Skocz do zawartości

LA7 skala 1:5 rozpiętość 2,45


coster

Rekomendowane odpowiedzi

No to u mnie tego nie ma chyba że jest ale wewnętrzne .na dniach będę miał nowy cylinder to będę dalej kombinować

Witam

 

Zamiast wymieniać cały cylinder - mogłeś użyć zestawu naprawczego - wkręcasz tulejkę w miejsce zerwanego gwintu - są dostępne zestawy pod daną wielkość świecy.

 

Jak się silnik zalewa - to może zawiesiła się membrana - albo zaworek - trzeba rozkręcić gaźnik i sprawdzić czy wszystko ok - w tych chińskich silnikach jakość elementów lub montażu części gaźnika bywa różna - czasem bez małej korekty dremelkiem się nie obejdzie. Każdy gaźnik typu walbro ma połączenie z karterem lub innym miejscem z którego bierze ciśnienie - be z tego by nie działa. Niektóre mają zrealizowane to przewodem ciśnieniowym inne specjalnymi kanalikami w podstawie gaźnika.... Kwestia ułożenia zbiornika paliwa względem gaźnika - a dokładnie iglicy ma znaczenie - ale w silnikach żarowych z klasycznym gaźnikiem a nie pompą walbro... po to walbro ma membrany i zaworki żeby zassać paliwo a także nie dopuścić do przelewania. Jak z gaźnika leci to coś nie tak....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Cześć, w końcu z pomocą Sebastian mogę zarejestrować się na swoim forum, dzięki Sebastian, co wielka praca, którą robił tam! Kradzież nie jest daleko !!! będzie musiał znaleźć sposób I umieścić miniaturki zdjęć!
A + Baptiste  :)
  :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuję waszej pomocy! Musiałem zrobić głupoty na linii istnieją dwie strzałki, zielona i czerwona, kiedy robię kliknięcie, ja ogrodzony Ideę Story !!!!!! możemy go odzyskać?
umieścić zdjęcie w miniaturze, jak? Dziękuję za pomoc

 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To kupne - czy dorobione przez kogoś ? Teoretycznie nie powinno być problemu - ten kołnierz specjalnie gruby nie jest - pytanie czy wysokość tulejki nie jest za duża i czy za bardzo ekranować świecy nie będzie.... głośno myślę - może ktoś się wypowie jeszcze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze pal na ziemi model z założonymi skrzydłami, zdecydowanie stabilizuje to model.

 

W moim bokserze nigdy nie miałem problemu , że tylko jeden gar działa prawidłowo.

Pierwszą sprawę to sprawdź, czyt masz prawidłową iskrę na obu  świecach.

Możesz zobaczyć czy jest iskra za każdym przekręceniem śmigła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

ale i tak muszę jeszcze trochę podkręcić bo na wolnych obrotach mi gaśnie jak było widać na filmie  

 

Aby inni koledzy mogli Ci pomóc staraj się zawsze wyrażać jak najbardziej precyzyjnie.

Co znaczy "podkręcić"? Ja nie jestem np. w stanie stwierdzić czy chodzi o wkręcić czy wykręcić.

Dodatkowo nie wiem, którą śrubę regulacyjna w gaźniku miałeś na myśli: iglicę wolnych obrotów, wysokich czy śrubę ustalająca położenie przepustnicy na jałowych obrotach.

 

Wyrażając się precyzyjnie nie tylko otrzymasz szybciej pomoc, ale i finalnie progres w pracach będzie szybszy.

 

Pozdrawiam

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo mi się coś zamotało albo pominąłem w opisie.

Na poprzednich fotach silnik jest normalnie,tłumikami w dół a tu jest odwrotnie ??

Nie bardzo rozumiem,chyba tak docelowo nie będziesz latać .Nie lepiej palić ,regulować tak jak będzie na stałe ?

Jeszcze trzeci tłumik i wygląda to jak w parowcu ;) ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.