piotralski Opublikowano 11 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Wiem Jureczku, wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Jeszcze model dobrze miejsca w domu nie zagrzał a już 3/4 Polski wie, że go mam. I to się nazywa przepływ informacji Z okazji sobotniego święta sprezentowałem sobie nowe skrzydełka. I teraz nie wiem czy się cieszyć czy smucić. 1,5 roku ciułałem na model a teraz drugie tyle ciułać na wyposażenie Może uda mi się upłynnić trochę gratów lub pozamieniać na potrzebne wyposażenie. http://allegro.pl/li...p?us_id=1118151 Wyposażenie skromne: Motylek serwa Tower Pro 16R MG W skrzydła planuję Turnigy TGY 777MG, choć nie wiem czy też nie pójdą te co na motylka. Regulator Turnigy Plush 60A Pakiet 3S 3000 (przy 4S nie wyrabia mi regulator a na nowy brak kasy) Silnik SK3 3542 1250kv ze śmigłem 11x7 co da ciąg ok. 2300g Szału nie ma ale jak się wlatam w model to silnik i pakiet zawsze można wymienić. Ostatecznej decyzji jeszcze nie podjąłem i właśnie tutaj potrzebne będą konsultacje Póki co rozkoszuję swe oczy tym oto 2,2m widokiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 11 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Wojtuś, będziesz zadowolony Tak jak napisałem (na innym forum) ten napęd powinien spokojnie wystarczyć. Będziesz miał jakieś 2,5kg ciągu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Milocha Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Zobaczysz jak lata, dopiero rozkosz dla oka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 11 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 i dla ucha Eryku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AeroArt Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 Jeszcze model dobrze miejsca w domu nie zagrzał a już 3/4 Polski wie, że go mam. I to się nazywa przepływ informacji Z okazji sobotniego święta sprezentowałem sobie nowe skrzydełka. I teraz nie wiem czy się cieszyć czy smucić. 1,5 roku ciułałem na model a teraz drugie tyle ciułać na wyposażenie Może uda mi się upłynnić trochę gratów lub pozamieniać na potrzebne wyposażenie. http://allegro.pl/li...p?us_id=1118151 Wyposażenie skromne: Motylek serwa Tower Pro 16R MG W skrzydła planuję Turnigy TGY 777MG, choć nie wiem czy też nie pójdą te co na motylka. Regulator Turnigy Plush 60A Pakiet 3S 3000 (przy 4S nie wyrabia mi regulator a na nowy brak kasy) Silnik SK3 3542 1250kv ze śmigłem 11x7 co da ciąg ok. 2300g Szału nie ma ale jak się wlatam w model to silnik i pakiet zawsze można wymienić. Ostatecznej decyzji jeszcze nie podjąłem i właśnie tutaj potrzebne będą konsultacje Póki co rozkoszuję swe oczy tym oto 2,2m widokiem Witaj Wojtku, Miałem nadzieję tylko na przyspieszenie Twojej reakcji na forum związanej z nowym modelem, i zobaczyć jakie kolory wybrałeś. - byłem ciekawy. Myślę, że opiszesz swoje wrażenia z dalszej części oględzin modelu a póżniej będziesz nas raczył opisem i zapisem swoich lotów Gdybyś miał ochotę pogadać o napędzie odezwij się aer-art@wp.pl Pozdrawiam Andrzej i dla ucha Eryku Piotrze, czy o głos przekładni chodzi, czy o ten świst...? Pozdrawiam Andrzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 12 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 Andrzej, miałem na myśli lot szybowcowy i świst jaki wydaje Falcon. PS Chociaż dla mnie odgłos napędu z przekładnia tez jest przyjemny Jedni wola brunetki, inni zaś blondynki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 No dobra trochę ochłonąłem. Model jaki jest każdy widzi. Jakość wykonania, cóż... świeżutkie formy więc przyczepić za bardzo nie ma się do czego. Ciekawym rozwiązaniem jest mocowanie skrzydła: natarcie na kołkach ustalających i z tyłu dwie śruby. Zdecydowanie lepsze jeżeli chodzi o niefortunne lądowanie pod warunkiem, że kadłub wytrzyma. Chociaż patrząc na wzmocnienia węglowe nie powinien mieć z tym problemu. Przyzwyczajonym do Minimoa i małym zaskoczeniem są dla mnie wychyły powierzchni sterowych: klapy w dół 90* ale w górę to może 2mm, lotki w górę do 90* a w dół ok. 10mm, ster wysokości podobnie jak lotki w górę do 90* a w dół ok. 10mm. Od nosa do +/- 3cm za