pilot71 Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 Po ostatnich zawodach stwierdzam, że zapasowy model to konieczność. Takiej rzeźni w esa jak podczas "Lodowej pułapki" chyba jeszcze nie było, może to kwestia nie ograniczonej przestrzeni, a może po prostu wielu pilotów nie "oswoiło" się z nowymi metrowymi modelami w WWI. Tak czy inaczej trzeba się przygotować i na zawody wozić dwa modele do WWI. Postanowiłem sobie sprawić nową maszynę, ciekawe czy zgadniecie co to będzie? Relację z budowy zaczynam nietypowo, od detali...
mirolek Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 Skoro zapasowy to skrzydło wzmacniasz folią? ms
Krzysiek67 Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 Cześć, na zdjęciu wygląda to tak , jakby ta makieta silnika miała obracać się wraz z silnikiem. Czy tak ma być w rzeczywistości? Fajnie to wygląda . Pozdrawiam Krzysiek.
JacekK Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 Jeśli to się rozkręci do 8000 obrotów to zejdź z linii ognia Bo trochę sypnie po okolicy popychaczami zaworów itp... Silniki rotacyjne nawet w realu chorowały na tzw. cylindritis - czyli sianie cylindrami... Jak silnik rotacyjny to może Nieuporcik? PS. a rzeźnia była - chyba wszyscy głodni krwi po zimowej przerwie w walkach Z trzech modeli został mi jeden bo nie latał A drugiego się naprawi. DVII skreślony ze stanu...
Stefanpasz Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 Ja stawiam na Camela Dawno ich nie było, a podobno latają dobrze. Michał przy twoim talencie do modeli, wyważenie to nie będzie problem Ewentualnie następcy czyli Salamander lub Snipe, ale raczej Camel Fokkera odrzucam, gdyż za dużo zasłania maska tak piękny silnik
pilot71 Opublikowano 2 Marca 2015 Autor Opublikowano 2 Marca 2015 He he, nikt nie trafił, dzisiaj będzie "docieranie" silnika, zobaczymy czy Jacek postawił dobrą diagnozę ps: wyszło mi tylko za mało cylindrów, powinno być 9, ale i tak elementów silnika jest od choroby, jakieś 80-kilka.
JacekK Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 Powiedz chociaż czy to Gnome czy Oberursel - bo po makiecie nie widać napisów 1
mirolek Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 Siedem rotacyjnych cylindrów z epp - obstawiam 3 sekundy pracy na pełnym gwizdku i wcale nie jest ważne, jakiego silnika to imitacja. 1000kV przy zasilaniu 3S to wystarczająco dużo obrotów aby zdjąć z silnika tą "piękną galanterię" Nakręć filmik z testów. ms
pacek Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 dopiero teraz do mnie dotarło że ten silnik ma się obracać jeśli jest to połaczone na sztywno, to nie chciałbym byc obok. to się nie uda, widziałem taką kręcącą się makietę na elektryku ale tam makieta silnika nie była polączona z silnikiem, tylko luźno się obracała.
JacekK Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 Mirek - rodzaj silnika jest ważny do identyfikacji typu samolotu, nie do oczywistych praw fizyki.
Autsajder1983 Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 Michał napisał, że miał być 9 cylindrów czyli Ofberursel Zrobił jednak 7 cylindrów - Gnome:) Tak czy inaczej podejrzewam, ze będzie to demontowane na czas lotów.
pacek Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 chyba jednak jeden i drugi miał 9 cylindrów, zgadywanka w jakim samolocie siedzieć bedzie ten silnik to może nie szukanie igły w stogu siana, ale jednak trochę samolotów posiadało silnik rotacyjny.
pilot71 Opublikowano 2 Marca 2015 Autor Opublikowano 2 Marca 2015 Co do jednego mnie przekonaliście, makieta silnika będzie wirowała za silnikiem elektrycznym swobodnie, nie będą te silniki ze sobą na sztywne połączone. Makieta silnika nie będzie demontowana na czas lotów. Co do typu maszyny zgadujcie dalej
mirolek Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 Mirek - rodzaj silnika jest ważny do identyfikacji typu samolotu, nie do oczywistych praw fizyki. Jaka to różnica skoro i tak się rozleci szybciej niż oryginał Spróbuj odpowiedzieć na pytanie jaka to pojemność to może będzie łatwiej znaleźć do niego płatowca. CO to jest wirowanie swobodne? My tu czekamy na wielką katastrofę a tu jakiś "kicz" się szykuje ms
pacek Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 to może chociaż zdradź narodowość albo chociaż po której stronie konfliktu brał udział
pilot71 Opublikowano 2 Marca 2015 Autor Opublikowano 2 Marca 2015 Mirek, ja wiedziałem, że chciałeś zobaczyć jak mój motor robi kabum
mirolek Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 Nie miałem okazji zobaczyć masakry wwI na zawodach to miałem nadzieję, że chociaż zobaczę latające cylindry ms
pilot71 Opublikowano 2 Marca 2015 Autor Opublikowano 2 Marca 2015 Specjalnie dla Ciebie Miras zrobię drugi motorek do testów
modelarz115 Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 Skąd masz moją wagę? Fokker DR1 - też miał silnik rotacyjny i 9 cylindrów
Rekomendowane odpowiedzi