Skocz do zawartości

LA7 skala 1:5 rozpiętość 2,45


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kadłub 4,5kg  skrzydło 2,5kg bez jednej polówki ,polówka wazy 0,5kg czyli jakieś 7,5kg

Dzięki. Jaką będziesz miał powierzchnię nośną, liczyłeś już? Jeśli pisałeś już o tym to sorry za pytanie?

Zmierzam, oczywiście, do jednostkowego obciążenia powierzchni.

Opublikowano

Idziesz jak burza :)

Jakim kleisz klejem?

Trochę martwi mnie ta waga, 7,5kg to z jakimś wyposażeniem czy sama konstrukcja?

Opublikowano
...

dojdzie jeszcze 3kg silnik licze ze jakies 2kg na podwozie zbiornik na paliwo jakies 1,5kg z paliwem i farba nie wiem ile wyjdzie dojda jeszcze 4serwa w skrzydlo mysle ze 14,15kg na koniec bedzie 

Nie jest źle, moim zdaniem.

Opublikowano

zawsze lepiej mieć wiecej do sytuacji krytycznych ja bym zrobił SW +20-15SK+/-ok 16 lotki różnicowo +15-10 czyli do góry 15 na dół 10

podałem wychylenia w stopniach

Opublikowano

zawsze lepiej mieć wiecej do sytuacji krytycznych ...

Tylko wtedy koniecznie expo, bo 20st. to już konkret, zwłaszcza na pierwsze loty.

 

A propos Seba (miałem o tym napisać już na początku tego warsztatu): czy po ukończeniu Spita nie miałeś czasem, zgodnie z sugestiami kolegów, zbudować/kupić coś do treningu? A tu kolejny warbird, tym razem 2,5m :P .

Trenujesz na czymś? Jak oceniasz swoje umiejętności w perspektywie oblotu takiego bydlęcia? :)

Opublikowano

Ten Ła-5 z tych samych planów i ciut więcej waży,szkoda że nie ma całego lotu z tych zawodów.

 

 

W planach D.Andersen podaje obciążenie 3.7-4.8 cu. in. tylko trzeba to zamienić na normalne jednostki :D

 

Opublikowano

Ten Ła-5 z tych samych planów i ciut więcej waży,szkoda że nie ma całego lotu z tych zawodów.

 

 

W planach D.Andersen podaje obciążenie 3.7-4.8 cu. in. tylko trzeba to zamienić na normalne jednostki :D

To jest podana pojemność silnika dla tego modelu z planów  od 3,7(60ccm) do 4,8cu in  (78,6ccm)  a nie jak błędnie interpretujecie że to obciążenie powierzchni.

Opublikowano

 

W planach D.Andersen podaje obciążenie 3.7-4.8 cu. in. tylko trzeba to zamienić na normalne jednostki :D

To jest podana pojemność silnika dla tego modelu z planów  od 3,7(60ccm) do 4,8cu in  (78,6ccm)  a nie jak błędnie interpretujecie że to obciążenie powierzchni.

 

Design Specifications

96.5" wingspan, 1704 sq. in., 3.7-4.8 cu. in., 6 channel radio recommended, built-up balsa & ply, five plan sheets.

 

Rozpiętość,obciążanie powierzchni nośnej,pojemność silnika,6 kanałowe radio rekomendowane :D ..........

Dariusz czy teraz będzie OK ?

 

Sebastian czy w innych modelach robią doważenie w okolicach silnika?

W takiej maszynie to nie będzie 150g :D

Opublikowano

 

Design Specifications

96.5" wingspan, 1704 sq. in., 3.7-4.8 cu. in., 6 channel radio recommended, built-up balsa & ply, five plan sheets.

 

Rozpiętość,obciążanie powierzchni nośnej,pojemność silnika,6 kanałowe radio rekomendowane :D ..........

Dariusz czy teraz będzie OK ?

 

Sebastian czy w innych modelach robią doważenie w okolicach silnika?

W takiej maszynie to nie będzie 150g :D

 

Jak najbardziej o.k.

Opublikowano

Jeśli to ostatnie żebro to zdemolował bym je dreamelem , wyciął drugie i ręcznie obsadził już bez zwichrzenia , jeśli jest ono małe.

Przy Łosiu zwichrowało mi się jedno skrzydło -powierzchnia od góry, to zerwałem 90 % balsy ze sklejkowych żeber (kleiłem CA), zeszlifowałem klej i resztki balsy i nakleiłem nową balsę , razem 3 godzinna operacja.

Opublikowano

najpierw spróbuje  zwilżyć końcówkę skrzydła i odkształcić jeśli to nie zadziała to  zrobię tak jak piszesz wytnę ostatnie zebro i wkleję nowe a jeśli i to nie zadziała to zerwę poszycie od góry i nakleję od nowa  jutro będę próbował  , może coś z tego będzie:)

Współczuję, bo to zawsze komplikacje, ale... dasz radę! Trzymam kciuki.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.