zakupić "strategiczne gadżety" typu silnik, zawiaski itp, co planuję uczynić w Warszawie. Potem to już faktycznie zostanie poskładanie całości.
mr.suchy Opublikowano 30 Czerwca 2014 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Sławek, jaką masz metodę na wycinanie tak ładnych kształtów w osłonie silnika ?
Gość Opublikowano 30 Czerwca 2014 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Najpierw wytapiam otwory po rogach wiertłem o odpowiedniej średnicy a potem łączę otwory nożem do tapet. Otwór na oś silnika wycinam rozgrzaną końcówką tego noża. Szlifowanie papierem kończy całą operację. Edit: Zamówiłem silnik, zawiasy, snapy, przedłużacze do serw w Nastiku (sprawdzona, solidna firma) Silnik wybrałem ten polecony przez Andrzeja czyli DUALSKY XM2834CA-9
Rekomendowane odpowiedzi