Skocz do zawartości

New Falcon by L.Kwarciński - idzie nowe


piotralski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zebrałem Falcona w całość i ... poważyłem...

Całość razem z pakietem wyszła mi 1815g :)

20cm więcej skrzydła i dodatkowo 8,5cm kadłuba... o węglu w środku nie wspomnę... To bardzo dobry wynik!

Dla porównania moja starsza wersja Falcona (mniejsza) waży 1750g.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrze,

 

faktycznie wzrost wagi symboliczny, a model bardzo fajny!!!

Ciekaw jestem Twoich wrażeń z lotów na tym napędzie.

 

Mam pytanie (może trochę nie w temacie) - czy przy przy tej ilości węgla (jak dopatrzyłem się na zdjęciach) warto już używać jakiś odbiorników sugerowanych przy kadłubie z dużą ilością węgla?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie (może trochę nie w temacie) - czy przy przy tej ilości węgla (jak dopatrzyłem się na zdjęciach) warto już używać jakiś odbiorników sugerowanych przy kadłubie z dużą ilością węgla?

 

najbezpieczniej i najrozsądniej wyprowadzić anteny poza kadłub.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisał Jurek, anteny pójdą na zewnątrz, tak jak w poprzedniej wersji Falcona (tam tez było dużo węgla).

 

003b29d8ce8828a9.jpg

 

Nie wiem czy to był dobry pomysł (z usytuowaniem anten), ale jak do tej pory się sprawdził - nie miałem absolutnie żadnych problemów z zasięgiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisał Jurek, anteny pójdą na zewnątrz, tak jak w poprzedniej wersji Falcona (tam tez było dużo węgla).

 

 

 

Nie wiem czy to był dobry pomysł (z usytuowaniem anten), ale jak do tej pory się sprawdził - nie miałem absolutnie żadnych problemów z zasięgiem.

 

Estetyka wykonania modelu ucierpiała niesamowicie, ale to tylko moje zdanie na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porobiłem testy śmigieł z napędem o którym wspominałem wcześniej.

I tak, poniżej test śmigła 16x8.

Test pierwszy na 3S, natomiast drugi na 4S.

 

8e09fd6f12a78e28.jpg

 

Poniżej test śmigła 16x10...

Test pierwszy 3S 3000mAh, drugi 3S 2200mAh, natomiast trzeci 4S 2200mAh.

 

8470999688840f93.jpg

 

Poniżej test śmigiełka które jest moim faworytem :P Ciężko było model utrzymać :)

15x13....

Test pierwszy 3S, test drugi 4S

 

27c59c4c3f4eb0e0.jpg

 

Ciekaw jestem Waszych komentarzy... za które oczywiście będę bardzo wdzięczny!

Śmigła Aero-Naut węglowe.

PS

Zamiast rozważać, czy antenki na zewnątrz są bardzo nie na miejscu, czy też nie, możemy przeanalizować tematy bardziej istotne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prąd maksymalny dla tego silnika wg. producenta to 70A (na stronie www.aicraft-world.com trfiłem na info dotyczące tego silnika I=50A/30s). W motoszybowcu staram się wycisnąć z napędu maksymalny prąd. Z uwagi na to, że napęd będzie pracował do 10sekund to prąd nawet 60A nie będzie destrukcyjny dla silnika. Dla prądów tej wielkości nie musisz szukać super pakietów. Dualsky serii GT-S spokojnie wystarczą. Zrób testy z większym śmigłem bo u Ciebie prąd jest w granicach 42A. W czasie testów dodatkowo mierz prąd amperomierzem cęgowym a napięcie pakietu woltomierzem podłączonym do gniazda balansera. Z własnego doświadczenia wiem, że pomiar prądu przez wewnętrzny bocznik regulatora jest mało dokładny. Jest to ważne w momencie gdy poruszasz się w granicach prądów maksymalnych lub je przekraczasz.

Producent podaje, że przekładnia przeniesie 700W. Biorąc pod uwagę sprawność zespołu napędowego (silnik + przekładnia ok.80% to moc pobierana przez napęd z pakietu powinna być do około 800W . Jak będziesz znał dokładne napięcie ( na co wcześniej zwrócił uwagę Jurek) na obciążonym pakiecie to znając prąd będziesz wiedział jaką moc pobiera napęd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.