stema Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 W dniu 20.04.2016 o 19:45, idfx napisał: Przymierzałeś silnik "na bok" ? Zdecydowanie ta opcja.
TeBe Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Stefanie, dlaczego? To moja pierwsza spalina i każda porada cenna.
Marcin K. Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Cylindrem w dół łatwiej się zalewa. Ale osobiście to raz w mojej karierze zalalem silnik cykindrem w dół. No i przy krecie to większe szkody
stema Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 W dniu 20.04.2016 o 20:46, TeBe napisał: Stefanie, dlaczego? To moja pierwsza spalina i każda porada cenna. Tak jak Marcin napisał. Zawsze jeśli można w bok to jest bezpieczniej.
AMC Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 W dniu 20.04.2016 o 20:37, stema napisał: Zdecydowanie ta opcja. Jakie są przeciwwskazania - oprócz tłumika i ew. chłodzenia cylindra - do zainstalowania silnika cylindrem ku górze ?
f-150 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 W dniu 20.04.2016 o 21:59, AMC napisał: Jakie są przeciwwskazania - oprócz tłumika i ew. chłodzenia cylindra - do zainstalowania silnika cylindrem ku górze ? Kiepski wygląd
AMC Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 W dniu 20.04.2016 o 22:14, f-150 napisał: Kiepski wygląd Może to tylko przyzwyczajenia do standardu ? W sumie rzecz gustu.
AMC Opublikowano 16 Lipca 2016 Opublikowano 16 Lipca 2016 W dniu 20.04.2016 o 20:46, TeBe napisał: To moja pierwsza spalina Tomaszu, jesteś tam ? Coś posunąłeś do przodu, czy jakieś schody ?
majula7 Opublikowano 17 Lipca 2016 Opublikowano 17 Lipca 2016 obroc silnik tak aby wydech byl na dole, jak zamierzasz zamocowac wrege do kadluba
Rekomendowane odpowiedzi