krawędź spływu skrzydła dolna połówka kadłuba wzmocniona węglem na całej szerokości. Od nosa do krawędzi natarcia skrzydła górna połówka kadłuba wzmocniona węglem na całej szerokości. Skrzydła łączone na pręt stalowy. Bowdeny węglowe. Razem z modelem sprzedawana jest cała galanteria: snapy, popychacze, dźwignie, śrubki, podkładki, tulejki, półki, bagnet, osłony serw itd., itp. Reszta na fotkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AeroArt Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 Zobaczysz jak lata, dopiero rozkosz dla oka Eryku, Jak tam wattmeter... Andrzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Milocha Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 Eryku, Jak tam wattmeter... Andrzej Jest w drodze, dziękuję za link. Eryk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Podoba mi się jak falkon wygląda od środka czyli węgiel położony jak dywan. Czysciutko , schludnie i pięknie przesączony..Czego mi brakowało w konkurencji.Również odcięcie klap i lotek jest bardzo kosmetycznie wykonane, a nie jak szarpana rana po tępym nożu.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Łoskrzela niech się leczą ale trza było podłubać cuś przy modelu. Dużo tego ni ma, tera ino serwa w skrzydła (koło środy przyjdą TE ) i idziem łoblatać ptoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Może chociaż Ty wojcio zapodasz jakieś videło z oblotu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Rafał masz to załatwione. Przecież każdy to wie, że pierwszy oblot bez filmu się nie liczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 21 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Może drugi będzie z filmem PS. Et tu Brute contra me... Wymieniłem popychacze węglowe na bowdeny - gwiazdki... Serwa zaczęły być spokojniejsze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 22 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Z dedykacją dla Pana Leszka i Wojtka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Piotr wielkie dzięki. Już za cwiczkę już za momencik mój też bęzie fruwał. W rodę przychozą serwa i bowdeny wic... wa, trzy wieczory i latamy PS. Przepraszam za litrówi ale "silnik" orum tak tnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 22 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Wojtuś, spoko loko Sem je zrozumiał Naprawdę poczujesz różnicę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Sie Wojtek nie śpiesz, spokojnie wszystko poukładaj w modelu. Widzę że będziesz latał ba bowndenach. Powiem szczerze, że trzeba je bardzo dobrze zamontować, żeby się nie wyginały w czasie lotu. Ja nie umiałem sobie z tym poradzić w sposób zadowalający i przeszedłem na rurki węglowe. Piotrze fajnie lata Twój nowy Falcon, cóż jak to Falcon Zanim sam nie polatam to różnic nie widzę. Odbieram wersje New w weekend majowy. Kurcze mam nadzieje, że Leszek się wyrobi. Mój Evo po kapitalnym remoncie też dziś polatał. To już jego drugi tegoroczny lot. Niestety pierwszy zakończył się bardzo źle, bo kurna ślepy jestem jak kret i drzewa psia jego .... nie zauważyłem na podejściu do lądowania. Ale dziś już wszystko OK. Kupiłem porządne okulary, założyłem wielkie (jak na mój silnik 3548 kv910) śmigło 13x8 do 4s i wio w górę. Jazda była świetna, czasami bałem się, że drania nie opanuje. Ale obyło się bez niespodzianek. Świetny model - daje niesamowitą radochę. . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 22 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Powiem szczerze, że trzeba je bardzo dobrze zamontować, żeby się nie wyginały w czasie lotu. Ja nie umiałem sobie z tym poradzić w sposób zadowalający i przeszedłem na rurki węglowe. Miałem pręty węglowe, bowdeny zdecydowanie dają radę, moim skromnym zdaniem lepsze, bardziej się układają... Zresztą film to nie foto montaż Piotrze fajnie lata Twój nowy Falcon, cóż jak to Falcon Zanim sam nie polatam to różnic nie widzę. Odbieram wersje New w weekend majowy. Kurcze mam nadzieje, że Leszek się wyrobi. Latałem dwiema wersjami....dziś... New jest ....to dwa różne modele, na korzyść New Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi