Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Temat z postu na post Tomka robi się coraz bardziej ciekawy ... i jak będzie przeróbka na dwa edf'y pod skrzydłami to liczę na jakieś plany :) 

Opublikowano

Jakie EDF, pewno od razu będzie JET, albo minimum silnik pulsacyjny w wersji 4.

 

Tomku jest tylko jedno takie stare powiedzenie "lepsze wrogiem dobrego", żebyś o nim nie zapomniał.

 

Wysłane z mojego LG-P700 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Nie przesadzajcie z EDFami, najpierw pilot musi nauczyć się latać :-)

 

Kadłub po przeróbkach gotowy, dolne zamknięcie zrobiłem po łuku, do lądowania na brzuchu. Zrobiłem też nowy SW.

 

13700526693_49dbc7dc3b_z.jpg

 

SK w produkcji. Zaraz pomaluję kadłub innymi kolorami, bo naszło mnie na malarstwo :-)


Takie byście chcieli?

 

13700740553_b084ec696b_z.jpg

Opublikowano

Wersja nr 3 gotowa. Wygląda tak:

 

13738937125_c8ebbde41b_z.jpg

 

Na dole kadłuba taśma ślizgowa, do lądowania na brzuchu :-)

 

13738939525_45e6aa25aa_z.jpg

 

Prawie całe nowe usterzenie , z EPP i listew balsowych, z poprzedniego został tylko statecznik poziomy, bez SW:

 

13738941375_09fb3211f6_z.jpg

 

13738988153_c67bd332bc_z.jpg

 

Profil kadłuba wersji 3 :

 

13738989033_04053b6e0d_z.jpg

 

Oblot planowany na czwartek.

Opublikowano

Po odcięciu podwozia okazało się, ze mogę oprócz pakietów 700mAh używać również 1300mAh :-)

Opublikowano

Zastanawiam się nad dorobieniem klap.... Bo Józek zrobił się ciężki i szybki. Jak myślicie, gdybym od lotek do kadłuba dorobił krokodylowe... miało by to sens? Serwa gdzieś umieszczę, znacie moje pomysły ;-)

Opublikowano

Obecnie Józek waży bez pakietu 545g, pakiet 700mAh waży 55g, pakiet 1300mAh waży 95g.

 

Zatem w zależności od zastosowanego pakietu wychodzi 35-37,5g/dm2 (nie odliczam powierzchni kadłuba, bo po mojemu Józek ma kadłub nośny). Klapy kuszą konstruktorską duszę ;-)

Opublikowano

Klapy mnie kuszą z dwóch powodów:

 

1. Bo będzie lądował na brzuchu, co oznacza, że co drugi lot zaryje śmigłem. Więc mała prędkość lądowania byłaby pożądana.

2. Bo zrobić klapy bez naruszania konstrukcji skrzydła to jest inżynierskie wyzwanie. Zwróćcie uwagę, że pomimo 20 kretów skrzydło jest nietknięte. Co oznacza, że nie należy go psuć.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.