dyra63 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Witam wszystkich modelarzy ,w szczególności makieciarzy. Ponad rok temu rozpocząłem budowę samolotu myśliwskiego Zero wg planów Zirolli w skali 1-4,8.Zawsze ciągnęło mnie do samolotów z II wś.,więc postanowiłem zmierzyć się z tym wyzwaniem.Modelarstwem zajmuję się od lat 80-tych ,z duuuuuużą bo ponad dwudziestoletnią przerwą. Chciałbym podzielić się z Wami swoimi uwagami ,przemyśleniami dotyczącymi budowy,ale również będę potrzebował fachowej pomocy . Budowę planuję na kilka lat ,w międzyczasie muszę nabyć odpowiedniego doświadczenia odnośnie pilotażu oraz zgromadzić odpowiednie środki na zakup silnika oraz czeka mnie jeszcze zmiana apki na 2,4 GHz obecnie latam na Mx-16s Graupnera. Model buduję od podstaw tzn. wszystko wycinam ręcznie włośnicą,wręgi kadłuba przenosiłem z planów na kalkę techniczną ,a potem na sklejkę i piłeczką aż rączki mdlały . Buduję raczej nietypowo ponieważ zacząłem od wyposażenia kabiny ,przeważnie większość zostawia to na koniec-ale moim zdaniem w tej fazie jest wygodniej,lepszy dostęp i większe chęci na początku. Model będzie miał rozpiętość - 230 cm waga do lotu - około 12-14 kg silnik - 50-70 cm benzyna podwozie - główne pneumatycznie sterowane -Robart tylne nie chowane Na początek wrzucę parę zdjęć z początkowej fazy budowy oraz wyposażenia kabiny,pozdrawiam Adam z Rybnika. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rapier Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Zapowiada się miodzio. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intermodel Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Jak na razie kabina prawdziwa redukcja , wytrwałości życzę i kibicuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...