robertus Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 Jak P11 go natchnęło to tylko Krakowskie wchodzi w grę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Togo Opublikowano 14 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 Dzięki za rady Zgadza się... Kraków! http://www.muzeumlot...w=p&zb=samoloty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Togo Opublikowano 15 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 No i pojawiły się schody...w zasadzie to dwa: 1. oklejanie czymkolwiek to na razie jak dla mnie hardcore, 2. Jak nisko powinien opadać ster wysokości ? bo mam wrażenie, że u mnie jest kolizja a ciężko mi znaleźć lepsze miejsce na dźwigienki... Help... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk900 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Wychyla się wystarczająco w dół, a jak w górę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Togo Opublikowano 15 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Rozumiem, że w serwie nawet podstawowym typu: http://www.marvio-rc.pl/marvio-mrc-309-9g-serwomechanizm-analogowy,3,24,2209 można ustawić ograniczniki ? choć pewnie to bardziej kwestia aparatury ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil9912 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Maksymalne wychylenia serw ustawia się w aparaturze (end point). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Togo Opublikowano 16 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 A jak wygląda teoria w sprawie wychyleń sterów ? szukam, szukam nie mogę nic znaleźć. Przy okazji. Czy ster kierunku ma być totalnie swobodny na zawiasach ? zastanawiam się czy nie dostał mi się klej do zawiasów, bo u mnie ten ster jest dość sztywny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk900 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Wychylenia ustaw na 1 cm w górę i w dół wszystkie stery powinny chodzić bez oporów żeby nie obciążać serw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Togo Opublikowano 16 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Tak przy okazji. Jeśli jakiś początkujący śledzi ten wątek, to uważam, że warto się zapoznać z : 1. http://www.modelarz....przedszkole-rc/ 2. http://www.motylasty.pl/warszt_1.html Może są jakieś inne klasyki gatunku, literatura ? tak wiem, że zawsze można sobie poszukać na forum (co staram się robić), ale często lepiej szukać u źródła niż wertować posty sprzed 4 lat niekoniecznie na temat Pozdrawiam PS Sam sobie odpowiadam na pytanie http://www.modelarz.one.pl/porady-modelarskie/teoria-rc/niedomagania-i-awarie-serwomechanizmow/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Togo Opublikowano 19 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Szanowni, Prośba o rady w dwóch sprawach. 1. Serwo lotek montować środku czy przy bliżej spływu ? 2. Jak najsensowniej wycinać lotki ? planowałem teraz podciąć od płaskiej strony a po zamknięciu odciąć od góry ale może macie jakieś sprawdzone sposoby ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Togo Opublikowano 3 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 No to bryka stoi na własnych łapach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Togo Opublikowano 5 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Mam wrażenie, że popełniłem poważny błąd. Otóż wycinając żebra z planów skazoo założyłem, że pasy wzdłuż wszystkich żeber (zał 1) to są miejsca gdzie docelowo będą wzdłużnice i należy je wyciąć. Co oczywiście wykonałem. wszystko było ok do momentu kiedy złożyłem skrzydło... okazało się, że górne poszycie zachodzi ok 3cm na dolne co by wskazywało, że jednak to trzeba było rozciąć a nie wyciąć. Skrzydła wyjdą symetryczne ale jednak mniejsze. Co sądzicie ? miał ktoś taką przygodę ? Warto próbować go ulatniać, czy od razu budować nowe skrzydła ? a może tak powinno być ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk900 Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Dobrze zrobiłeś górna powierzchnie dotnij na wymiar dolnej żeby ładnie sie spasowały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Togo Opublikowano 5 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 ufff... dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Togo Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Czy macie jakieś dobre rady dot. rozmieszczenia odbiornika i regulatora ? pierwszy pomysł jest taki, że umieszczę je na przeciw siebie przyczepione do ściany za pomocą rzepa, mniej więcej w tym miejscu co na zdjęciu. Pakiet też na rzepie przyczepiony gdzieś w okolicach wzmocnienia podwozia (zobaczymy gdzie dokładnie przy wyważaniu). Co o tym sądzicie ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyton Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 ja bym te serwa umieścił w sklejce, co do odbiornika możesz na rzep albo jakos zaczepić na gumce podobnie regiel albo gąbkę położyć w kadłubie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomak Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Tomek, prawie na pewno będziesz musiał przenosić większość rzeczy na przód, więc proponuję Ci podobne ustawienie co u mnie. Odbiornik mam na bocznej ściance na mocnej taśmie dwustronnej a regulator praktycznie zaraz za silnikiem też na bocznej ściance mniej-więcej tak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Togo Opublikowano 18 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Rozumiem, ze wyważać należy tak aby środek ciężkości był w 1/3 długości cięciwy licząc od strony natarcia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Najlepiej obliczyć programem. A na oko to zacznij od 1/4 cięciwy z tendencją do tyłu po oblocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Togo Opublikowano 18 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Super, opcja z tym programem! dzięki zobaczymy jak będzie z praktyką Pytanie tylko skąd odmierzać wyznaczony przez program SC ? nie mogę się tego doczytać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi