coster Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 witam jestem w posiadaniu silnika jak w temacie ,silnik jest nowy udalo mi sie przepalic 1l paliwa ale z wielkim trudem odpala, w ogule odpalil pierwszy raz po okolo 2h krecenia i teraz moje pytanie na ile maja byc wykrecone sruby H i L do docierania ,mieszanke paliwa mam benzyna 95 i olej castrol 2t mineralny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 A kręciłeś nimi? Jakie gaźnik ma oznaczenie? http://pfmrc.eu/index.php?/topic/36899-ga%C5%BAnik-typu-jak-walbro-jak-to-dzia%C5%82a-opis/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Gaźnik jest fabrycznie ustawiony i do dotarcia nie trzeba nic kręcić.Pierwszy raz jest ciężko ,bo trzeba zassać paliwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabcio Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Z mojego doświadczenia z DLE-60: - iglice H i L ustawione fabrycznie (wykręcone o 1,5 obrotu) - zassać paliwo przy zaciągniętym ssaniu i otwartej na max przepustnicy aż przepustnica ssania zrobi się wilgotna od paliwa - za pierwszym razem to może potrwać - wyłączyć ssanie, przepustnica gazu powinna być prawie całkowicie zamknięta, uruchomić silnik. Jeśli dasz za dużo gazu to nie uruchomisz silnika. U mnie wystarczyło kilka kliknięć trymerem od całkowitego zamknięcia. Ruch drążkiem gazu o jakieś 2 mm powodował już zbyt duże otwarcie przepustnicy, co uniemożliwiało uruchomienie silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coster Opublikowano 20 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Jakie gaźnik ma oznaczenie? na gaźniku pisze EMAS pompka jest od WALBRO,najciekawsze ze na stronie producenta nie ma silnika o pojemności 100cc jest 110 i 120 i wszystkie te silniki co oglądałem to mają gaźniki WALBRO ja go kupiłem w sklepie przez internet i nie dostałem do niego żadnych dokumentów technicznych i podejrzewam ze silnik był z wystawy i rozregulowany bo nawet nie miał oryginalnego opakowania - iglice H i L ustawione fabrycznie (wykręcone o 1,5 obrotu) . no widzisz a w nim jak sprawdzałem to były wykręcone na prawie 3 obroty Gaźnik jest fabrycznie ustawiony i do dotarcia nie trzeba nic kręcić.Pierwszy raz jest ciężko ,bo trzeba zassać paliwo. no tak zassać ale żeby zasysał przez dobre 2h? po pierwszym odpaleniu chodzil chwile i zgasl 1 cylinder byl bardziej rozgrzany od drugiego sprawdzalem iskre obydwa daja tylko jak prubowalem dodac gazu to tak jakby sie dlawil i po chwili zgasl i to bylo tyle dopiero znowu po okolo godziny odpalil i chodzil juz do wyczerpania paliwa , po ostygnieciu dolalem paliwa i juz nie odpalil własnie znalazłem super opis tego silnika http://www.flyinggiants.com/forums/showthread.php?t=27794 "Prior to first starting the engine I closed the needles of the carb and reset both to 1-3/4 open and tuned the needles accordingly from there" i teraz mam pytanie jak to zrozumieć 1-3/4 to cale ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość horn3t Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Też mnie zaintrygowało, że silnika nie ma na stronie producenta, do każdego jest instrukcja a w niej nastawy śrub. Tak jak pisze Wojtek powinien silnik być wyregulowany ale czasami po drodze z fabryki do odbiorcy jakieś rączki pomajstrują i pokręca śrubkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coster Opublikowano 20 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 aha już zrozumiałem o co chodzi z tym 1-3/4 to 1 obrót i 3 ćwiartki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Ot literek i 3/4 to ciut mniej niż literek i ćwiartka Edyta: pisane kiedy było ciut inaczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coster Opublikowano 20 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 no tak jakoś za szybko napisałem ale dziekuje w niedziele trzeba bedzie sprawdzic bo dzis strasznie leje i jutro tez ma byc tak samo tak ze dopiero w niedziele bede mial odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 na gaźniku pisze EMAS, pompka jest od WALBRO,najciekawsze ze na stronie producenta nie ma silnika o pojemności 100cc jest 110 i 120 tu o tym (100ccm) http://www.flyinggiants.com/forums/showthread.php?t=63943 http://chinaemas.en.made-in-china.com/product/xKREduXCaQhm/China-Chainsaw-and-Brush-Cutter-Parts-Carburetor-EMAS-.html [ nawiasem, Walbro (i ich klony) też skośnoocy produkują , podobnie jak wiele innych "markowych" wyrobów.. ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BRoman Opublikowano 21 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 Ot literek i 3/4 to ciut mniej niż literek i ćwiartka Edyta: pisane kiedy było ciut inaczej Co ty mówisz ? Krowa gorzoły i półtorej flaszki to mniej niż krowa i flaszka ? To czemu mieliśmy kaca a koledze zaszkodziła zagrycha (herbatniki Petit Bure) i womitował ? Gatunek był dobry-dwa razy pędzony... Co się dzieje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cybuch Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 Poradziłeś sobie z tym silnikiem?. Jak nie to odpisz jeszcze raz jakie są obiawy i coś pomyślimy. Pozdrawiam Irek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi