Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Waga silnika - 10 gramów więcej, waga regulatora 20A to też 10-15 gramów więcej a musisz też analogicznie wsadzić większy pakiet przykładowo nie 600-700 a 850 mAh co daje też 10-15 gramów więcej ... razem już 40 gramów. No i takie głupotki jak rodzaj wtyczki czy przekrój przewodów w reglu, pakiecie itp. Wrzuć do tej wielkości modelu 45 gramowy ciężarek i zobacz różnicę w locie To się tak fajnie wszystko wydaje tylko potem wychodzi nielot albo lata 2 minuty. Polatasz wtedy krócej, model będzie cięższy więc będzie się gorzej prowadził i tak dalej ... patrząc na tą Xtre i Vento to w zasadzie licz ten model jako naprawdę pierwszy.

 

Druga sprawa, że nie inwestuj (w moim zdaniem) w tak jednorazowy model (sam zobaczysz przy oblocie)  ... kup sobie za stówkę najtańsze wyposażenie w chinach albo poproś kogoś aby Ci zamówił a nie wydawaj na to w polskich sklepach. Tutaj jakości wybitnej nie potrzebujesz, że chcesz powerboxa z pewnego źródła od Pana Janka a śmigło musi być dynamicznie wyważone. Odpuść ster kierunku, zejdziesz wtedy z 10 gram (serwo, popychacze, dźwignie) tylko na tej jednej rzeczy.

 

Po tych pieniądzach co już zacząłeś wydawać i co wydasz to byś złożył fajnego trenera z wyposażeniem z chin a tak będziesz miał piankową popierdółkę, którą polatasz kilka minut.

 

Wrzuciłbyś mu ten silnik Park250 (są inne ale ten jest naprawdę fajny) + regulator 10/12A + pakiet 600-700 mAh + 3xHXT500 i u chinoli zmieściłbyś się z wysyłką w 120-130 zł.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Pakiet mam, kupiony jakieś pół roku temu - 850mah 2s o rozładowywaniu 30c. Ten twój silnik ma mocowanie na ile śrub? Poza tym wręga silnikowa ma od dziury w osłonie 30mm, ten silnik ma 34mm więc będzie możliwość instalacji śmigła na tych 4mm?

 

Jeszcze aparatura - wszyscy polecają Turnigy 9x. Chyba będzie dobra i przyszłościowa? Patrzyłem również na Flysky FS-T6, korzysta ktoś z niej? Co o niej sądzicie?

Opublikowano (edytowane)

Nie ogarniam tego kalkulatora :E

Po prostu chciałem wiedzieć czy ten silnik będzie w stanie ruszyć czterołopatowe sześciocalowe śmigło?

Dobra, w takim razie prosiłbym o porównanie ten: http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=8_19_765&products_id=12186

czy ten: http://abc-rc.pl/silnik-Emax-GF2205

Który będzie lepszy do tego modelu, biorąc pod uwagę waty, KV oraz wagę, oraz czy którykolwiek ruszy to śmigło?

 

Redox z regulatorem 12A: 1200KV 65W 18g

Emax z regulatorem 20A: 2840KV 100w 45g

Edytowane przez TheKuba1414
Opublikowano

Potrzebujesz wyższych kv aby prędkość strumienia powietrza była dość spora. Ten model będzie relatywnie szybki. Sam ciąg nawet jakby był równy masie nie wystarczy, bo nie będziesz wisiał cały czas na śmigle, a do latania potrzeba prędkości.

Z tych dwóch to bym kupił tego emaxa i założył mu smigło dwułopatowe do oblotu, a potem się zobaczy. Może pociągnie smigło 4-łopatowe bez nadmiernego przegrzewania się, Takie rzeczy wychodzą "w praniu". Jak po locie silnik nie będzie parzył to może zostać.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Pierwsza przesyłka dotarła. Czekam tylko jeszcze na silnik, a teraz mam do Was pytanie. Jak zamocować serwa oraz dźwignie sterów? Przykleić na CA czy może na żywicy?

Opublikowano

Dzięki wielkie. CA "styro" nie wypala nic. Jescze jedno, mam mniejwięcej takie dźwignie ale nie mam do nich śrub. Mam je przykleić? Podstawka do steru, a dźwignia do podstawki? W sterach są takie cztery małe dziury które pasują do wypukleń na podstawkach.

Opublikowano

śruby są, cztery krótkie, trzy trochę dłuższe i jedna odrobinę dłuższa. Krótkie mogą być na stateczniki, a długie na skrzydła - tylko wtedy będą po dwie na krzyż w każdej dźwigni.

 

EDIT: Przymierzyłem i krótkie pasują do lotek, długie do stateczników.

Opublikowano

Mam jeszcze jeden problem, chciałem sprawdzić serwa przed zamontowaniem, wymontowałem więc odbiornik z Vento. Podłączam baterie do regulatora - regulator nie wydaje żadnego dźwięku, ale na odbiorniku świeci się niebieska dioda. Żadne serwo nie reaguje. Regulator podłączyłem do kanału trzeciego - dobrze? A jeśli się da to prosiłbym o spis który kanał domyślnie odpowiada za co. 

Z góry dziękuję.

Opublikowano

Jaki odbiornik, jaki nadajnik, czy  bindowałeś nadajnik z odbiornikiem.  A dźwięków nie ma, bo to nie regulator te dźwięki wydaje a silnik ;p 

  • Lubię to 1
Opublikowano

Odbiornik i nadajnik są z zestawu Vento RTF. Były zbindowane. Teraz to już właściwie nic nie działa, jak podłączam do vento to tylko jest beep co około sekundę.

Nadajnik jest taki

Opublikowano

Jeśli regulator jest sprawny, to po podłączeniu do odbiornika w kanał tam gdzie powinien być silnik wpięty, i jakieś serwo , to to serwo powinno  działać, bo zasilanie od regulatora jest podane, więc pewnie masz regulator do wymiany albo coś.  ( sprawdź jeszcze czy na pewno zbindowany jest nadajnik i odbiornik dla pewności  ) :D 

  • Lubię to 1
Opublikowano

Do którego kanału mam wpiąć regulator na mode 2? Patrzyłem na ABC-Power do P-47 oraz na regulatorze do Vento. Przy ABC nie ma silnika więc nie ma żadnego dźwięku, świeci się tylko niebieska dioda na odbiorniku. Przy Vento po podłączeniu baterii także jest niebieska dioda na odbiorniku + na początku jedno długi dźwięk a potem same krótkie. Jak sprawdzić czy odbiornik jest zbindowany z nadajnikiem?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.