coster Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 witam jestem w posiadaniu silnika jak w temacie ,silnik jest nowy udalo mi sie przepalic 1l paliwa ale z wielkim trudem odpala, w ogule odpalil pierwszy raz po okolo 2h krecenia i teraz moje pytanie na ile maja byc wykrecone sruby H i L do docierania ,mieszanke paliwa mam benzyna 95 i olej castrol 2t mineralny
RomanJ4 Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 A kręciłeś nimi? Jakie gaźnik ma oznaczenie? http://pfmrc.eu/index.php?/topic/36899-ga%C5%BAnik-typu-jak-walbro-jak-to-dzia%C5%82a-opis/
f-150 Opublikowano 20 Listopada 2015 Opublikowano 20 Listopada 2015 Gaźnik jest fabrycznie ustawiony i do dotarcia nie trzeba nic kręcić.Pierwszy raz jest ciężko ,bo trzeba zassać paliwo.
Grabcio Opublikowano 20 Listopada 2015 Opublikowano 20 Listopada 2015 Z mojego doświadczenia z DLE-60: - iglice H i L ustawione fabrycznie (wykręcone o 1,5 obrotu) - zassać paliwo przy zaciągniętym ssaniu i otwartej na max przepustnicy aż przepustnica ssania zrobi się wilgotna od paliwa - za pierwszym razem to może potrwać - wyłączyć ssanie, przepustnica gazu powinna być prawie całkowicie zamknięta, uruchomić silnik. Jeśli dasz za dużo gazu to nie uruchomisz silnika. U mnie wystarczyło kilka kliknięć trymerem od całkowitego zamknięcia. Ruch drążkiem gazu o jakieś 2 mm powodował już zbyt duże otwarcie przepustnicy, co uniemożliwiało uruchomienie silnika.
coster Opublikowano 20 Listopada 2015 Autor Opublikowano 20 Listopada 2015 W dniu 19.11.2015 o 22:58, RomanJ4 napisał: Jakie gaźnik ma oznaczenie? na gaźniku pisze EMAS pompka jest od WALBRO,najciekawsze ze na stronie producenta nie ma silnika o pojemności 100cc jest 110 i 120 i wszystkie te silniki co oglądałem to mają gaźniki WALBRO ja go kupiłem w sklepie przez internet i nie dostałem do niego żadnych dokumentów technicznych i podejrzewam ze silnik był z wystawy i rozregulowany bo nawet nie miał oryginalnego opakowania W dniu 20.11.2015 o 10:10, Grabcio napisał: - iglice H i L ustawione fabrycznie (wykręcone o 1,5 obrotu) . no widzisz a w nim jak sprawdzałem to były wykręcone na prawie 3 obroty W dniu 20.11.2015 o 08:25, f-150 napisał: Gaźnik jest fabrycznie ustawiony i do dotarcia nie trzeba nic kręcić.Pierwszy raz jest ciężko ,bo trzeba zassać paliwo. no tak zassać ale żeby zasysał przez dobre 2h? po pierwszym odpaleniu chodzil chwile i zgasl 1 cylinder byl bardziej rozgrzany od drugiego sprawdzalem iskre obydwa daja tylko jak prubowalem dodac gazu to tak jakby sie dlawil i po chwili zgasl i to bylo tyle dopiero znowu po okolo godziny odpalil i chodzil juz do wyczerpania paliwa , po ostygnieciu dolalem paliwa i juz nie odpalil własnie znalazłem super opis tego silnika http://www.flyinggiants.com/forums/showthread.php?t=27794 "Prior to first starting the engine I closed the needles of the carb and reset both to 1-3/4 open and tuned the needles accordingly from there" i teraz mam pytanie jak to zrozumieć 1-3/4 to cale ?
Gość horn3t Opublikowano 20 Listopada 2015 Opublikowano 20 Listopada 2015 Też mnie zaintrygowało, że silnika nie ma na stronie producenta, do każdego jest instrukcja a w niej nastawy śrub. Tak jak pisze Wojtek powinien silnik być wyregulowany ale czasami po drodze z fabryki do odbiorcy jakieś rączki pomajstrują i pokręca śrubkami
coster Opublikowano 20 Listopada 2015 Autor Opublikowano 20 Listopada 2015 aha już zrozumiałem o co chodzi z tym 1-3/4 to 1 obrót i 3 ćwiartki
Gość Opublikowano 20 Listopada 2015 Opublikowano 20 Listopada 2015 Ot literek i 3/4 to ciut mniej niż literek i ćwiartka Edyta: pisane kiedy było ciut inaczej
coster Opublikowano 20 Listopada 2015 Autor Opublikowano 20 Listopada 2015 no tak jakoś za szybko napisałem ale dziekuje w niedziele trzeba bedzie sprawdzic bo dzis strasznie leje i jutro tez ma byc tak samo tak ze dopiero w niedziele bede mial odpowiedz
RomanJ4 Opublikowano 20 Listopada 2015 Opublikowano 20 Listopada 2015 W dniu 20.11.2015 o 13:11, coster napisał: na gaźniku pisze EMAS, pompka jest od WALBRO,najciekawsze ze na stronie producenta nie ma silnika o pojemności 100cc jest 110 i 120 tu o tym (100ccm) http://www.flyinggiants.com/forums/showthread.php?t=63943 http://chinaemas.en.made-in-china.com/product/xKREduXCaQhm/China-Chainsaw-and-Brush-Cutter-Parts-Carburetor-EMAS-.html [ nawiasem, Walbro (i ich klony) też skośnoocy produkują , podobnie jak wiele innych "markowych" wyrobów.. ]
BRoman Opublikowano 21 Listopada 2015 Opublikowano 21 Listopada 2015 Ot literek i 3/4 to ciut mniej niż literek i ćwiartka Edyta: pisane kiedy było ciut inaczej Co ty mówisz ? Krowa gorzoły i półtorej flaszki to mniej niż krowa i flaszka ? To czemu mieliśmy kaca a koledze zaszkodziła zagrycha (herbatniki Petit Bure) i womitował ? Gatunek był dobry-dwa razy pędzony... Co się dzieje ?
Cybuch Opublikowano 30 Listopada 2015 Opublikowano 30 Listopada 2015 Poradziłeś sobie z tym silnikiem?. Jak nie to odpisz jeszcze raz jakie są obiawy i coś pomyślimy. Pozdrawiam Irek
Rekomendowane odpowiedzi