Stanislaw Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 Witam Czy ktoś się spotkał z sytuacją gdy iskra jest (przeskakuje na świecy ) a silnik nie chce zapalić . Po założeniu drugiego modułu zapłonowego silnik pracuje prawidłowo (bez regulacji gażnika )
Marcin K. Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 Iskra jest za słaba. Moduł zaplonowydo wymiany. To samo miałem w samochodzie. Focus mk1, komputer pokazywał ze 4gar nie pali a wizualnie iskra była. Po wymianie zapłonu problemy znikły
Stanislaw Opublikowano 13 Listopada 2016 Autor Opublikowano 13 Listopada 2016 czujnik ten sam. Czyli moduł do wyrzucenia .
Tomek Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 Ja bym się tak nie spieszył z tym wyrzuceniem tylko fajkę rozebrał. A jaki to zapłon (silnik) tak przy okazji?
Stanislaw Opublikowano 13 Listopada 2016 Autor Opublikowano 13 Listopada 2016 silnik DLA 32 cc napięcie zasilania 7.2 - 8.4 V
radziu45 Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 Dobrze sprawdz kabel do świecy i fajkę
RomanJ4 Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 A przewód WN nie jest czasem zaolejony, bo taki (paradoksalnie, gdyż olej jest izolatorem) potrafi pięknie gubić iskrę do masy po zamontowaniu świecy w cylindrze (pomimo pokazywania przy badaniu "na sucho")?
chrisj23 Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 a ja zapytam o to jaki to silnik, jaki moduł i czy moduł dobrany dobrze do silnika czy to jakaś konwersja czy silnik z fabrycznym modułem - może być zły kąt wyprzedzenia może trzeba przestawić czujnik....
Zycior Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 a ja zapytam o to jaki to silnik, jaki moduł i czy moduł dobrany dobrze do silnika czy to jakaś konwersja czy silnik z fabrycznym modułem - może być zły kąt wyprzedzenia może trzeba przestawić czujnik.... W pierwszym poście napisane jest, że po zmianie modułu silnik odpala, więc po co grzebać z kątami ?
Stanislaw Opublikowano 14 Listopada 2016 Autor Opublikowano 14 Listopada 2016 Witam Fajka została rozegrana wyczyszczona (nie było śladu oleju ) a iskra była dosyć " mocna" . Po zamontowaniu , silnika pracował prawidłowo. Z tego wynika że problem był gdzieś w fajce . za wszelkie sugestie dzięki.
chrisj23 Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 W pierwszym poście napisane jest, że po zmianie modułu silnik odpala, więc po co grzebać z kątami ? Chodziło mi o to że może zapłon na którym nie działa silnik ma inne ustawienia - nigdzie nie jest napisane jakie stosowane były zapłony - oryginalne, zamienniki, itp.... informacja że działa na jednym a na 2-gim nie, jest mało precyzyjna - na szczęście rozwiązanie było bardziej trywialne
Stanislaw Opublikowano 16 Listopada 2016 Autor Opublikowano 16 Listopada 2016 Witam W kilku silnikach zmieniałem moduły zapłonowe od różnych producentów , położenie czujnika zawsze były w tym samym miejscu . W samochodach czujniki położenia wału nigdy się nie rusza ,są na stałe .Nie ma możliwości ich przestawiania.Prawdopodobnie elektronika jest tak dokładna że nie trzeba regulować
kkdarch Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 Na przykład stare moduły ZDZ (Vlach)miały dwa magnesy i chyba brak elektronicznego wyprzedzenia(choć mogę się mylić).
Rekomendowane odpowiedzi