kossimon Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 I znowu zrobiłem SIG'a, tym razem Mustanga http://www.sigmfg.com/IndexText/HRR506.html Piękną linię ma ten samolot. Malowanie mnie zainspirowało to: No i zrobiłem coś takiego: Jeszcze kilka drobnych elementów zostało - wkleić podwozie równo, dokleić to coś przy podwoziu co nie wiem jak się nazywa , dokleić kabinę itp. Zastanawiałem się nad pilotem, ale skoro to North American to najbardziej "American" miałem takiego: Waga: 600g wszystko oprócz baterii i odbiornika, czyli z 720g wyjdzie RTF Serwa: Tower pro SG90 Motor: EMAX BL2215/20 Śmigło: 9x4 Pakiet: w okolicach 1800/11,1 chyba że trzeba będzie doważyć przód.
Pioterek Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Wiesz może jaki profil ma płat tego Mustanga ?
wacek.matuszak Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Golenie podwozia wyglądają na zbyt delikatne ? Czy to przekłamanie na zdjęciu ?
kossimon Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Wiesz może jaki profil ma płat tego Mustanga ? Nie mam pojęcia jak się nazywa - widać go na zdjęciu http://pfmrc.eu/uploads/monthly_04_2016/post-17980-0-69925900-1462043377.jpg Wszystkie miały prawie dokładnie taki kształt, poza pierwszymi trzema żeberkami. Golenie podwozia wyglądają na zbyt delikatne ? Czy to przekłamanie na zdjęciu ? 2.5mm - raczej solidnie wyglądają na żywo, prędzej wyrwie mocowanie do skrzydła
Pioterek Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Widziałem, myślę że z tym profilem powinien ładnie latać.
kossimon Opublikowano 10 Maja 2016 Autor Opublikowano 10 Maja 2016 Popychacze, SK, SW, lotki wklejone na uhu pora, podwozie wklejone na ca, kabina przymocowana na taśmę klejącą, serwa wyregulowane. Ta dziurka przy dziobie od spodu potrzebne przez dostęp do kabli regulatora - szczerze mówiąc nawet nie wiem czy to zaślepiać - chyba nie powinno mieć wpływu na aerodynamikę ? Waga 765g (wyważone pakietem, bez balastu). wygląda na to, że gotowy do lotu - trochę czasu, mało wiatru, równe podłoże i w górę (oby na dłużej niż kilka sekund ) 1
kossimon Opublikowano 21 Maja 2016 Autor Opublikowano 21 Maja 2016 No to zaliczył pierwszego kreta Wręga silnikowa i skrzydełko się trochę rozkleiły, śmigło do wymiany - chyba za duże wychylenia miałem ustawione - nie dość, że samolot nerwowy to jeszcze pilot nerwowy.
robertus Opublikowano 22 Maja 2016 Opublikowano 22 Maja 2016 Może tez trochę środek ciężkości tez był lekko z tyłu, wtedy jest nerwowo. Prz okazji możesz zabudować tą dziurę nad silnikiem. Ona była przeznaczona dla spaliniaków.
Marcin K. Opublikowano 22 Maja 2016 Opublikowano 22 Maja 2016 Ja bym się nie odwazyl nagrywać film o lotu modelu z takiej pozycji... U mnie kamerzysta stoi przy pilocie lub za nim w strefie wylaczonej z lotów
kossimon Opublikowano 18 Lipca 2016 Autor Opublikowano 18 Lipca 2016 Wczoraj odbył się pierwszy udany oblot:
Bartek Piękoś Opublikowano 18 Lipca 2016 Opublikowano 18 Lipca 2016 Gratulacje! Model ładny i ma potencjał. Technikę startu "na popych" masz kozacką, ale naucz się ruszać z zaciągniętym SW, potem go oddawać, aż do samoczynnego podniesienia się ogona przy rozpędzaniu, ew. potem lekkie zaciągnięcie i w górę. Młody nieźle poradził sobie z kamerą, ale na przyszłość zadbaj o jakość filmu. Może jakieś mocowanie kamery do czapki/kasku?
kossimon Opublikowano 18 Lipca 2016 Autor Opublikowano 18 Lipca 2016 Odnośnie startów to z ręki dużo ładniejsze te starty wychodzą - ten nagrany to był pierwszy, później jeszcze dwa starty z ręki i dwa lądowania (w całości ) Odnośnie kamery to miałem opcję albo syn (z jakością dyskusyjną) albo brak filmu - wybrałem opcję "cokolwiek".
Tomek Opublikowano 18 Lipca 2016 Opublikowano 18 Lipca 2016 Start jak w Łosiu, nawet czasami zaciągnięcie wysokości nie pomaga. Podegnij druty podwozia do przodu, na pewno sporo pomoże. Gratulacje z udanego oblotu
Marcin K. Opublikowano 18 Lipca 2016 Opublikowano 18 Lipca 2016 Dał radę! prędkości potrzebuje trochę do lądowania, fajna masz miejscowke. Przydało. u się trochę expo na lotki i wysokość dać. A tak to Gratuluję!
kossimon Opublikowano 18 Lipca 2016 Autor Opublikowano 18 Lipca 2016 Automat youtube'a zmniejszył drgania ręki - już się lepiej ogląda, trochę poklatkowo leci ale ogólne wrażenia lepsze. Podwozie podegnę. Miejscówka tutaj: https://www.google.pl/maps/place/50%C2%B057'43.2%22N+16%C2%B046'25.4%22E/@50.9618782,16.7693735,2449m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x0:0x0!8m2!3d50.962011!4d16.773718 Z południa Wrocławia w 20-kilka minut da się dojechać. Dał radę! prędkości potrzebuje trochę do lądowania, fajna masz miejscowke. Przydało. u się trochę expo na lotki i wysokość dać. A tak to Gratuluję! expo na lotki i wysokość - w sensie żeby mocniej się wychylały ? z lotkami nie da rady - chyba że zmienię ramię serwa, a na wysokość to były mocniejsze zmniejszyłem bo był zbyt nerwowy.
Marcin K. Opublikowano 18 Lipca 2016 Opublikowano 18 Lipca 2016 Nie, spokojniej się wychyla. Zakres ten sam a idzie nieliniowo Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka
skippi66 Opublikowano 18 Lipca 2016 Opublikowano 18 Lipca 2016 Nieliniowo czyli wykładniczo. Z początku wolniej a potem coraz szybciej.
kossimon Opublikowano 18 Lipca 2016 Autor Opublikowano 18 Lipca 2016 już zrozumiałem, sprawdzę czy da się na radiu to ustawić.
kossimon Opublikowano 18 Lipca 2016 Autor Opublikowano 18 Lipca 2016 Sanwa SD-10G Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi