heksodus Opublikowano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 Wszystko pięknie ładnie tylko nie przekonuje mnie mocowanie na tych bolcach,ale być może to już czepialstwo 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janegab Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Wczoraj byłem w MAWI.w Ostrowie..te wszystkie nowości juz wdrożone nowe modele żadnych bagnetów żelaznych-WUNGIEL-bagnety solidne piekna kosmiczna kolorystyka towaru partia wazmocniona i cieżka / takie życzenie pacjenta/ na DOLOMITY...WIELKA PROMOCJA -OBNIŻKA CEN NA ŚWIĘTA / kazdy wie czy był grzeczny/ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 12 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Właśnie nowa wersja Falcona do mnie dotarła Dziś jednak wklejam jedynie fotki (sorki za jakość - robione słuchawką), jutro postaram się opisać. PS Janku, klapy uległy stanowczemu wydłużeniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
young Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 oooooooo. . . . . . to już wiem dlaczego byłeś zajęty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 12 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Mario, miałem dziś ciężkie lądowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 ładne to! To tylko potwierdza, że lepiej się rozejrzeć na rodzimym rynku za wysokiej klasy modelem Niemniej, podzielam obawy kolegi Marka o wunglowe kołki, wprawdzie to nie wyczynowy model, ale twardsze lądowanie może być fatalne dla tej części Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 13 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 ładne to! To tylko potwierdza, że lepiej się rozejrzeć na rodzimym rynku za wysokiej klasy modelem Często gęsto kupując model za granicą, nawet nie mamy świadomości że zrobiony był u nas w kraju Niemniej, podzielam obawy kolegi Marka o wunglowe kołki, wprawdzie to nie wyczynowy model, ale twardsze lądowanie może być fatalne dla tej części To wyjdzie (oby nie) już w eksploatacji i zależne będzie od tego jak "twarde" będzie to lądowanie. Myślę że trzeba docelowo jeszcze wzmocnić to mocowanie (okolice dziurek na kołki). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolocik Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Okolice dziurek na kołki wytrzymają jeżeli jest w nich więcej tkaniny i żywicy (są wzmocnione od spodu). Gorzej z płatami w miejscu śrub mocujących. Szkoda że tych śrub nie dało się przenieść powyrzej linii zawiasu klap. Wtedy byłoby mocniej. Prezentowana przez Potra wersja wygląda na nie standardową, jest za bardzo wzmocniona PS. No to lecę pytać Pana Leszka, czy już może zrobił nowe kopyto pod Stralinga bo ostatnio jak chciałem zamówić to się okazało że forma jest już w kiepskim stanie. Może zmieni się kształt lub wielkość Starlinga, kto wie patrząc na lifting Falcona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 13 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Piotrze, a może Pan Leszek zmieni standardy Miałem pododawać opisy do zdjęć, ale doszedłem do wniosku że i tak wszystko widać. W razie czego pytajcie Założenie do tego projektu mam jedno - wypas Silnik Mega 22/20/3e i gearbox MEGA PLANET 3,5:1 (jeszcze raz wielkie dzięki dla Jurka Markitona za pomoc!!!) Smigiełko 15x14 Regulator zapewne Castle Ice 75A z zew BEC'em 10A Zasilacz, w sensie pakiet 4S 2200mAh, a jak będzie za bogato to 3S 3000mAh (takie mam na stanie) Serwa... no właśnie Hitec 125MG w skrzydła i 81/82 na ogon? To tak raczej żaden wypas... Tu proszę Was o radę... Jakie bardzo dobre serwa zastosować. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Np Turnigy 713 lub kst 135 ale nie z Chin. Kup w USA lub Modelmax będziesz miał wypaśnie serwa i kst 115 lub 215 na ogon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 13 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Jurku, a MKS'y... badziew? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Gratulacje z powodu nabycia nowego nabytku . Śliczniasty jest, tak jakoś wyzgrabniał... Fakt iż to co pisali poprzednicy czyli mocowanie przodu skrzydeł wygląda średnio ,ale myślę że nie ma co martwić się na zapas. Ciekawe jak tam z własnościami lotnymi ? latał już jakiś prototyp ? wiadomo coś na ten temat ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janegab Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Prototyp był...patrz "rozciągniecie kadłuba i klap"...