Skocz do zawartości

http://www.modele.sklep.pl/


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 420
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Gość slawekmod
Opublikowano
Może i jest tak jak mówisz. Chciałem tylko zaznaczyć, że mimo iż negatywne komentarze pojawiają się tutaj już od roku 2007, to na działanie sklepu raczej nie ma to finansowo zbyt złego wpływu.

 

Ma wpływ bo nawet jak sklep stracił z tego tytułu 5000zł to jest to jednak strata a nie zysk. Podejrzewam że mają dużo klientów nie związanych ze środowiskiem czysto modelarskim. Ten temat wisi jak słusznie zauważyłeś od 2007 i z tego co pamiętam to sam nawet go założyłem i sam teraz zobacz: mógłbym się w tym sklepie zaopatrywać cały czas a w sumie przez te 4 lata wydałem na modelarstwo kilka tysięcy. Może to nie dużo ale nie zostawiłem tych pieniędzy w modele.sklep bo nie zrobili nic co mogłoby mnie zachęcić ale za to zrobili dużo żeby mnie zniechęcić. Ilu jest takich jak ja ? Ile przez to stracił sklep? I być może czytają temat ale najwyraźniej nie wyciągają z niego wniosków.

Opublikowano

Tak jak mówisz, na pewno tracą na osobach wypowiadających się w tym temacie. Natomiast moja obserwacja była podobna do Twojej, że to niestety jednak mały odsetek tam kupujących. Skoro sklep otwiera kolejną placówkę, zwiększa zatrudnienie - to finansowo ma się świetnie. I dalej czuje się bezkarny w karygodnym traktowaniu klientów.

Opublikowano
Ma wpływ bo nawet jak sklep stracił z tego tytułu 5000zł to jest to jednak strata a nie zysk.

Sławku to nie strata,jedynie nie zarobili.

Opublikowano

Właśnie problem w tym, ze zbyt mało osób zna problem i bolączki tego sklepu;/. Ja doczytałem opinie o tym sklepie w czasie mojego piątego zamówienia ( i już ostatniego ). Kiedy po tygodniu facio zadzwonił ze modelu nie ma ( a wirtualnie był i nadal jest) wpadłem na temat o opinii tego sklepu i szala goryczy się przelała. Dlatego wole ostrzec innych kupujących uda im się kupić raz góra dwa razy bez problemów ale prędzej czy później zaklną ;/ Ja mimo 3 /4 wysyłek z problemami i ponad 2 tyg opóźnieniem zaryzykowałem jeszcze raz i dałem im szanse .. i co… dalej to samo a nawet gorzej. 0 zamówienie i wyjdzie z kompletne zamówienie Będę mieć po 24 dniach ;/ masakra. Zero odzewu zero przeprosin …skusiła mnie cena i ilość towaru. Teraz wiem ze ilość towaru wirtualna a cena …Niedawno znalazłem sklep tańszy a raczej model EasyCub’a w cenie porównywalnym co do modele.sklep a kurier tańszy o 4zł wiec wyszło tak samo;/. Z tym, ze latał bym już tym modele tydzień temu a tak czekam na czesci

Gość slawekmod
Opublikowano
Ma wpływ bo nawet jak sklep stracił z tego tytułu 5000zł to jest to jednak strata a nie zysk.

Sławku to nie strata,jedynie nie zarobili.

 

W sumie masz rację, źle to ująłem. Dzięki za zwrócenie uwagi :)

Opublikowano

Ich "sukces" w "porażce"- jest prosty do wytłumaczenia. Wysoko wypozycjonowana strona +nowi klienci nie związani ze środowiskiem. Taki przykładowy Kowalski zaczyna się bawić w modelarstwo. Pierwsze co robi to szuka fajnego sklepu z modelami RC. Trafia na stronę nieszczęsnego sklepu... dalej wiadomo :)

 

Dopiero później, czyta forum itp i trafia na opinie o danym sklepie he he.

