songo78 Opublikowano 30 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2015 Cel: budowa pierwszego treningowego szybowca DLG na początek zabawy w Discus Launch Gliders Model buduję na podstawie planów, które można otrzymać za darmo wysyłając maila na adres podany na stronie http://www.f3k.nl/index.php?id=3 Ponieważ nie znam się na laminowaniu postanowiłem zbudować tanim kosztem konstrukcyjny model DLG aby sprawdzić czy tego typu latanie mi się spodoba i odpocząć trochę od kombatów 😉 W mailu od autora planów otrzymujemy kilka plików pdf. Wybieram MiMi Build-up Wing i plan podzielony od razu na kartki A4. Rozpiętość MiMi to 1m. Po sklejeniu kartek powycinałem większość elementów: Pozdrawiam, Krzysiek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
young Opublikowano 30 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2015 obserwuję z ciekawością budowę mini dlg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magilla Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Wycinanie formatek papierowych żeber to chyba nie najlepszy pomysł. Po naklejeniu/odbiciu tak wąskich elementów do balsy można uzyskać odchylenia kształtu bo papier zacznie się zakrzywiać. Upchaj sobie żeberka na kartce na wysokość deski (10cm) i wtedy obrabiaj balsę jeśli nie robisz tego na bloczku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karambolis8 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Ciekawe, chętnie będę śledził Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...