Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Czy ktoś się spotkał z sytuacją gdy iskra jest (przeskakuje na świecy ) a silnik nie chce zapalić . Po założeniu drugiego modułu zapłonowego silnik pracuje prawidłowo (bez regulacji gażnika ) 

Opublikowano

Iskra jest za słaba. Moduł zaplonowydo wymiany. To samo miałem w samochodzie. Focus mk1, komputer pokazywał ze 4gar nie pali a wizualnie iskra była. Po wymianie zapłonu problemy znikły

Opublikowano

A przewód WN nie jest czasem zaolejony, bo taki (paradoksalnie, gdyż olej jest izolatorem) potrafi pięknie gubić iskrę do masy po zamontowaniu świecy w cylindrze (pomimo pokazywania przy badaniu "na sucho")?

Opublikowano

a ja zapytam o to jaki to silnik, jaki moduł i czy moduł dobrany dobrze do silnika czy to jakaś konwersja czy silnik z fabrycznym modułem - może być zły kąt wyprzedzenia może trzeba przestawić czujnik....

Opublikowano

a ja zapytam o to jaki to silnik, jaki moduł i czy moduł dobrany dobrze do silnika czy to jakaś konwersja czy silnik z fabrycznym modułem - może być zły kąt wyprzedzenia może trzeba przestawić czujnik....

 

W pierwszym poście napisane jest, że po zmianie modułu silnik odpala, więc po co grzebać z kątami ? 

Opublikowano

Witam

 

Fajka została rozegrana wyczyszczona (nie było śladu oleju ) a iskra była dosyć " mocna" .

Po zamontowaniu , silnika pracował prawidłowo.

Z tego wynika że problem był gdzieś w fajce .

 

za wszelkie sugestie dzięki.

Opublikowano

W pierwszym poście napisane jest, że po zmianie modułu silnik odpala, więc po co grzebać z kątami ? 

Chodziło mi o to że może zapłon na którym nie działa silnik ma inne ustawienia - nigdzie nie jest napisane jakie stosowane były zapłony - oryginalne, zamienniki, itp.... informacja że działa na jednym a na 2-gim nie, jest mało precyzyjna - na szczęście rozwiązanie było bardziej trywialne

Opublikowano

Witam

 

W kilku silnikach zmieniałem moduły zapłonowe od różnych producentów , położenie czujnika zawsze były w tym samym miejscu .

W samochodach czujniki położenia wału nigdy się nie rusza ,są na stałe .Nie ma możliwości ich przestawiania.Prawdopodobnie elektronika jest tak dokładna że nie trzeba regulować 

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.