Opublikowano

W któryś dzień w ubiegłym tygodniu rozmawiałem z kilkoma znajomymi na temat kilku sklepów internetowych. Mówiliśmy m.in. o tym że na forum ludzie bardzo krytykują medele.sklep.pl. No i jeden z kolegów od razu puścił wiązankę na ten temat, której nie będę cytował i później opisał jak w tym sklepie chciał kupić model 3D + jakiś firmowy elektryczny silnik do niego, resztę wyposażenia znalazł w domu. Miały to być jego pierwsze zakupy przez internet.

W poniedziałek po złożeniu zamówienia a przed zapłatą zadzwonił i zapytał o dostępność tego co zamawiał.

"Tak model w komputerze jest na stanie i silniki również mają, jak chce to może jeszcze pójść fizycznie sprawdzić czy to jest, ale raczej na pewno mają".

Kolega stwierdził że nie trzeba, ale poprosił o rezerwację pod dane zamówienie żeby mu tego nie sprzedali, a po rozmowie pojechał wysłać przelew ok 750zł. Do piątku modelu nie dostał więc do nich zadzwonił z pytaniem dlaczego paczka nie dotarła.

Rozmawiał z inną osobą niż w poniedziałek i usłyszał "kit" że właśnie mieli do niego dzwonić, ponieważ paczki nie wysłali no bo modelu nie ma na stanie i czekają na dostawę.

To kolega pyta dlaczego powiedzieli że mają go na stanie jak do nich dzwonił w poniedziałek. Obsługujący go przeprosił i wytłumaczył że "chyba" model jeszcze w poniedziałek był, ale w międzyczasie przed zaksięgowaniem jego wpłaty został sprzedany w sklepie stacjonarnym. Kolega zrezygnował z zamówienia, znając go pewnie nieźle im tam wygarnął z nerwów. Przelew zwrotny bez problemu doszedł, tyle że znowu minął tydzień.

Ale co najlepsze jak mówił w ten piątek jakieś 2 godziny po rozmowie z nimi wpadł na pomysł by zadzwonić jeszcze raz i zapytać o dostępność tego samego modelu, chciał sprawdzić czy będą go czarować, czy powiedzą szczerze że nie mają tego w tej chwili na stanie.

Tak więc by nie poznali go po głosie jego syn zadzwonił i mówi że chce kupić taki a taki model z ich strony i czy mają go na stanie.

"Tak model powinien być można zamawiać ...."

Brak słów, po prostu robią ludzi w wała, lub mają totalny bur... w organizacji.

Opublikowano
[...]po prostu robią ludzi w wała[...]

 

Raczej ta wersja: zamówiłeś, zapłaciłeś, 50% szans, że poczekasz. W tym czasie obracamy Twoimi pieniędzmi i próbujemy ściągnąć towar na magazyn (albo i nie, zobaczymy, ile wytrzymasz).

Moja rada (powtórzę się): jeżeli MUSISZ tam kupować - odżałuj kilka PLN i wybierz płatność za pobraniem, zaoszczędzisz sobie nerwów.

A Pan Mariusz Kujawa (ma14kuj) poza zarzuceniem jednemu z kolegów pisania nieprawdy w tym wątku nagle ucichł na tym forum. Widać doszedł do wniosku, że przy takiej kumulacji negatywnych opinii chyba za późno na działania PR...

Opublikowano

Nio Panowie i Panie jeżeli jakieś tu są, to informuję że wczoraj (wtorek) poszło kolejne zamówienie do tego sklepu. Zobaczymy jak tym razem będzie, oczywiście za pobraniem.

Mam nadzieje że będzie tak jak przy pozostałych zamówieniach.

 

Dzwoniłem do nich 5 razy (odebrali 4 razy) z pytaniami jakie wężyki do silnika mam zamówić, i takie tam pytania, to sprzedawca powiedział żebym zadzwonił za 5min, a on pójdzie na magazyn sprawdzić jakie przy silniku mają być wężyki itp.