ŚWINSKI-RYJ...HA..! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 13 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Chyba Rafał polece jako pierwszy (jak ktoś jeszcze ma podobnie niech się odezwie )... Janek, zapewne masz rację... (patrząc obiektywnie). ale tu trzeba było by zapytać Pana Leszka co skłoniło go do takich zmian... Ja jedynie prosiłem o rozciągnięcie całego modelu..., nie tylko kadłuba i klap... i w zasadzie to dostałem (z czego jestem mega zadowolony). PS Kminie serwa, bo jak widać wsparcie żadne 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Jurku, a MKS'y... badziew? A jest sens dać ponad 1000zl za 4serwa do takiego modelu? Te co podałem sa znacznie lepsze niż 125 a cena podobna Prototyp był...patrz "rozciągniecie kadłuba i klap"...ŚWINSKI-RYJ...HA..! chyba jednak to nie Twoja zasługa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 13 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 A jest sens dać ponad 1000zl za 4serwa do takiego modelu? Te co podałem sa znacznie lepsze niż 125 a cena podobna Nie pytałem o sens, tylko o bardzo dobre serwa... Jeśli możesz polecić bo takie znasz to pomóż, jeśli nie to... ehhh... A tak nawiasem mówiąc, bo nie rozumiem, co znaczy do takiego modelu? Twoim zdaniem jest zły, czy jak - nie zasługuje na takie serwa? Wytłumacz mi to proszę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Nie ma sensu ani ekonomicznego ani praktycznego. Nie odczujesz różnicy pomiędzy kst a mks przy tak spokojnym modelu. OT i tyle. Ja bym mksów do Falcona nie wsadził. Jak chcesz dobre serwa kup kst w USA Turnigy bedą troche gorsze - maja większe luzy (ponoć). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 chyba jednak to nie Twoja zasługa... Jurek nie bądż taki sztywny, "suchy" ,poprawny aż do znudzenia... Jakby nie patrzeć wizja janegaba o rozciągnięciu Falkona prawie się sprawdziła. Mimo iż jego przeróbki były mocno kontrowersyjne i awangardowe to być może były natchnieniem dla producenta lub jane miał żdżbło racji iż Falkon tak przerobiony lata lepiej. Jako pionier tego co zrobił, spotkał się z ogromną krytyką ogółu i może fakt że sama przeróbka wizualna pozostawiała sporo do życzenia to sam zamysł być może miał sens.. Pewnie teraz rozpiera go duma czy coś w rodzaju -a widzicie - i wcale się temu nie dziwię,a nawet w duchu sobie myślę że chłop chyba miał rację . Ale to stare czasy ,teraz jest nowy Falkon i nawet ciekawi mnie jak będzie latał i czy utrzyma "kultowość" oraz świetne własności lotne swojego protoplasty. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Nie jestem suchy - ale precyzyjny Pomysł na dużego Falcona powstał juz kilka lat temu. Brakował tylko form. Tylko p. Kwarciński nie miał możliwości tego pomysłu zrealizować. Teraz w końcu już się udało. A Janek zrobił modyfikacje (świński ryj) z przesunięciem mocno ŚĆ do przodu, tylko dlatego że model zrobił mu się na zboczu bardziej stabilny. Ale kosztem prędkości lotu. Falcona nie tylko ja ćwiczyłem, ale również o niebo lepsi i zacniejsi piloci i uwagi mieli podobne. I uważam to za złe rozwiązanie, którego zdecydowanie nie polecam. Powiększenie klap w modelu 2m może być, choć lepiej było by z nich całkowicie zrezygnować Było by skuteczniej. Za to klapy w nowym Falconie są większe bo skrzydła są dłuższe - przecież nie było sensu wydłużać lotek... I zapewne wreszcie będą spełniały swoja rolę. Z tego samego powodu trzeba było wydłużyć kadłub (zarówno w tył jak i w przód) żeby zachować proporcje modelu i umożliwić jego właściwego wyważanie. I z tych względów nie zauważam wpływu zabaw Janka ze swoim modelem na powstanie większego Falcona. Janka można lubić, ale nie trzeba być zwolennikiem jego "przeróbek" 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 14 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Chłopaki, pls nie kłóćcie się Jurku chyba mnie przekonałeś co do serw. Wezmę te z modelemax.... KST135 do skrzydła i 115 na ogon. PS Dodałem jeszcze zdjęcie z galanterią do modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi