Skocz do zawartości

Red Bull Air Race 2014 w Gdyni


Piotr_O.

Rekomendowane odpowiedzi

To w sumie impreza albo dla nudzących się miejscowych albo dla hmmm ... koneserów ? Ja pragnąłem jechać od małego, zresztą zawsze oglądałem relację RBAR z innych krajów, pokonałem 500 km (i kolejne 500 z powrotem) i jestem szczęśliwy. Wiecie, ja to potrafię na długo wzrok zawiesić na ultralekkim który nieraz pół godziny kiwa się nad moim domem bo ostatnio na lotnisku obok mają często zloty, to po prostu mnie fascynuje. Może Wy macie inne potrzeby, mnie dźwięk silników szczególnie podczas pokonywania slalomu wprowadzał w ekstazę i tylko się rozkoszowałem rykiem maszyn. Zresztą to pierwsza tak znana i wielka impreza w Polsce, kto wie czy jeszcze zrobią, w dodatku darmowa (choć zapłaciłbym jeśli byłaby płatna). Polak malkontent, zawsze można ponarzekać. Przecież każdy z Was wiedział jak wyglądają wyścigi RBAR, chyba widzieliście na youtube czy w telewizji ? Nie wiem czego oczekiwaliście, już pomijam pokaz Breitling Jet Team - byli po prostu zajebiści i raczej wątpię abym ja czy ktokolwiek stąd kto był na RBAR miał okazję go jeszcze raz zobaczyć (chyba, że ktoś specjalnie jeździ po świecie w poszukiwaniu takich wrażeń).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuba, napisałem dokładnie to samo co Ty. Po analizie moich upodobań, w końcu nie pojechałem.

 

Tak samo jak nie pojadę na rajd samochodowy. Za to od dzieciaka lubię oglądać na żywo wyścigi (kartingowe). Myślę, że dużą krzywdę zrobiła ludziom nachalna reklama tej imprezy. Jeżeli trafili by tam fascynaci, to zobaczyliby więcej i mogliby bardziej w tym uczestniczyć. 

 

Każdy musi sobie w końcu odpowiedzieć co lubi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale o co wam chodzi ? Produkt był, atmosfera była no i OK :D. Przecież nikt nie kazał nikomu siedzieć parę godzin. Gdyby impreza była w innym mieście - znaczy poza 3miastem to nie poszedłbym bo nie kręci mnie to. Ale mieć ją pod nosem i nie pójść - to se poszedłem zobaczyć  :D.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Producenci zabudowują samoloty tal jak życzy sobie klient. Więc Kacper nie pisz dziwnych bajek.

Ja na Airbusy nie narzekam. W Lufthansie w 340 jest wiecej miejsca niz w 747.

Nie lataj Wizzair i bedzie po problemie

 

Przepraszam, że dalej ciągnę ten marny OT, ale nie lubię jak ktoś mi zarzuca pisanie bajek. 

 

Jurku .. to jest zdjęcie z Boeinga 737-800 akurat siedziałem w zewnętrznym rzędzie i mogłem zrobić z dobrej perspektywy :

 

ud4HKP.jpg

 

To jest zdjęcie z dziś z Airbusa A320 (pomijam już, że siedzenie przede mną było popękane a przy prawym kolanie poprzyklejane gumy do żucia - aż strach usnąć :

 

WC0mgo.jpg

 

Jakbyś nie zauważył, od początku oceniałem samolot uwieczniony przez Irka na zdjęciu i był to A320 a nie 340.

 

Możesz nie wierzyć, ale przy moim wzroście 172 cm musiałem jak widać siedzieć ukosem by się wygodnie oprzeć ... To się nie nadaje do przewozu ludzi nawet na 2 godziny lotu .. Nigdy nie stwierdziłem jednak, że technologicznie jest to zła maszyna. Wręcz przeciwnie i ma jeden z najmniejszych wskaźników awaryjności.

 

Ty porównałeś dwa modele Fiata - Dużego Fiata i małego Fiata .. tam chyba też miejsca na nogi nie tyle samo ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale widze ze wciąż nie rozumiesz ze samoloty sa zabudowuwane pod życzenie klienta (nie Twoje tylko linii lotniczej). Ilośc miejsc w samolocie (nie wspominając nawet o braku miejsc biznass) a nawet ich gabaryty mogą byc rożne. To nie mały czy duży Fiat. I z zasady tanie linie zamawiają opcje na sardynki-zgadnij czemu. I tu nic do tego nie ma czy to Airbus, Boeing, Ił czy Bombardier. A jak trafisz na Airbusa salonke? Tam bedziesz miał wiecej miejsca na nogi i na całą swą resztę, niz w 737 Rainaira. I co wtedy powiesz? Ze jednak Boeing jest gorszy bo ma mniej miejsca na nogi?

Przestań pisać zabawne OT ;) i lataj pierwsza klasą. Bedziesz miał wygodnie ;))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakty: http://en.m.wikipedia.org/wiki/Airbus_A320_family

Specyfikacja->liczba miejsc max, typowa, 2klasy. Kilkadziesiąt miejsc wiecej jakos trzeba upchnąć.

Dla obiektywnego porównania faktów: http://en.m.wikipedia.org/wiki/Boeing_737 - myślisz ze oni maja cudowny sposób na upchanie max liczby klientów?

 

Trafiłeś na dwie rożne wersje samolotów i na podstawie tego wydajesz wyroki...to takie troche nie...niemoderowate

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.