Jump to content

RCGF 100cc2


coster
 Share

Recommended Posts

witam jestem w posiadaniu silnika jak w temacie ,silnik jest nowy udalo mi sie przepalic 1l paliwa ale z wielkim trudem odpala,  w ogule odpalil pierwszy raz po okolo 2h krecenia i teraz moje pytanie na ile maja byc wykrecone  sruby H i L do docierania ,mieszanke  paliwa mam benzyna 95 i olej castrol 2t mineralny 

post-14320-0-20095500-1447968012.jpg

Link to comment
Share on other sites

Z mojego doświadczenia z DLE-60:

- iglice H i L ustawione fabrycznie (wykręcone o 1,5 obrotu)

- zassać paliwo przy zaciągniętym ssaniu i otwartej na max przepustnicy aż przepustnica ssania zrobi się wilgotna od paliwa - za pierwszym razem to może potrwać

- wyłączyć ssanie, przepustnica gazu powinna być prawie całkowicie zamknięta, uruchomić silnik.

Jeśli dasz za dużo gazu to nie uruchomisz silnika. U mnie wystarczyło kilka kliknięć trymerem od całkowitego zamknięcia. Ruch drążkiem gazu o jakieś 2 mm powodował już zbyt duże otwarcie przepustnicy, co uniemożliwiało uruchomienie silnika.

Link to comment
Share on other sites

 

Jakie gaźnik ma oznaczenie?

 

na gaźniku pisze EMAS pompka jest od WALBRO,najciekawsze ze na stronie producenta nie ma silnika o pojemności 100cc jest 110 i 120 i wszystkie te silniki co oglądałem to mają gaźniki WALBRO ja go kupiłem w sklepie przez internet i nie dostałem do niego żadnych dokumentów technicznych i podejrzewam ze silnik był z wystawy i rozregulowany bo nawet nie miał oryginalnego opakowania 

 

- iglice H i L ustawione fabrycznie (wykręcone o 1,5 obrotu)

.

no widzisz a w nim jak sprawdzałem to były wykręcone na prawie 3 obroty 

Gaźnik jest fabrycznie ustawiony i do dotarcia nie trzeba nic kręcić.Pierwszy raz jest ciężko ,bo trzeba zassać paliwo.

no tak zassać ale żeby zasysał przez dobre 2h? :) po pierwszym odpaleniu chodzil chwile i zgasl  1 cylinder byl bardziej rozgrzany od drugiego sprawdzalem iskre obydwa daja tylko jak prubowalem dodac gazu to tak jakby sie dlawil i po chwili zgasl i to bylo tyle dopiero znowu po okolo godziny odpalil i chodzil juz do wyczerpania paliwa , po ostygnieciu dolalem paliwa i juz nie odpalil :(

własnie znalazłem super opis tego silnika        http://www.flyinggiants.com/forums/showthread.php?t=27794        

 

 

"Prior to first starting the engine I closed the needles of the carb and reset both to 1-3/4 open and tuned the needles accordingly from there"

 

i teraz mam pytanie jak to zrozumieć 1-3/4 to cale ? 

Link to comment
Share on other sites

Też mnie zaintrygowało, że silnika nie ma na stronie producenta, do każdego jest instrukcja a w niej nastawy śrub. Tak jak pisze Wojtek powinien silnik być wyregulowany ale czasami po drodze z fabryki do odbiorcy jakieś rączki pomajstrują i pokręca śrubkami ;)

Link to comment
Share on other sites

na gaźniku pisze EMAS, pompka jest od WALBRO,najciekawsze ze na stronie producenta nie ma silnika o pojemności 100cc jest 110 i 120

tu o tym (100ccm)

http://www.flyinggiants.com/forums/showthread.php?t=63943

http://chinaemas.en.made-in-china.com/product/xKREduXCaQhm/China-Chainsaw-and-Brush-Cutter-Parts-Carburetor-EMAS-.html

[ nawiasem, Walbro (i ich klony) też skośnoocy produkują b3b8ae597aaa33fdaa3c69a2f2d8a841.jpg , podobnie jak wiele innych "markowych" wyrobów.. ;) ]

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Ot literek i 3/4 to ciut mniej niż literek i ćwiartka   :)

 

Edyta:

pisane kiedy było ciut inaczej :)

 

Co ty mówisz ? Krowa gorzoły i półtorej flaszki to mniej niż krowa i flaszka ? To czemu mieliśmy kaca a koledze zaszkodziła zagrycha (herbatniki Petit Bure)  i womitował ?

Gatunek był dobry-dwa razy pędzony... Co się dzieje ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.