Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

I znowu zrobiłem SIG'a, tym razem Mustanga

http://www.sigmfg.com/IndexText/HRR506.html

Piękną linię ma ten samolot.

 

post-17980-0-78091000-1462043363_thumb.jpgpost-17980-0-22509700-1462043364_thumb.jpgpost-17980-0-52410200-1462043364_thumb.jpgpost-17980-0-84060400-1462043364_thumb.jpgpost-17980-0-17592700-1462043365_thumb.jpgpost-17980-0-48947300-1462043365_thumb.jpgpost-17980-0-81411600-1462043365_thumb.jpgpost-17980-0-11190000-1462043366_thumb.jpgpost-17980-0-40432000-1462043366_thumb.jpgpost-17980-0-67600600-1462043366_thumb.jpgpost-17980-0-21357500-1462043377_thumb.jpgpost-17980-0-69925900-1462043377_thumb.jpgpost-17980-0-13617300-1462043378_thumb.jpgpost-17980-0-42934700-1462043378_thumb.jpgpost-17980-0-73168900-1462043378_thumb.jpgpost-17980-0-06593500-1462043379_thumb.jpgpost-17980-0-67328600-1462043379_thumb.jpgpost-17980-0-07912900-1462043380_thumb.jpg

 

Malowanie mnie zainspirowało to:

post-17980-0-61486700-1462043540_thumb.jpg

 

No i zrobiłem coś takiego:

post-17980-0-46982700-1462043380_thumb.jpgpost-17980-0-82751900-1462043380_thumb.jpgpost-17980-0-06169200-1462043387_thumb.jpgpost-17980-0-84737900-1462043387_thumb.jpg

 

Jeszcze kilka drobnych elementów zostało - wkleić podwozie równo, dokleić to coś przy podwoziu co nie wiem jak się nazywa :D, dokleić kabinę itp.

 

Zastanawiałem się nad pilotem, ale skoro to North American to najbardziej "American" miałem takiego:

post-17980-0-14856400-1462043388_thumb.jpg

post-17980-0-40859800-1462043388_thumb.jpg

 

Waga: 600g wszystko oprócz baterii i odbiornika, czyli z 720g wyjdzie RTF

Serwa: Tower pro SG90

Motor: EMAX BL2215/20

Śmigło: 9x4

Pakiet: w okolicach 1800/11,1 chyba że trzeba będzie doważyć przód.

Opublikowano

Wiesz może jaki profil ma płat tego Mustanga ?

 

Nie mam pojęcia jak się nazywa - widać go na zdjęciu http://pfmrc.eu/uploads/monthly_04_2016/post-17980-0-69925900-1462043377.jpg Wszystkie miały prawie dokładnie taki kształt, poza pierwszymi trzema żeberkami.

 

Golenie podwozia wyglądają na zbyt delikatne ? Czy to przekłamanie na zdjęciu ?

 

2.5mm - raczej solidnie wyglądają na żywo, prędzej wyrwie mocowanie do skrzydła

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Popychacze, SK, SW, lotki wklejone na uhu pora, podwozie wklejone na ca, kabina przymocowana na taśmę klejącą, serwa wyregulowane. Ta dziurka przy dziobie od spodu potrzebne przez dostęp do kabli regulatora - szczerze mówiąc nawet nie wiem czy to zaślepiać - chyba nie powinno mieć wpływu na aerodynamikę ?

 

Waga 765g (wyważone pakietem, bez balastu).

 

post-17980-0-33688200-1462893236_thumb.jpgpost-17980-0-30477000-1462893237_thumb.jpgpost-17980-0-92429500-1462893237_thumb.jpgpost-17980-0-66022900-1462893238_thumb.jpgpost-17980-0-39492400-1462893239_thumb.jpg

 

wygląda na to, że gotowy do lotu - trochę czasu, mało wiatru, równe podłoże i w górę (oby na dłużej niż kilka sekund ;))

  • Lubię to 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

No to zaliczył pierwszego kreta :)

 

 

Wręga silnikowa i skrzydełko się trochę rozkleiły, śmigło do wymiany - chyba za duże wychylenia miałem ustawione - nie dość, że samolot nerwowy to jeszcze pilot nerwowy.

Opublikowano

Może tez trochę środek ciężkości tez był lekko z tyłu, wtedy jest nerwowo. Prz okazji możesz zabudować tą dziurę nad silnikiem. Ona była przeznaczona dla spaliniaków.

Opublikowano

Ja bym się nie odwazyl nagrywać film o lotu modelu z takiej pozycji... U mnie kamerzysta stoi przy pilocie lub za nim w strefie wylaczonej z lotów

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Gratulacje! Model ładny i ma potencjał.

Technikę startu "na popych" masz kozacką, ale naucz się ruszać z zaciągniętym SW, potem go oddawać, aż do samoczynnego podniesienia się ogona przy rozpędzaniu, ew. potem lekkie zaciągnięcie i w górę.

 

Młody nieźle poradził sobie z kamerą, ale na przyszłość zadbaj o jakość filmu. Może jakieś mocowanie kamery do czapki/kasku?

Opublikowano

Odnośnie startów to z ręki dużo ładniejsze te starty wychodzą - ten nagrany to był pierwszy, później jeszcze dwa starty z ręki i dwa lądowania (w całości :D)

Odnośnie kamery to miałem opcję albo syn (z jakością dyskusyjną) albo brak filmu - wybrałem opcję "cokolwiek".

Opublikowano

Start jak w Łosiu, nawet czasami zaciągnięcie wysokości nie pomaga.

Podegnij druty podwozia do przodu, na pewno sporo pomoże.

Gratulacje z udanego oblotu :)

Opublikowano

Dał radę!:) prędkości potrzebuje trochę do lądowania, fajna masz miejscowke. Przydało. u się trochę expo na lotki i wysokość dać. A tak to Gratuluję!

Opublikowano

Automat youtube'a zmniejszył drgania ręki - już się lepiej ogląda, trochę poklatkowo leci ale ogólne wrażenia lepsze.

 

Podwozie podegnę. 

 

Miejscówka tutaj:

https://www.google.pl/maps/place/50%C2%B057'43.2%22N+16%C2%B046'25.4%22E/@50.9618782,16.7693735,2449m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x0:0x0!8m2!3d50.962011!4d16.773718

Z południa Wrocławia w 20-kilka minut da się dojechać.

 

Dał radę! :) prędkości potrzebuje trochę do lądowania, fajna masz miejscowke. Przydało. u się trochę expo na lotki i wysokość dać. A tak to Gratuluję!

 

expo na lotki i wysokość - w sensie żeby mocniej się wychylały ? z lotkami nie da rady - chyba że zmienię ramię serwa, a na wysokość to były mocniejsze zmniejszyłem bo był zbyt nerwowy.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.