janegab Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Dzisiaj polatałem "świnskim ryjem" /fajnie go Kamyczek nazwał/ ale była mgła a jak tu doma siedziec ...i swordem poćwiczyłem susik...mnie cieszy i bawi ,że FAKON jaki by nie był wzbudza tyle emocji / rozciągnięcie kadłuba i klap 27.486 wyświetlen 441 odpowiedzi..!!!/..najważnieszy ,ze nasz ,krajowy a czy stare wydanie li nowe sprawia przyjemność właścicielom.
cZyNo Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 A kto tam sie kłóci Piotrze. Przecież nikt. Prezentujemy tylko swoje opinie, które jak my bywają różne. A Janek i tak jest zadowolony I dobrze!
psiwak Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Piotrze, Rozumiem ze dotychczasowy pokrowiec jest za mały do nowego Falcona? A Jurek dobrze doradza/doradzał z doborem napędów Janie, Daj spokój ....
Shock Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Zgadza się co napisał Jurek ,żadnych zwad ani urazy nie planujemy ale poglądy swoje trza mieć.. Fajne te serwa w modelemax ,przystępne cenowo,fajne wizualnie,dobre jakościowo ,trzeba mieć je na uwadze w następnych modelach. Piotek ile Falkon przytył ,ile teoretycznie waga do lotu ?
cZyNo Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 A jak kupisz w USA to będziesz miał je tańsze (nawet jak doliczą VAT) i chyba lepsze. Na tamten rynek sa tak jakby sortowane.
piotralski Opublikowano 14 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2013 Paweł, pokrowce na skrzydła robiłem sam i do nowego zrobię podobne Rafał, jeszcze nic nie ważyłem. Jak wyposażę to zważę - tym bardziej że starszej wersji też na goło nie zważyłem... Jurku, ze stanów nie chce ciągnąć, ostatnio coś długo idzie... PS Janek ma dużo racji w tym co pisze, tylko troszkę patrzy z innego pryzmatu.... Z jednym się zgadzam w całej rozciągłości TRZEBA PROMOWAĆ I WSPIERAĆ NASZYCH PRODUCENTÓW! 1
piotralski Opublikowano 14 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2013 Ostatnio zamówiłem w Esprit'cie oraz prywatnie z Ebay'a - 3 tygodnie temu i jeszcze nie doszło...
dymarkus Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Witam Możecie podać jaki profil jest zastosowany, czy taki jak w poprzedniej wersji czy coś innego ?
piotralski Opublikowano 14 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2013 Moim zdaniem tak na oko w profilu zmian nie widzę... 1
janegab Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 W nowym falkonie zrobiłbym zakończenie tylnej części kadłuba tzn.zatyczkę jak maja modele respekt-toxik..szkoda ,że "KIBIC" z Kalisza o tym zapomniał ale to proste do wykonania lub do podebrania coś "plasticzanego" a zawsze fajnie wyglada . Piotr jakies kopyto dobierz z drewna -z końcówkę szpiczatą -lub na papierze obrób trochę laminatu i Ok. Nie będzie tył kadułba straszył dziurą i jakies znaczenie aero może ma też .Jurek- expert oceni czy trzeba...JAK MA BYĆ WYPAS TO WYPAS...
cZyNo Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Ja specjalistą od tyłeczków nie jestem. Respect ma mniejszą dziurke, Falcon większą. Dla mnie istotne żeby dziurki od przodu nie było
piotralski Opublikowano 15 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2013 Jasiu, możesz jakieś fotki - bo nie bardzo kumam o co kaman. Jurku, moim skromnym zdaniem dziurki z przodu (zaznaczone na czerwono) są potrzebne, by był przewiew dla silnika i regulatora.
cZyNo Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Jak chcesz latać modelem jako szybowiec szybko, to dziurki nie sa wskazane (silnik tylko Cie wywozi w gore). Gdy chcesz latać szybko na silniku to sa wskazane. Jak i dziurka z tylu Choć to co napisałem w poprzednim poście było troche przekorne. Tak na prawdę to myślałem o czystym szybowcu Ala Toxic na którego Janek sie powoływał
piotralski Opublikowano 15 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2013 Osobiście lubię czasem docisnąć Falcona na silniku, więc z mojego punktu widzenia dobre chłodzenie jest wskazane Nawiązując do wcześniejszych pytań, wznios, kąt zaklinowania skrzydeł i profil jest taki sam jak w poprzednim Falconie.
ArabaT Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 a ile Wy tych dziur wylotowych chcecie? to pod skrzydłem to mało? Nawiązując do wcześniejszych pytań, wznios, kąt zaklinowania skrzydeł i profil jest taki sam jak w poprzednim Falconie. jakos to mierzyles, masz informacje od producenta czy tak "na oko"?
janegab Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Piotr..jutro fotki wykonam wysle- zobaczysz ..dzisiaj polatałem bajecznie od 10-14....na LUBSTOWIE...
piotralski Opublikowano 15 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2013 a ile Wy tych dziur wylotowych chcecie? to pod skrzydłem to mało? Nie miałem na myśli wylotowych, tylko wlotowe - dla tego zapodałem zdjęcie jakos to mierzyles, masz informacje od producenta czy tak "na oko"? Moja informacja jest oparta o info od producenta. Jeszcze raz powtórzę bo być może jakoś to nam umknęło - to prototyp w wersji standard. Nic nie jest nad wyraz wzmacniane, czy picowane. Pan Leszek zrobił dla mnie wersję demo bo go o to prosiłem, jeśli się sprawdzi, rozpocznie produkcję, ....albo i nie To jego decyzja. Jasieńku, czekam niecierpliwie! 1
ArabaT Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 no chyba nie robil form tylko dla jednego prototypu Sprawdzałeś może czy zabieg powiekszenia nie wpłynął negatywnie na sztywność skrzydel?
piotralski Opublikowano 15 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2013 Skrzydła są sztywne jak u zbója pała Zresztą okaże się jak sztywne, przy oblocie Co się tyczy form... a jeśli 1
Rekomendowane odpowiedzi