Gość Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Panowie, ale nie jesteśmy w dziale makiet tak? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Doprawdy? Przyjrzyj się lepiej. Mam na myśli plany załączone przez Stefana. Przyglądałem się, potem odrysowałem sobie z ekranu i obrysy mi się nie zgadzają, i to znacznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekcrs Opublikowano 26 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 wszystko wycinałem samodzielnie, w tym przypadku z formatek zamieszczonych w projekcie Wybrałeś najgorszą z możliwych wersję A jednak był najszybszy z tempestów Rób "normalnego" Tempesta, a nie pseudo prototypa no i o tym właśnie tuningu wspominałem w pierwszym poście. Zdaję sobie sprawę, że wloty powietrza bezpośrednio na natarciu i do tego jeszcze w takiej formie raczej się nie sprawdzą w modelu, zwłaszcza atrapy... raczej zachowam kształt kadłuba i zrobię oklepaną piątkę, która opiera się na tym samym kształcie... OT powstał chyba bardziej by poszerzyć wiedzę i uciszyć przepychanie się niektórych użytkowników Jeszcze jedna uwaga, nie robię makiety, tylko model dolnopłata, którego nie będzie mi szkoda rozwalić... więc proszę go traktować jako szkoleniowy bardziej, nie jestem dobrym pilotem, a dolnopłaty rc to dla mnie coś nowego. Skonstruowałem wcześniej dwa modele z FT spitfire i racera - skończyły marnie... Obecnie latam sobie Piperem Bartek wysoko postawił poprzeczkę, ale nie mam zamiaru z nim konkurować... jest tu wiele osób z dużo większym doświadczeniem. Pozdrawiam, biorę się za kończenie skrzydeł. P.S. Straszny OFFTOP powstał, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dukeroger Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 i tak sie pociesz ze cie nikt nie zapytal czemu polskiego nie budujesz buduj, buduj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekcrs Opublikowano 27 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Tym bardziej nie powinienes tego nazywac "przepychaniem niektorych uzytkownikow" Nie to nazwałem przepychaniem się, twoje uwagi są cenne dla wątku, na pewno ich nie zignoruje. Przepychaniem nazwałem dyskusję co do istnienia wersji, której zdjęcie zamieściłem, bez urażania nikogo. Zgodność z oryginałem myślę, że łatwiej będzie stwierdzać po oszlifowaniu nadmiaru balsy, którego jest tu dużo... zdaję sobie sprawę z niedociągnięć projektu, zwłaszcza, że znalazłem sam na nim wiele błędów. Będę korygował linie spływu, jak na razie męczę się ze środkiem, by móc zamknąć skrzydło. Reasumując, umieszczam zdjęcia tego co zrobiłem, bo wasze uwagi są istotne, inaczej zamieścił bym zdjęcia już gotowego modelu, a wtedy na zmiany już za późno... Bardziej nie mam zamiaru trzymać się projektu, co już widać... Mr. Jaro, z całym szacunkiem, nie odbieraj tego osobiście Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekcrs Opublikowano 4 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Rzut okiem na skrzydełko przed zamknięciem, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dukeroger Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 a czemu kompletnie kryjesz balsa? wystarczylo by od wiazarow do krawedzi, strasznie ciezkie to skrzydlo bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekcrs Opublikowano 4 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Chcę całkowicie uniknąć krycia folią, waga skrzydła zamknie się w 220 g Zaopatrzyłem się już w silnik, wybór padł na Emax 2810/12 1100 KV, śmigiełko cztero łopatowe 10.5x8, wolał bym o mniejszym skoku, ale niestety to było najmniejsze... Robiłem również testy tego śmigiełka na silniku 2220 1200KV, ale niestety momentu obrotowego mu brakuje, na pełnych obrotach uzyskał ciąg 1kg, Nie sprawdzałem nowego zestawu jeszcze, niestety muszę najpierw rozwiercić troszkę śmigiełko. Testy przewiduję na weekend Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 Nie zamykaj jeszcze jeśli nadal są otwarte!!! Serwa przeniósł bym bezpośrednio przed lotki lub znacznie skrócił bowdeny idące od serwa do orczyka. Tak jak zrobiłeś nie jest najlepszym sposobem. Skrzydło jest płaskie w płaszczyźnie czołowej czy z charakterystycznym wzniosem od połowy płatów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekcrs Opublikowano 5 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 wznos skrzydeł zachowałem, zdecydowałem się na takie umieszczenie serw ze względu na ich wysokość wraz z orczykiem Chcę schować jak najwięcej elementów, Tak jak zrobiłeś nie jest najlepszym sposobem. Dlaczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Klos Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Popieram Irka,przenies serva bezposrednio w lini lotek. Inaczej za duze luzy, ponadto latwiej je wymienic i dogladac. Proponuje pokrywke na dolnej powierzchni skrzydel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekcrs Opublikowano 11 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 Witam. Przesunąłem serwa na przeciw lotek, klapki rewizyjne od dołu (jeszcze się robią) Nie mogłem sobie odmówić takiego prezentu mikołajkowego jak sklecenie postępów pracy w jedną bryłę. Większy silnik pracuje w pełnym zakresie obrotów swobodnie czuć, że ma zapas momentu na kręcenie wiatrakiem ciąg 1100 g Przyglądając się bryle modelu, ogon wydaje się zbyt smukły, zakładam zmianę obrysu na grubszy, bez fikuśnego elementu przy tylnym kole... w ogóle tył przerabiam powoli po swojemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magilla Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 Patrze i zastanawiam się po co tam depron? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 Ciąg mierzyłeś z tym śmigłem 4łopatowym? Według mnie silnik stanowczo za słaby na takie śmiglo. Jaki był pobór prądu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekcrs Opublikowano 12 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Ciąg mierzyłeś z tym śmigłem 4łopatowym? Według mnie silnik stanowczo za słaby na takie śmiglo. Jaki był pobór prądu? Tak, ze śmigłem 4 łopatowym, nie posiadam amperomierza więc ciężko określić, jednak model z którego śmigło zostało wzięte ma mniejszy silnik. zaopatrzę się w miernik na dniach, by dobrać akumulator. Depron -> zakreślenie bryły kadłuba przy względnie niskiej wadze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefanpasz Opublikowano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 Witam, bardzo ładny model. Czy kadłub też w całości pokryjesz balsą? Jeśli całość polakierujesz i pomalujesz to waga bardzo skoczy. Depronowe pokrycie nie musi być lakierowane i dlatego powstają takie konstrukcje. Ciekawa technika, będę z zainteresowaniem śledził dalszą relację. Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi