Tadeusz57 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2015 bałagan bałaganem, mam linki jak je przeprowadzić aby sterować sterem kierunku?
mikrus193 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 bałagan bałaganem, mam linki jak je przeprowadzić aby sterować sterem kierunku? Też sie nad tym zastanawiam,więc jest nas 2-ch masz już jakie pomysły co by to miało ręce i nogi
noker Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Serwa SLIM w statecznikach pionowych się nie zmieszczą? Zresztą Tomek coś pisał, że nie są one zbyt efektywne (w sensie stateczniki) to samo można uzyskać na różnicowaniu ciągu silników
Emhyrion Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Może i tak, ale jakie to niekoszerne...
Wojtan Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 No i nie wygląda tak fajnie przy sprawdzaniu działania przed startem...
Tadeusz57 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2015 hm ja próbuję inaczej: serwa w środku kadłuba, linki przez kadłub do steru wysokości a tam wzdłuż ostatniej wręgi do steru kierunkowego. Problemem są zagięcia linki, ale powoli coś się dzieje, więc jak to zrobię dam fotkę jak prowadzić linki.
mikrus193 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Ja wymyśliłem co innego serwo pomiędzy 2 a 3 wręga patrząc od tyłu stery na wygiętym mocnym drucie najlepiej szprycha potem to cza wszystko połączyć i powinno grać he potrzebuje szprychę od roweru mniej więcej trak jak na foci
kesto Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Przy takim rozwiązaniu, będziesz miał różnicowe wychylenia sterów kierunku, nie wspominając o zupełnie bezsensownych kierunkach wychylania sterów. Przemyśl to jeszcze raz, albo zrób sobie na stole model tego mechanizmu i zobacz co się będzie działo.
f-150 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Przy takim układzie nie będzie mechanicznie działać w ogóle a kierunki wychyleń to druga bajka.
Tomek Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Teraz jak są 4g serwa dostępne to po co kombinować, serwa wstawić w ogon,niech napędzają kierunki. Wszystko na kablu Y.
Emhyrion Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 myślę, że nawet jakieś 9g się tam zmieszczą, ale na sterze kierunku 4g pewnie w zupełności wystarczą.
fotomichal Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Te się idealnie mieszczą: https://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=30034 bo mają grubość 8 mm i tyle maksymalnie może mieć serwo montowane w ten sposób: (zdjęcie i serwo nie moje dla zobrazowania tylko) potem już tylko dwa serwa pod kabel Y i przedłużyć w stronę odbiornika. i teraz pytanie czy przy tym sposobie robić serwo nazwijmy to na stałe bez możliwości wyciągnięcia (bez rozprucia poszycia)? czy robić klapkę do której przykręcone jest serwo, a klapka przykręcana do statecznika poziomego?
mikrus193 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Mieszcza sie to fakt ale maja tylko 0,8kg za to te juz mocniejsze tylko czy tam wejda
Tadeusz57 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Mieszcza sie to fakt ale maja tylko 0,8kg za to te juz mocniejsze tylko czy tam wejda WYMIARY: A : 38 mm B : 30 mm C : 34 mm D : 11 mm E : 42 mm F : - mm Czy ktoś zmierzył wysokość jaką mamy do dyspozycji (jestem poza domem)
mikrus193 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Specjalnie z wyra wstałem 1 wneka mierdzy zeberkami 11mm a corona ma 10mm
Tadeusz57 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2015 dzięki czyli powinno wejść
mikrus193 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Powinno, ja jednak pokombinuje z 1 servem czesci powinny juz byc w poniedziałek
Tadeusz57 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2015 daj znać, bo z moim rozwiązaniem jest sporo problemów:)
Rekomendowane odpowiedzi