Stanislaw Posted November 13, 2016 Share Posted November 13, 2016 Witam Czy ktoś się spotkał z sytuacją gdy iskra jest (przeskakuje na świecy ) a silnik nie chce zapalić . Po założeniu drugiego modułu zapłonowego silnik pracuje prawidłowo (bez regulacji gażnika ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
radziu45 Posted November 13, 2016 Share Posted November 13, 2016 A czujnik hala ten sam ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin K. Posted November 13, 2016 Share Posted November 13, 2016 Iskra jest za słaba. Moduł zaplonowydo wymiany. To samo miałem w samochodzie. Focus mk1, komputer pokazywał ze 4gar nie pali a wizualnie iskra była. Po wymianie zapłonu problemy znikły Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanislaw Posted November 13, 2016 Author Share Posted November 13, 2016 czujnik ten sam. Czyli moduł do wyrzucenia . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomek Posted November 13, 2016 Share Posted November 13, 2016 Ja bym się tak nie spieszył z tym wyrzuceniem tylko fajkę rozebrał. A jaki to zapłon (silnik) tak przy okazji? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanislaw Posted November 13, 2016 Author Share Posted November 13, 2016 silnik DLA 32 cc napięcie zasilania 7.2 - 8.4 V Link to comment Share on other sites More sharing options...
radziu45 Posted November 13, 2016 Share Posted November 13, 2016 Dobrze sprawdz kabel do świecy i fajkę Link to comment Share on other sites More sharing options...
RomanJ4 Posted November 13, 2016 Share Posted November 13, 2016 A przewód WN nie jest czasem zaolejony, bo taki (paradoksalnie, gdyż olej jest izolatorem) potrafi pięknie gubić iskrę do masy po zamontowaniu świecy w cylindrze (pomimo pokazywania przy badaniu "na sucho")? Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisj23 Posted November 14, 2016 Share Posted November 14, 2016 a ja zapytam o to jaki to silnik, jaki moduł i czy moduł dobrany dobrze do silnika czy to jakaś konwersja czy silnik z fabrycznym modułem - może być zły kąt wyprzedzenia może trzeba przestawić czujnik.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zycior Posted November 14, 2016 Share Posted November 14, 2016 a ja zapytam o to jaki to silnik, jaki moduł i czy moduł dobrany dobrze do silnika czy to jakaś konwersja czy silnik z fabrycznym modułem - może być zły kąt wyprzedzenia może trzeba przestawić czujnik.... W pierwszym poście napisane jest, że po zmianie modułu silnik odpala, więc po co grzebać z kątami ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanislaw Posted November 14, 2016 Author Share Posted November 14, 2016 Witam Fajka została rozegrana wyczyszczona (nie było śladu oleju ) a iskra była dosyć " mocna" . Po zamontowaniu , silnika pracował prawidłowo. Z tego wynika że problem był gdzieś w fajce . za wszelkie sugestie dzięki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomek Posted November 14, 2016 Share Posted November 14, 2016 Cole 2 litry mi wisisz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanislaw Posted November 14, 2016 Author Share Posted November 14, 2016 O.K nie ma sprawy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisj23 Posted November 15, 2016 Share Posted November 15, 2016 W pierwszym poście napisane jest, że po zmianie modułu silnik odpala, więc po co grzebać z kątami ? Chodziło mi o to że może zapłon na którym nie działa silnik ma inne ustawienia - nigdzie nie jest napisane jakie stosowane były zapłony - oryginalne, zamienniki, itp.... informacja że działa na jednym a na 2-gim nie, jest mało precyzyjna - na szczęście rozwiązanie było bardziej trywialne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanislaw Posted November 16, 2016 Author Share Posted November 16, 2016 Witam W kilku silnikach zmieniałem moduły zapłonowe od różnych producentów , położenie czujnika zawsze były w tym samym miejscu . W samochodach czujniki położenia wału nigdy się nie rusza ,są na stałe .Nie ma możliwości ich przestawiania.Prawdopodobnie elektronika jest tak dokładna że nie trzeba regulować Link to comment Share on other sites More sharing options...
kkdarch Posted November 17, 2016 Share Posted November 17, 2016 Na przykład stare moduły ZDZ (Vlach)miały dwa magnesy i chyba brak elektronicznego wyprzedzenia(choć mogę się mylić). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts