pacek Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 trochę to dziwne, wszystkie gaźniki membranowe jakie widziałem posiadają połączenie z karterem silnika.
chrisj23 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 No to u mnie tego nie ma chyba że jest ale wewnętrzne .na dniach będę miał nowy cylinder to będę dalej kombinować Witam Zamiast wymieniać cały cylinder - mogłeś użyć zestawu naprawczego - wkręcasz tulejkę w miejsce zerwanego gwintu - są dostępne zestawy pod daną wielkość świecy. Jak się silnik zalewa - to może zawiesiła się membrana - albo zaworek - trzeba rozkręcić gaźnik i sprawdzić czy wszystko ok - w tych chińskich silnikach jakość elementów lub montażu części gaźnika bywa różna - czasem bez małej korekty dremelkiem się nie obejdzie. Każdy gaźnik typu walbro ma połączenie z karterem lub innym miejscem z którego bierze ciśnienie - be z tego by nie działa. Niektóre mają zrealizowane to przewodem ciśnieniowym inne specjalnymi kanalikami w podstawie gaźnika.... Kwestia ułożenia zbiornika paliwa względem gaźnika - a dokładnie iglicy ma znaczenie - ale w silnikach żarowych z klasycznym gaźnikiem a nie pompą walbro... po to walbro ma membrany i zaworki żeby zassać paliwo a także nie dopuścić do przelewania. Jak z gaźnika leci to coś nie tak....
Chuck Yeager Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 jak tam postępy? udało się zreanimować silnik i uruchomić?
nicvert Opublikowano 7 Maja 2016 Opublikowano 7 Maja 2016 Cześć, w końcu z pomocą Sebastian mogę zarejestrować się na swoim forum, dzięki Sebastian, co wielka praca, którą robił tam! Kradzież nie jest daleko !!! będzie musiał znaleźć sposób I umieścić miniaturki zdjęć!A + Baptiste
nicvert Opublikowano 7 Maja 2016 Opublikowano 7 Maja 2016 Potrzebuję waszej pomocy! Musiałem zrobić głupoty na linii istnieją dwie strzałki, zielona i czerwona, kiedy robię kliknięcie, ja ogrodzony Ideę Story !!!!!! możemy go odzyskać?umieścić zdjęcie w miniaturze, jak? Dziękuję za pomoc
Bartek Piękoś Opublikowano 7 Maja 2016 Opublikowano 7 Maja 2016 jean, chodzi Ci o zdjęcie w miniaturze do avatara, czy o wklejenie zdjęcia do posta?
coster Opublikowano 7 Maja 2016 Autor Opublikowano 7 Maja 2016 Chodzi o to że myślał że te strzałki zielona i czerwona są do dodawania zdjęć Już wytłumaczył chodziło też o wklejenie avatars:)
Bartek Piękoś Opublikowano 7 Maja 2016 Opublikowano 7 Maja 2016 merci Radon Jean, je t'aime! Bonne chance avec tes projets!
nicvert Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 Witam i dziękuję wszystkim, daję wam spotkanie na stanowisku LA-7 powiązanie http://pfmrc.eu/index.php?/topic/61558-budowa-la-7/
chrisj23 Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 To kupne - czy dorobione przez kogoś ? Teoretycznie nie powinno być problemu - ten kołnierz specjalnie gruby nie jest - pytanie czy wysokość tulejki nie jest za duża i czy za bardzo ekranować świecy nie będzie.... głośno myślę - może ktoś się wypowie jeszcze
nicvert Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 Salut Sebastian ! Quand on a parlé au téléphone je ne trouver plu le non ,un hélicoil Witam Sebastian! Kiedy rozmawialiśmy przez telefon Uważam padało Nie, HELICOIL
MareX Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 Francuski znam doskonale, ale jedynie z widzenia. :-( Forum , póki co, nasze "narodowe", więc może tak nadal w ojczystej polszczyźnie ? 1
nicvert Opublikowano 10 Maja 2016 Opublikowano 10 Maja 2016 Cześć! Wątek ustawić problemu? Pytanie! Twój maski, aby kupić lub masz robić? a baldachim?
Tomek Opublikowano 12 Maja 2016 Opublikowano 12 Maja 2016 Po pierwsze pal na ziemi model z założonymi skrzydłami, zdecydowanie stabilizuje to model. W moim bokserze nigdy nie miałem problemu , że tylko jeden gar działa prawidłowo. Pierwszą sprawę to sprawdź, czyt masz prawidłową iskrę na obu świecach. Możesz zobaczyć czy jest iskra za każdym przekręceniem śmigła.
pacek Opublikowano 12 Maja 2016 Opublikowano 12 Maja 2016 ale żeby bawić się w regulacje to oba garnki muszą działać, jak będzie iskra na tej drugiej świecy to spróbuj je też zamienić miejscami.
Chuck Yeager Opublikowano 12 Maja 2016 Opublikowano 12 Maja 2016 ale i tak muszę jeszcze trochę podkręcić bo na wolnych obrotach mi gaśnie jak było widać na filmie Aby inni koledzy mogli Ci pomóc staraj się zawsze wyrażać jak najbardziej precyzyjnie. Co znaczy "podkręcić"? Ja nie jestem np. w stanie stwierdzić czy chodzi o wkręcić czy wykręcić. Dodatkowo nie wiem, którą śrubę regulacyjna w gaźniku miałeś na myśli: iglicę wolnych obrotów, wysokich czy śrubę ustalająca położenie przepustnicy na jałowych obrotach. Wyrażając się precyzyjnie nie tylko otrzymasz szybciej pomoc, ale i finalnie progres w pracach będzie szybszy. Pozdrawiam
Shock Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 Albo mi się coś zamotało albo pominąłem w opisie. Na poprzednich fotach silnik jest normalnie,tłumikami w dół a tu jest odwrotnie ?? Nie bardzo rozumiem,chyba tak docelowo nie będziesz latać .Nie lepiej palić ,regulować tak jak będzie na stałe ? Jeszcze trzeci tłumik i wygląda to jak w parowcu ...
Rekomendowane odpowiedzi