 

Zobaczymy kiedy paczka przyjdzie i jaki stan towaru będzie, czy czegoś nie będzie brakować. Poinformuję na forum jak transakcja się zakończyła.

Opublikowano
Dzwoniłem do nich 5 razy (odebrali 4 razy) z pytaniami jakie wężyki do silnika mam zamówić, i takie tam pytania, to sprzedawca powiedział żebym zadzwonił za 5min, a on pójdzie na magazyn sprawdzić jakie przy silniku mają być wężyki itp.

 

I to jest proszenie sieo kłopoty... :mrgreen: Tyle razy pisałem, że w tym sklepie nie pytamy o poradę tylko kupujemy konkretny towar, wtedy nie narazimy się na jakiekolwiek problemy. Ale wy swoje... :twisted:

Opublikowano

Ale dlaczego tak mówisz? Zadzwoniłem i grzecznie poprosiłem o pomoc, bo nie mam zamiaru kupić i żeby mi leżało. Pan z magazynu również grzecznie mi pomógł w tej sprawie. Nie sądzę żeby z takiej sytuacji zrobił się problem. Z drugiej strony trochę masz racji że ciągłe odbieranie tel. jest dla nich uciążliwe.

Gość slawekmod
Opublikowano
Ale dlaczego tak mówisz? Zadzwoniłem i grzecznie poprosiłem o pomoc, bo nie mam zamiaru kupić i żeby mi leżało. Pan z magazynu również grzecznie mi pomógł w tej sprawie. Nie sądzę żeby z takiej sytuacji zrobił się problem. Z drugiej strony trochę masz racji że ciągłe odbieranie tel. jest dla nich uciążliwe.

 

Odbieranie telefonów to może być uciążliwe dla pracowników infolinii jakiejś dużej firmy typu operator gsm gdzie praktycznie cały czas ludzie wiszą na słuchawkach. Z wszystkich tych postów wynika że sklepowi nie zależy na kliencie a sama sprzedaż toczy się na zasadzie: mamy duzo klientów, jak stracimy 5-10 to i tak nic się nie stanie.

Gość ma14kuj
Opublikowano

Witam

 

Wiele z opisywanych sytuacji jest wynikiem niedomówień czy drobnych błędów, które można w szybki sposób wyjaśnić, naprawić - wymaga to jednak zrozumienia z obu stron.

Na chwilę obecną mamy w ofercie ok 15 000 produktów, ich ilość będziemy nadal zwiększać (jest to wynikiem ciągłego rozwoju modelarstwa jak i rosnących potrzeb Klienta) dlatego od początku roku rozpoczęliśmy pracę nad integracją systemu sprzedaży z magazynem i stroną www,dzięki czemu zostanie ograniczona do minimum możliwość zakupu towaru, którego obecnie nie ma na stanie. Na dzień dzisiejszy w przypadku wystąpienia braku w zamówieniu, klient o takim fakcie jest informowany telefonicznie lub mailowo.

 

Warto zwrócić uwagę na to, że niezależnie od formy płatności (przelew, karta – za pomocą serwisu płatności.pl czy pobranie) koszt wysyłki jest stały i wynosi 15zł (wyjątkiem są paczki ponad gabarytowe - wtedy koszt transportu ustalany jest indywidualnie) .

 

Jeśli chodzi o reklamacje to praktycznie każda sytuacja jest inna. Zdarzają się sytuacje kiedy reklamowane są produkty z uszkodzeniami mechanicznymi lub uszkodzeniami powstałymi na skutek niewłaściwego użytkowania i wówczas również staramy się pomóc modelarzom. Inne reklamowane produkty, które do nas trafiają są automatycznie przesyłane do producenta lub dystrybutora i tutaj czas naprawy reklamacji zależy od zwrotu z serwisu.

Dla przykładu podam, że Polski dystrybutor firmy Multiplex zwrócił nam reklamowany watt meter po ok. 3 m-cach.

