robertus Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Skończy się pewnie na dwóch edfach podwieszonych pod skrzydłami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk900 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Skończy się pewnie na dwóch edfach podwieszonych pod skrzydłami. Czemu nie oby nie tylko na tym hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Temat z postu na post Tomka robi się coraz bardziej ciekawy ... i jak będzie przeróbka na dwa edf'y pod skrzydłami to liczę na jakieś plany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luko Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Jakie EDF, pewno od razu będzie JET, albo minimum silnik pulsacyjny w wersji 4. Tomku jest tylko jedno takie stare powiedzenie "lepsze wrogiem dobrego", żebyś o nim nie zapomniał. Wysłane z mojego LG-P700 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Nie przesadzajcie z EDFami, najpierw pilot musi nauczyć się latać :-) Kadłub po przeróbkach gotowy, dolne zamknięcie zrobiłem po łuku, do lądowania na brzuchu. Zrobiłem też nowy SW. SK w produkcji. Zaraz pomaluję kadłub innymi kolorami, bo naszło mnie na malarstwo :-) Takie byście chcieli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk900 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 czemu nie tylko pakiet trzeba by gdzieś upchać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dukeroger Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 o to to, tylko jeszcze piwot zeby sie obracaly pionowo i ladowanie jak helik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Taka kolorystyka mi wyszła: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dukeroger Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 rany i jeszcze w dolnoplat poszedl!!!! to juz te edfy moze na ogonie zamontuj jakw A-10 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_BRODA_ Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Widać że pilot dużo pali bo aż szyby okopciło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Tak wyszedł kadłub ver.3. Jutro montaż końcowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Wersja nr 3 gotowa. Wygląda tak: Na dole kadłuba taśma ślizgowa, do lądowania na brzuchu :-) Prawie całe nowe usterzenie , z EPP i listew balsowych, z poprzedniego został tylko statecznik poziomy, bez SW: Profil kadłuba wersji 3 : Oblot planowany na czwartek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Po odcięciu podwozia okazało się, ze mogę oprócz pakietów 700mAh używać również 1300mAh :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masło Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Najpierw lataj na 700mAh, lądowania (zwłaszcza te nieudane) będą miększe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Zastanawiam się nad dorobieniem klap.... Bo Józek zrobił się ciężki i szybki. Jak myślicie, gdybym od lotek do kadłuba dorobił krokodylowe... miało by to sens? Serwa gdzieś umieszczę, znacie moje pomysły ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Jak obciążenie skrzydła masz do ok 40gram/dm2 to ja bym nie robił klap Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Obecnie Józek waży bez pakietu 545g, pakiet 700mAh waży 55g, pakiet 1300mAh waży 95g. Zatem w zależności od zastosowanego pakietu wychodzi 35-37,5g/dm2 (nie odliczam powierzchni kadłuba, bo po mojemu Józek ma kadłub nośny). Klapy kuszą konstruktorską duszę ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poharatek Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 To będzie taki wypadek "samouzasadnienia" - jak je dodasz, będzie na tyle ciężki, że będą konieczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
young Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 klapy zrób po kilkunastu lotach jak model dotrwa ps fajnie to robisz tak bezstresowo i na luzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Klapy mnie kuszą z dwóch powodów: 1. Bo będzie lądował na brzuchu, co oznacza, że co drugi lot zaryje śmigłem. Więc mała prędkość lądowania byłaby pożądana. 2. Bo zrobić klapy bez naruszania konstrukcji skrzydła to jest inżynierskie wyzwanie. Zwróćcie uwagę, że pomimo 20 kretów skrzydło jest nietknięte. Co oznacza, że nie należy go psuć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi