Stanislaw Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Witam Czy ktoś się spotkał z sytuacją gdy iskra jest (przeskakuje na świecy ) a silnik nie chce zapalić . Po założeniu drugiego modułu zapłonowego silnik pracuje prawidłowo (bez regulacji gażnika ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziu45 Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 A czujnik hala ten sam ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Iskra jest za słaba. Moduł zaplonowydo wymiany. To samo miałem w samochodzie. Focus mk1, komputer pokazywał ze 4gar nie pali a wizualnie iskra była. Po wymianie zapłonu problemy znikły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanislaw Opublikowano 13 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 czujnik ten sam. Czyli moduł do wyrzucenia . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Ja bym się tak nie spieszył z tym wyrzuceniem tylko fajkę rozebrał. A jaki to zapłon (silnik) tak przy okazji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanislaw Opublikowano 13 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 silnik DLA 32 cc napięcie zasilania 7.2 - 8.4 V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziu45 Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Dobrze sprawdz kabel do świecy i fajkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 A przewód WN nie jest czasem zaolejony, bo taki (paradoksalnie, gdyż olej jest izolatorem) potrafi pięknie gubić iskrę do masy po zamontowaniu świecy w cylindrze (pomimo pokazywania przy badaniu "na sucho")? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisj23 Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 a ja zapytam o to jaki to silnik, jaki moduł i czy moduł dobrany dobrze do silnika czy to jakaś konwersja czy silnik z fabrycznym modułem - może być zły kąt wyprzedzenia może trzeba przestawić czujnik.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zycior Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 a ja zapytam o to jaki to silnik, jaki moduł i czy moduł dobrany dobrze do silnika czy to jakaś konwersja czy silnik z fabrycznym modułem - może być zły kąt wyprzedzenia może trzeba przestawić czujnik.... W pierwszym poście napisane jest, że po zmianie modułu silnik odpala, więc po co grzebać z kątami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanislaw Opublikowano 14 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Witam Fajka została rozegrana wyczyszczona (nie było śladu oleju ) a iskra była dosyć " mocna" . Po zamontowaniu , silnika pracował prawidłowo. Z tego wynika że problem był gdzieś w fajce . za wszelkie sugestie dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Cole 2 litry mi wisisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanislaw Opublikowano 14 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 O.K nie ma sprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisj23 Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 W pierwszym poście napisane jest, że po zmianie modułu silnik odpala, więc po co grzebać z kątami ? Chodziło mi o to że może zapłon na którym nie działa silnik ma inne ustawienia - nigdzie nie jest napisane jakie stosowane były zapłony - oryginalne, zamienniki, itp.... informacja że działa na jednym a na 2-gim nie, jest mało precyzyjna - na szczęście rozwiązanie było bardziej trywialne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanislaw Opublikowano 16 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Witam W kilku silnikach zmieniałem moduły zapłonowe od różnych producentów , położenie czujnika zawsze były w tym samym miejscu . W samochodach czujniki położenia wału nigdy się nie rusza ,są na stałe .Nie ma możliwości ich przestawiania.Prawdopodobnie elektronika jest tak dokładna że nie trzeba regulować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkdarch Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Na przykład stare moduły ZDZ (Vlach)miały dwa magnesy i chyba brak elektronicznego wyprzedzenia(choć mogę się mylić). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi