Callab Opublikowano 31 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 Wręga silnikowa: Zabezpieczenie przed zbyt głębokim wsunięciu się bagnetu. Akurat popychacze przechodzą w jego osi i mógłby je uszkodzić: Komory serw i łoża: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mjs Opublikowano 31 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 Solidna robota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 31 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 sklejkowe zaślepki pochwy? o matko! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Callab Opublikowano 31 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 A jakie mają być? Stalowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 31 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 Wojtek, nie przejmuj się ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 31 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 A nie wystarczył by balsowy krążek wklejony w pochwę rury? Zawsze to trochę lżej a efekt ten sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Callab Opublikowano 1 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 Tomek, napisałeś cyt.:"sklejkowe zaślepki serw". Zaślepki serw, czyli pokrywy są w tym przypadku elementami konstrukcyjnymi i muszą być sklejkowe. A jeżeli miałeś na myśli zaślepki kieszeni bagnetów, to takie zrobiłem z rozmysłem i z pewnych powodów, ale ... jest już druga w nocy, jacyś idioci strzelają fajerwerkami, a mnie chce się spać i nie myślę logicznie, więc nie będę tłumaczył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 1 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 oczywiście chodziło o pochwy bagnetów, pomyliłem się, serwa w sklejce to oczywista oczywistość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meran110 Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 Miło popatrzeć na piękną robotę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 Dokladnie. precyzja i wykonanie ze przyjemnie sie oglada :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Callab Opublikowano 14 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 Dzięki A i tak wiem, że w podtekście chcecie mnie ochrzanić, że od dwóch tygodni nic nie opublikowałem. Przyznaję, że trochę zwolniłem z robotą na koniec, ale jutro coś pokażę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Callab Opublikowano 15 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2017 Gondola silnika: Szkielet to dwie wręgi ze sklejki 1,5mm. Do sosnowych podłużnic (tych wewnątrz wycięcia) będzie zamocowany regulator silnika: poszycie z balsy 1,5mm: od dołu: a tak się mieści regulator. Będzie schowany a zarazem na wierzchu, czyli chłodzenie zapewnione: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 15 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2017 Bardzo fajna i czysta robota . Aż miło popatrzeć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Callab Opublikowano 28 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Drobny krok do przodu: pokrywy. Na nosie gięta na gorąco sklejka 1,5mm przykręcona drobnymi wkrętami. Ażurowe, dziwne pokrywy też z takiej sklejki. Założenie jest takie, żeby wszystkie dały się demontować. Dolna też, ale jej jeszcze nie zrobiłem. Na tylnej pokrywie, przy gondoli silnika brakuje jeszcze oprofilowania i ... jeszcze nie wszystko z nimi skończone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mayster8405 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Wojtku, jak zwykle robota SUPER Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Callab Opublikowano 18 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 Kadłub bez ubrania wygląda tak: Od dołu: No właśnie, ma kółka Pokrywki dolne, górne i przednia: Do przykręcenia dolnych i przedniej pokrywki potrzeba miliona miniaturowych wkrętów: No i kadłub zmontowany: A tak się obecnie prezentuje w całości: No i zasadniczo budowa mojego Hortena dobiegła końca. Teraz wystarczy okleić, zamontować wyposażenie i w górę! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 Ten patent mi się podoba. Kradnę :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 Latające dzieło stuki, aż miło popatrzeć ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Callab Opublikowano 18 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 Mam nadzieję ... że latające Ten patent mi się podoba. Kradnę :-) Patent sprawdzony. Od lat stosuję. I po to jest właśnie forum, żeby dzielić się patentami. Bierz bez kradzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 Dziękuję. Odwdzięczę się zatem moim patentem do chłodzenia regulatora :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi