bandyr Opublikowano 5 Listopada 2015 Opublikowano 5 Listopada 2015 Przy nurkowaniu rekord to 226 km/h ale ciągu statycznego na hamowni miałem zaledwie 1100 gram w tunelu po zwężeniu dyszą laminatową od Paula. Przy nurkowaniu rekord to 226 km/h ale ciągu statycznego na hamowni miałem zaledwie 1100 gram w tunelu po zwężeniu dyszą laminatową od Paula. 170 przy poziomym locie twister ważył 1200 gram i zapewne ma inne opory niż np. Iskra pozdrawiam.
MZWBPiotr Opublikowano 27 Listopada 2015 Autor Opublikowano 27 Listopada 2015 Gdy na dworze lodóweczka z mlekiem Trzeba coś dzialać w domu Dlatego tez taki przedsmak najblizszych prac
MZWBPiotr Opublikowano 28 Listopada 2015 Autor Opublikowano 28 Listopada 2015 Górna częsc panelu przyrządów pierwszego pilota Przepraszam za jakosc zdjecia :/ Gotowy
MZWBPiotr Opublikowano 28 Listopada 2015 Autor Opublikowano 28 Listopada 2015 Konstrukcja to depron 3mm a poszycie jest z czarnego papieru całość wazy tyle co nic I jeszcze radiostacja Tak to lezy w srodku
MZWBPiotr Opublikowano 29 Listopada 2015 Autor Opublikowano 29 Listopada 2015 Przyrzady instruktora/ drugiego pilota 1
MZWBPiotr Opublikowano 27 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2015 Co to będzie, co to będzie?? Myslalem ze sobie przez cala noc posiedze przy tym ale juz sobie rady nie daje i usypiam Klejone glutownicą. Ile bym teraz dal za Uhu por...
MZWBPiotr Opublikowano 27 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2015 Dwa fotele kk-1 a w zasadzie to widoczna czesc tych foteli CDN Tak prezentuje sie gotowa waloryzacja kokpitu. Chociaz zastanawiam sie czy nie przykleic kokpitu widzianego z gory rozlozonego na plasko, niestety z tym bedzie problem :/ Sama "tylna" czesc pokrywy A tu juz calosc w samolocie I z zamknieta owiewka Brakuje pilota 1
MZWBPiotr Opublikowano 31 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2016 Nie wiem czy oszalalem czy moze podjalem odpowiednia decyzje Chyba powstanie nowa porzadnie wykonana Iskra. Przedewszystkim odchudze konstrukcje o zbedne elementy. Kanal dolotowy/wylotowy bedzie z PET. Mozliwe ze obedzie sie bez dodatkowych wlotow. Malowanie wykonam aerografem. Grubszy bardziej nosny profil skrzydel. Chyba nawet zrezygnuje z obecnego na rzecz clark-y Glownym celem jest usamodzielnienie startu. Teraz potrzebuje osoby ktora rzuci modelem.. Dla porownania stara wrega a nowa (ilosc materialu)
robertus Opublikowano 31 Stycznia 2016 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Może na wszelki wypadek zrób wzmocnienie pod spodem kadłuba aby zamontować haczyk do strzelania jej z gumy. Powiększ nieco skrzydło po rozpiętości i cięciwie.
MZWBPiotr Opublikowano 31 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2016 Nie jestem zwolennikiem tego rozwiazania ale zobaczy sie
JarekJ121 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Bo bajeczka Piotruś elegancki kokpicik Bardzo ładnie to wygląda naprawdę
MZWBPiotr Opublikowano 31 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2016 Dzieki Jarek jak do tego dojdzie porzadne malowanie w nowej wersji to bedzie sie czym chwalic Kolejny przyklad zdejmowania zbednej pianki. (Celowe pogrubienie na spodzie na wypadek twardego ladowania (amortyzacja dla pakietu) ) I w zasadzie juz moglbym wycinac. Ale wstrzymam sie do jutra Bede musial wybrac sie po styrodur bo mi zabraknie na skrzydla i stateczniki, listewki sosnowe 10x5 ktore beda dzwigarami skrzydel i wzmocnieniem ogona. Nie mam kleju itd Tunel edf'a bedzie wyzej dzieki czemu bedzie zbedny tak duzy pierscien wylotowy.
przema436 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Przeczytalem caly temat. Swietna robota,model w powietrzu wyglada jak prawdziwy samolot.
MZWBPiotr Opublikowano 1 Lutego 2016 Autor Opublikowano 1 Lutego 2016 Dzisiaj wycialem caaaaale 2 segmenty Nie oszlifowane, koslawe krawedzie ale bedzie cacy Oczywiscie porownanie: Stare Nowe Jutro wytne kolejne segmenty
MZWBPiotr Opublikowano 2 Lutego 2016 Autor Opublikowano 2 Lutego 2016 Rośnie jak na drozdzach brakuje ogona i dziobu Czeka mnie duuuzo szlifowania Wrzucilem na wage i zobaczylem 120g. Mam mieszane uczucia. Zakladam ze 10g odejdzie po oszlifowaniu.
robertus Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 Pomyślałem sobie, że może mógłbyś ciąć styrodur wzdłuż. Wtedy byś miał większe części i połówki jak w modelach plastikowych. Albo kombinacje wzdłuż i w poprzek.
MZWBPiotr Opublikowano 2 Lutego 2016 Autor Opublikowano 2 Lutego 2016 Myslalem o cieciu wzdluz ale chcialem maksymalnie wykorzystac resztki styroduru jakie mialem w "warsztacie" To byloby lepsze z pewnoscia Dzisiaj do mojej wycinarki dodalem potencjometr i to byl strzal w dziesiatke. Dostosowuje sobie temperature druta do wymagan i powierzchnie ciete sa ladniejsze
MZWBPiotr Opublikowano 9 Lutego 2016 Autor Opublikowano 9 Lutego 2016 No i utknalem... Chce zrobic kanal dolotowy i wylotowy z pet'a. O ile wylotowy mam juz gotowy to z dolotowym mam problem. Chcialem skleić "skrzynke" z płaskiego pet i problem wyglada tak ze poprostu nie mam wystarczajaco duzo pet'a w plaskiej postaci. Nie wiem czy nie wystrugam kopyta z drewna i nie scisne na nim poprostu butelki Kanal dolotowy to takie zaokraglone (przekroj prostokatny) Y
MZWBPiotr Opublikowano 10 Lutego 2016 Autor Opublikowano 10 Lutego 2016 Tak bedzie przebiegal kanal dolotowy. Jak pisalem wczesniej zrobie drewniane kopyto i obcisne na nim butelke. Same wloty powietrza powiekszylem minimalnie uzyskujac ku mojemu zdziwieniu cale 8cm² wiecej.
Rekomendowane odpowiedzi