Vesla Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Wiem, że masa wychodzi duża. :-( Poczekam na baterię i wtedy będę wiedział jak to wygląda. Wspomniane snapy są tutaj: Mini Accessory Pack with 2 x Horns, 2 x Hinges, 2 x Wheel Collets and 2 x Clevis Joints http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=52031
tomasz.smolarek Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Masz praktycznie tą samą elektronikę co ja, więc masa wyjdzie około 55 gramów: Ja snapy kupowałem takie: http://www.modelemax.pl/product_info.php?products_id=5238 Są bardzo spoko, średnica pod bowden chyba 2 mm.
Vesla Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Może przesadziłem z masą. Brakuje mi baterii, smigla i odbiornika. To może aż tak źle nie będzie. Moje snapy mają średnice pod popychacze 1mm.
Ejdzjan Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Witam Kolegów. Na prośbę mojego taty podpinam się pod temat i chciałby przedstawić budowę ''Patyczaka'' za czetą przez tatę. Jako napęd posłuży jeden z silników Robbe BL 1815/25 - waga 12,4g które podarował mi kolega z forum za co mu bardzo dziękuje. Poniżej przedstawiam stateczniki w połowie skończone oraz silniczek wraz z wręgą . Pozdrawiam Adrian
Vesla Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Witam w klubie miłośników patyczaka :-) Czekamy na relację. Wręgę do silnika chyba przyjdzie ci zmienić :-)
Ejdzjan Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Tak wręga silnika będzie zmieniona jest tylko przymiarką. Pozdrawiam Adrian.
Olecki75 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Ciekawy ten silniczek z Robbiego. Nie masz trójkącików w stateczniku
Vesla Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Melduję gotowość patyczaka do lotu. Co prawda jeszcze są pewne niedociągnięcia ale latać może. (mam nadzieję :-) Wyważony jest i wszystko działa. Muszę uporządkować i może skrócić przewody. Odbiornik czasowo jest zainstalowany od mojej aparatury Ares. Mam zakupionego HK GT2R 3 kanały ale musi poczekać na nadajnik Turningy 9x, żona stwierdziła, że mam sobie kupić na urodziny. :-) Tymczasowo odbiornik jest pod spodem bo jest duży. :-) Masa końcowa 125g. Oblot jak tylko pogoda pozwoli.
Olecki75 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 125g - ładnie wyszło. Teraz tylko pogoda odpowiednia i w górę - powodzenia.
Vesla Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Może przytnę przewody, zmienię odbiornik. W odbiorniku zdejmę obudowę i wymienię na rurkę pcv. To zejdzie jeszcze kilka gram. Waga pokazuje mi raz 120 a raz 130 zależnie od punktu podwieszenia. Najśmieszniejsze, że podwieszam raz z lewej raz z prawej strony śmigła i jest różnica. :-) Szewskim targiem wybrałem 125g. A pogoda w UK ostatnio podła. Wręcz fatalna.
Vesla Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Patyczak poleciał!! Dopisała pogoda i przestało wiać. Cichy spokojny wieczór. Idealny na pierwszy lot. Dzień przed lotem wymieniłem jeden z popychaczy i przez to stał się lekko ciężki na ogon. Poprzednio był dobrze wyważony. Chyba, że to coś innego. Będę jeszcze sprawdzał. Nie miało to większego wpływu na lot. A na 40% przepustnicy leciał idealnie. Samolot zachowuje się przewidywalnie i lata jak na sznurku :-) Idealny do nauki latania. Powolny jak balon :-) Chwilami aż nudny :-) Żartowałem. Jest świetny. Wylatałem cały pakiet ok.25min lotu. I nie miałem dosyć. Nawet moja lepsza połowa "zasiadła" za sterami i .... kret pionowy z 6 metrów. Samolot zgubił gumkę od mocowania skrzydeł i wyczepił się snap od dźwigni sterów wysokości. Samolot po chwil latał ponownie. Potwierdza to jego opinię "kretoodpornego" latadła. :-) Mówią, że podobno kobieta na lotnisku przynosi pecha. :-) Coś w tym jest, ale żeby przyniosła go sobie? Film zrobiony przez moją lepszą połowę. Filmowała gąsienicą od czołgu ale da się obejrzeć. Na filmie jest pierwszy lot, pierwsze trzy minuty. Jeszce raz dziękuję za projekt. Idealny na początek. https://www.youtube.com/watch?v=vXJeF9mSIuw&feature=youtu.be
tomasz.smolarek Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Rzeczywiście lata ładnie. Te low passy robią wrażenie BTW syn to chyba lepiej mówi po angielsku niż po polsku...?
Vesla Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Muszę łobuza cały czas upominać żeby mówił po polsku. Szkoła robi swoje, od 9 do 15 rozmawia tylko w języku angielskim, telewizje mamy też angielską i to są efekty. Ale powoli nad tym pracuję. Co do patyczaka to jego powolne latanie bardzo mi się podoba.
Masło Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Lata ładnie ale widać, że na siłę chcesz lecieć wyżej i w efekcie model trochę nurkuje.
tomasz.smolarek Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Masz ustawione mniejsze (chyba..) wychylenia sterów niż ja, może właśnie dzięki temu lata przyjemniej niż mój.
Vesla Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Robert - bo nas tu wielu :-) Prawie druga Polska :-) Mariusz - nie, nie chciałem na siłę lecieć wyżej. Jak pisałem był lekko przyciężki na ogon i zadzierał. W kolejnych lotach lekko go wy trymowałem i na mocy 40% szedł idealnie. Muszę jeszcze popracować nad wyważeniem. Na jakiś 70-80% mocy szedł w górę jak "korek od szampana" :-) Tomasz - Tak mam ustawione wychylenia sterów na jakieś 5 stopni. Na serwach popychacze założyłem na najbliższe osi serwa, otwory. Taki miałem plan żeby bardzo płynnie reagował na stery. BTW ten szum w tle to autostrada. Dobrze, że nie mieszkam w takim miejscu bo bym chyba oszalał od tego ciągłego hałasu. :-)
Vesla Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2014 ok. sorki :-) teraz rozumiem.
mikrus193 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 szpoko a to ze nast wiela to juz dawno wiem hhihihihi sorki za offa
Rekomendowane odpowiedzi