robertus Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Skończy się pewnie na dwóch edfach podwieszonych pod skrzydłami.
Patryk900 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Skończy się pewnie na dwóch edfach podwieszonych pod skrzydłami. Czemu nie oby nie tylko na tym hehe
przemo Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Temat z postu na post Tomka robi się coraz bardziej ciekawy ... i jak będzie przeróbka na dwa edf'y pod skrzydłami to liczę na jakieś plany
Luko Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Jakie EDF, pewno od razu będzie JET, albo minimum silnik pulsacyjny w wersji 4. Tomku jest tylko jedno takie stare powiedzenie "lepsze wrogiem dobrego", żebyś o nim nie zapomniał. Wysłane z mojego LG-P700 przy użyciu Tapatalka
TeBe Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Nie przesadzajcie z EDFami, najpierw pilot musi nauczyć się latać :-) Kadłub po przeróbkach gotowy, dolne zamknięcie zrobiłem po łuku, do lądowania na brzuchu. Zrobiłem też nowy SW. SK w produkcji. Zaraz pomaluję kadłub innymi kolorami, bo naszło mnie na malarstwo :-) Takie byście chcieli?
Patryk900 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 czemu nie tylko pakiet trzeba by gdzieś upchać
dukeroger Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 o to to, tylko jeszcze piwot zeby sie obracaly pionowo i ladowanie jak helik
dukeroger Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 rany i jeszcze w dolnoplat poszedl!!!! to juz te edfy moze na ogonie zamontuj jakw A-10 2
_BRODA_ Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Widać że pilot dużo pali bo aż szyby okopciło
TeBe Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Tak wyszedł kadłub ver.3. Jutro montaż końcowy.
TeBe Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Wersja nr 3 gotowa. Wygląda tak: Na dole kadłuba taśma ślizgowa, do lądowania na brzuchu :-) Prawie całe nowe usterzenie , z EPP i listew balsowych, z poprzedniego został tylko statecznik poziomy, bez SW: Profil kadłuba wersji 3 : Oblot planowany na czwartek.
TeBe Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Po odcięciu podwozia okazało się, ze mogę oprócz pakietów 700mAh używać również 1300mAh :-)
Masło Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Najpierw lataj na 700mAh, lądowania (zwłaszcza te nieudane) będą miększe
TeBe Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Zastanawiam się nad dorobieniem klap.... Bo Józek zrobił się ciężki i szybki. Jak myślicie, gdybym od lotek do kadłuba dorobił krokodylowe... miało by to sens? Serwa gdzieś umieszczę, znacie moje pomysły ;-)
robertus Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Jak obciążenie skrzydła masz do ok 40gram/dm2 to ja bym nie robił klap
TeBe Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Obecnie Józek waży bez pakietu 545g, pakiet 700mAh waży 55g, pakiet 1300mAh waży 95g. Zatem w zależności od zastosowanego pakietu wychodzi 35-37,5g/dm2 (nie odliczam powierzchni kadłuba, bo po mojemu Józek ma kadłub nośny). Klapy kuszą konstruktorską duszę ;-)
poharatek Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 To będzie taki wypadek "samouzasadnienia" - jak je dodasz, będzie na tyle ciężki, że będą konieczne
young Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 klapy zrób po kilkunastu lotach jak model dotrwa ps fajnie to robisz tak bezstresowo i na luzie
TeBe Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Klapy mnie kuszą z dwóch powodów: 1. Bo będzie lądował na brzuchu, co oznacza, że co drugi lot zaryje śmigłem. Więc mała prędkość lądowania byłaby pożądana. 2. Bo zrobić klapy bez naruszania konstrukcji skrzydła to jest inżynierskie wyzwanie. Zwróćcie uwagę, że pomimo 20 kretów skrzydło jest nietknięte. Co oznacza, że nie należy go psuć.
Rekomendowane odpowiedzi