Skocz do zawartości

RCGF 100cc2


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam jestem w posiadaniu silnika jak w temacie ,silnik jest nowy udalo mi sie przepalic 1l paliwa ale z wielkim trudem odpala,  w ogule odpalil pierwszy raz po okolo 2h krecenia i teraz moje pytanie na ile maja byc wykrecone  sruby H i L do docierania ,mieszanke  paliwa mam benzyna 95 i olej castrol 2t mineralny 

post-14320-0-20095500-1447968012.jpg

Opublikowano

Z mojego doświadczenia z DLE-60:

- iglice H i L ustawione fabrycznie (wykręcone o 1,5 obrotu)

- zassać paliwo przy zaciągniętym ssaniu i otwartej na max przepustnicy aż przepustnica ssania zrobi się wilgotna od paliwa - za pierwszym razem to może potrwać

- wyłączyć ssanie, przepustnica gazu powinna być prawie całkowicie zamknięta, uruchomić silnik.

Jeśli dasz za dużo gazu to nie uruchomisz silnika. U mnie wystarczyło kilka kliknięć trymerem od całkowitego zamknięcia. Ruch drążkiem gazu o jakieś 2 mm powodował już zbyt duże otwarcie przepustnicy, co uniemożliwiało uruchomienie silnika.

Opublikowano

 

Jakie gaźnik ma oznaczenie?

 

na gaźniku pisze EMAS pompka jest od WALBRO,najciekawsze ze na stronie producenta nie ma silnika o pojemności 100cc jest 110 i 120 i wszystkie te silniki co oglądałem to mają gaźniki WALBRO ja go kupiłem w sklepie przez internet i nie dostałem do niego żadnych dokumentów technicznych i podejrzewam ze silnik był z wystawy i rozregulowany bo nawet nie miał oryginalnego opakowania 

 

- iglice H i L ustawione fabrycznie (wykręcone o 1,5 obrotu)

.

no widzisz a w nim jak sprawdzałem to były wykręcone na prawie 3 obroty 

Gaźnik jest fabrycznie ustawiony i do dotarcia nie trzeba nic kręcić.Pierwszy raz jest ciężko ,bo trzeba zassać paliwo.

no tak zassać ale żeby zasysał przez dobre 2h? :) po pierwszym odpaleniu chodzil chwile i zgasl  1 cylinder byl bardziej rozgrzany od drugiego sprawdzalem iskre obydwa daja tylko jak prubowalem dodac gazu to tak jakby sie dlawil i po chwili zgasl i to bylo tyle dopiero znowu po okolo godziny odpalil i chodzil juz do wyczerpania paliwa , po ostygnieciu dolalem paliwa i juz nie odpalil :(

własnie znalazłem super opis tego silnika        http://www.flyinggiants.com/forums/showthread.php?t=27794        

 

 

"Prior to first starting the engine I closed the needles of the carb and reset both to 1-3/4 open and tuned the needles accordingly from there"

 

i teraz mam pytanie jak to zrozumieć 1-3/4 to cale ? 

Opublikowano

Też mnie zaintrygowało, że silnika nie ma na stronie producenta, do każdego jest instrukcja a w niej nastawy śrub. Tak jak pisze Wojtek powinien silnik być wyregulowany ale czasami po drodze z fabryki do odbiorcy jakieś rączki pomajstrują i pokręca śrubkami ;)

Opublikowano

Ot literek i 3/4 to ciut mniej niż literek i ćwiartka   :)

 

Edyta:

pisane kiedy było ciut inaczej :)

Opublikowano

no tak jakoś za szybko napisałem ale dziekuje :) w niedziele trzeba bedzie sprawdzic bo dzis strasznie leje i jutro tez ma byc tak samo tak ze dopiero w niedziele bede mial odpowiedz :)  

Opublikowano

na gaźniku pisze EMAS, pompka jest od WALBRO,najciekawsze ze na stronie producenta nie ma silnika o pojemności 100cc jest 110 i 120

tu o tym (100ccm)

http://www.flyinggiants.com/forums/showthread.php?t=63943

http://chinaemas.en.made-in-china.com/product/xKREduXCaQhm/China-Chainsaw-and-Brush-Cutter-Parts-Carburetor-EMAS-.html

[ nawiasem, Walbro (i ich klony) też skośnoocy produkują b3b8ae597aaa33fdaa3c69a2f2d8a841.jpg , podobnie jak wiele innych "markowych" wyrobów.. ;) ]

Opublikowano

 

 

 

Ot literek i 3/4 to ciut mniej niż literek i ćwiartka   :)

 

Edyta:

pisane kiedy było ciut inaczej :)

 

Co ty mówisz ? Krowa gorzoły i półtorej flaszki to mniej niż krowa i flaszka ? To czemu mieliśmy kaca a koledze zaszkodziła zagrycha (herbatniki Petit Bure)  i womitował ?

Gatunek był dobry-dwa razy pędzony... Co się dzieje ?

  • 2 tygodnie później...
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.