 

W przypadku realizacji zamówień to Naszych Klientów traktujemy na równo dlatego zamówienia realizowane są zgodnie z kolejnością ich składania. Czas potrzebny na realizację zamówienia wynosi od jednego do kilku dni (zgodnie z regulaminem firmy) - w tej sprawie nie przewidujemy zmian.

 

Mam nadzieję, że te parę słów wyjaśniło kilka spraw. Każdego z użytkowników zapraszam do odwiedzin w naszym sklepie, zarówno na zakupy jak i na rozmowę o wspólnym hobby.

 

Jednak aby każdy miał rzetelny pogląd na to co jest pisane na forum o sklepach modelarskich każda osoba powinna wiedzieć, że forum modelarskie pfmrc.eu należy do sklepu modelarskiego rc-skorpion i zamieszczane opinie mogą być stronnicze.

 

Jeśli ktoś z forumowiczów ma jakieś pytania to zapraszam na PW lub do kontaktu mailowego mariusz@modele.sklep.pl

 

Pozdrawiam

Mariusz Kujawa

www.modele.sklep.pl

Gość slawekmod
Opublikowano

Wreszcie jakiś odzew.

 

PS: nie wiedziałem że pfmrc należy do rcscorpion i szczerze to mnie to nie interesuje. Nie jestem stronniczy a z rcskorpion też miałem przypał. Zarzucanie stronniczości jest trochę nie na miejscu z Twojej strony. Wypiszę się z niego jak będzie należało do PO.

Opublikowano
Wreszcie jakiś odzew.

 

Szkoda tylko, że Pan Mariusz nie odniósł się np. do zarzutów o celowe wprowadzanie klientów w błąd, a większość Jego wypowiedzi stanowią gładkie słowa marketingowca. Dużo słów - mało faktów.

 

PS: nie wiedziałem że pfmrc należy do rcscorpion i szczerze to mnie to nie interesuje. Nie jestem stronniczy a z rcskorpion też miałem przypał. Zarzucanie stronniczości jest trochę nie na miejscu z Twojej strony. Wypiszę się z niego jak będzie należało do PO.

No popatrz, nie Ty jeden dowiadujesz się takich nowości ;-)

A ja w RC-S zrobiłem więcej zakupów niż w sklepie stanowiącym temat tego wątku i jakoś zawsze było ok (zresztą w kilkunastu pozostałych sklepach w PL i poza PL też). Czyli można?

Opublikowano
Dla przykładu podam, że Polski dystrybutor firmy Multiplex zwrócił nam reklamowany watt meter po ok. 3 m-cach.

Tak, tak, mowa trawa, a w międzyczasie ZERO jakiejkolwiek rzetelnej informacji co się z nim dzieję. Jak już udało mi się dodzwonić to tylko słyszałem kłamstwa, że już jest, już na dniach tak od połowy lutego co 2 tygodnie. Pomijając fakt, że 2 miesiące ściągaliście to badziewie z MPX-a zasłaniając się inwentaryzacją (trwającą chyba od początku grudnia do końca stycznia). A regulator sprzedany 2 razy to też drobne niedomówienie :?: Trochę za dużo tych drobnych niedomówień panowie. Zwrot pieniędzy w ratach i na różne konta tak jak się żywnie podoba i jeszcze ze zwłoką to też drobne niedomówienie :?: Mając dość oczekiwania anulowałem zamówienia, więc totalnie nie rozumię dlaczego miałem czekać na zwrot kasy aż MPX zwróci ten wattmeter. Mogliście chociaż to profesjonalnie załatwić ale i tu daliście :ass: na całej lini. Jesteście po prostu niepoważni bo jak określić kogoś z kim rozmawiając przez telefon, mówąc, że poda się nr konta na jaki chce się zwrot (SAMI PYTALIŚCIE :!:) a delikwent na nic nie czekając robi przelew na konto na jakie mu się podoba. Jak sobie nie radzicie to zatrudnijcie więcej (ale myślących) osób albo zamknijcie ten kramik. Dziwi mnie, że taki sklep dopiero teraz integruje system sprzedaży z magazynem. No cóż lepiej późno niż wcale. Lecz wątpię czy to coś zmieni jak podejście do klienta dalej będzie na tak żenującym poziomie.

 

Czas potrzebny na realizację zamówienia wynosi od jednego do kilku dni (zgodnie z regulaminem firmy) - w tej sprawie nie przewidujemy zmian.

Doprawdy :?: To trzymajcie się tego a będzie ok.

Opublikowano

Bhuuu hahah no nie bo padnę. Połowa użytkowników by Pana z chęcią zlinczowała. Słowa jakie Pan napisał mówi każdy sklep i każda firma, bardzo oklepane i nic nie wnoszące my chcemy CZYNÓW.

Nie ma tu żadnej stronniczości ja o jakieś przynależności forum do sklepu nic nie wiem i nie obchodzi mnie. Pisze jak jest, towar jaki Pan oferuje w 70% go nie ma bo jak wytłumaczy mi Pan ,że na 5 wysyłek tylko JEDNA była kompletna ? Przypomnę ze nie kupuje ( kupowałem ) niczego czego nie było. ? Dlaczego zawsze po tygodniu ktoś do mnie dzwonił ze towaru nie ma ( jak by nie szło zaraz przy złożeniu i przygotowywaniu paczki ;/). Dlaczego skarży się tu pond polowa klientów. To wszystko przypadek i zbieżność losu wszyscy się zmówili by Pana wykończyć? Proszę traktować klientów poważnie !. Coś jest albo nie i tyle w temacie a nie naciąganie ludzi kupi nie kupi poczeka nie poczeka ;/ .Ja nadal czekam na dosłanie brakujących części ;/ !!!

Opublikowano

Cóż - nie ma to jak palić GŁUPA ...

 

Niestety z tego powodu że wiele firm działa na granicy prawa cały osprzęt modelarski kupuję na firmę a jak słyszę że mam czekać dłużej niż 14 dni na usunięcie prostej usterki to są na to odpowiednie instrumenty prawne ..

 

 

Nie wyobrażam sobie sytuacji że odpowiem klientowi :

" wie pan gwarancja producenta przewiduje że........ i klimatyzację z naprawy dostanie pan spowrotem z fabryki w październiku ..........."

W naszym kraju gwarancji udziela SPRZEDAWCA a nie żaden producent czy hurtownik

 

Takie coś to kpina z klienta .

 

Poza biznesem zyskiem i innym marketingowo -szkolnym pierdoleniem jest takie coś co się nazywa "Dobra marka firmy"

 

każdy zadowolony klient przyprowadzi 3 kolejnych ...niezadowolony odradzi kilkunastu i to jest żadne odkrycie bo wiedzieli to już przed wojną ...

 

prawda jest taka że większość sklepów w naszym kraju to tylko piękne oferty a na stanie nie mają nic swojego - jeśli nawet to większość towaru posiadają w komisie... i z tego powodu sprzedawcy lawirują omijając prawo tak by nic nie dokładać..

taki biznes potrafi otworzyć 13 latek z głową na karku mający dobre kontakty z hurtownikami... bywają też wyjątki - sklepy gdzie ja zaglądam chętnie ale niestety to mniejszość ... jednak nawet jak tam jest drożej to właśnie te wyjątki wygrywają w moim przypadku .. dlaczego ? no nie kupuje niczego w ciemno !

 

 

miałem taki zonk - kupiłem drogi model na miejscu okazuje się uszkodzony chyba przy pakowaniu w fabryce bo karton cały - dzwonię a sklep bierze to na siebie i obiecuje natychmiastową dostawę nowego jednocześnie przepraszając za SWÓJ błąd

 

Tłumaczę ze to nie ich błąd bo nikt nie będzie przecież oglądał każdej śrubki przed wysłaniem towaru ale jednak poczuli się - mimo że nie miałem pretensji ...mogli się wypiąć na mnie twierdząc że to ja uszkodziłem bo karton cały .

 

 

Firma marki nie kupi - ale może ją wypracować...

 

przepraszam za zanudzanie...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.