Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z sumie racja :) . Z drugiej strony jeśli padnie Ci cela w dużym pakiecie to wydatek powiedzmy 60 $ ,jak masz dwa mniejsze to automatycznie cena spada o połowę :) .

Opublikowano

Mam wszystko z tego samego zakupu. Dwa takie same pakiety. Dwa takie same silniki i regulatory też identyczne

 

i wciąż nie wiem, czy lepiej pozostawić oddzielne systemy zasilania czy połączyć w jeden... :(

Opublikowano

Mam wszystko z tego samego zakupu. Dwa takie same pakiety. Dwa takie same silniki i regulatory też identyczne

 

i wciąż nie wiem, czy lepiej pozostawić oddzielne systemy zasilania czy połączyć w jeden... :(

 

Załącznik z tego postu (http://www.rcgroups....=44#post8429537) może Ci pomóc.

Bezpośredni link: http://www.rcgroups....hmentid=1541859

Artykuł na drugiej stronie.

Opublikowano

Czyli z tego co wyczytałem - wariant drugi. Pakiety połączone w jednego maxa 4s8000 zasilające dwa osobne zestawy złożone z regulatorów i silników. 

Cóż, trzeba będzie zrobić kabelek...

Opublikowano

Robertus.... do mojego modelu wsadził byś pakiety 2x 4000mha - 900 gram oba, czy cos mniejszego lżejszego

Przede wszystkim pakiet ma być odpowiednio wydajny, czyli C. Najlepiej z zapasem, bo wiadomo jakto jest z danymi w katalogu. A potem SC. Jeśli da się wywazyc większym to czemu nie. Lot będzie dłuższy. Będziesz sstartować z podwozia więc nie musisz tak się martwić o wagę jak ja.
Opublikowano

Około albo max 70a na jeden silnik. Myslalem o konfigu 2x4000 25c i to spiete w jeden 8000 25c czyli okolo 200a ale to bedzie wazyc 900gram nie wiem czy nie za duzo....

Opublikowano

Ile model będzie ważył z tymi pakietami i  jakie będzie wtedy obciążenie powierzchni skrzydła?

PS. Jak się nie pomyliłem to  pakiet 4Ah da 70A przez 3,3minuty.

Opublikowano

Z tymi pakietami będzie 3 kg,  Nie moge obliczyc pola zlozonego skrzydła, zapomniałem zmierzyc jakaś wysokość, ale tak to wyglada. Teraz zeby wyszlo obciążenie, masa / pole?  wychodzi mi 67 g/dm2

 

Wychodzi 44,2dm2 (chyba)

 

post-14483-0-40756700-1412889299_thumb.jpg

post-14483-0-43110400-1412889428_thumb.jpg

 

teraz czytam ze pow. kadłuba i w moim przypadku sterów płytowych nie powinno sie liczyc...

Opublikowano

Kadłub coś tam dodaje do powierzcbni nośnej .W przybliżeniu można policzyć kawałek kadłuba między skrzydłami i te trójkąty nad wlotami.

Obciążenie skrzydła rzędu 60g/dm2 jest całkiem dobre.

Opublikowano

Jednak co doświadczenie to doświadczenie :) Mam nadzieje ze mieszcze sie w normach? :) Co do silnika, w opisie jest 64a max pradu. Wiec moze z 5 minut polatam na tym pakiecie, wiadmomo... nie zawsze bedzie "pedał w podłodze" :)

Opublikowano

Hehe masz racje, ale najpierw nauka latania :) Z ciekawości lubie wiedzic co i jak. Jakie sa jakies takie wartości optymalne odnośnie tego obciążenia pow. nosnej?

 

Hah wczoraj zamowiłem dzis juz jest shiped... więc czekamy :)

RP400204384SG

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.