Callab Opublikowano 31 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2016 Wręga silnikowa: Zabezpieczenie przed zbyt głębokim wsunięciu się bagnetu. Akurat popychacze przechodzą w jego osi i mógłby je uszkodzić: Komory serw i łoża:
Tomek Opublikowano 31 Grudnia 2016 Opublikowano 31 Grudnia 2016 A nie wystarczył by balsowy krążek wklejony w pochwę rury? Zawsze to trochę lżej a efekt ten sam.
Callab Opublikowano 1 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2017 Tomek, napisałeś cyt.:"sklejkowe zaślepki serw". Zaślepki serw, czyli pokrywy są w tym przypadku elementami konstrukcyjnymi i muszą być sklejkowe. A jeżeli miałeś na myśli zaślepki kieszeni bagnetów, to takie zrobiłem z rozmysłem i z pewnych powodów, ale ... jest już druga w nocy, jacyś idioci strzelają fajerwerkami, a mnie chce się spać i nie myślę logicznie, więc nie będę tłumaczył.
Tomek Opublikowano 1 Stycznia 2017 Opublikowano 1 Stycznia 2017 oczywiście chodziło o pochwy bagnetów, pomyliłem się, serwa w sklejce to oczywista oczywistość
meran110 Opublikowano 12 Stycznia 2017 Opublikowano 12 Stycznia 2017 Miło popatrzeć na piękną robotę.
japim Opublikowano 14 Stycznia 2017 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Dokladnie. precyzja i wykonanie ze przyjemnie sie oglada :-)
Callab Opublikowano 14 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2017 Dzięki A i tak wiem, że w podtekście chcecie mnie ochrzanić, że od dwóch tygodni nic nie opublikowałem. Przyznaję, że trochę zwolniłem z robotą na koniec, ale jutro coś pokażę.
Callab Opublikowano 15 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2017 Gondola silnika: Szkielet to dwie wręgi ze sklejki 1,5mm. Do sosnowych podłużnic (tych wewnątrz wycięcia) będzie zamocowany regulator silnika: poszycie z balsy 1,5mm: od dołu: a tak się mieści regulator. Będzie schowany a zarazem na wierzchu, czyli chłodzenie zapewnione:
Tomek Opublikowano 15 Stycznia 2017 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Bardzo fajna i czysta robota . Aż miło popatrzeć.
Callab Opublikowano 28 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2017 Drobny krok do przodu: pokrywy. Na nosie gięta na gorąco sklejka 1,5mm przykręcona drobnymi wkrętami. Ażurowe, dziwne pokrywy też z takiej sklejki. Założenie jest takie, żeby wszystkie dały się demontować. Dolna też, ale jej jeszcze nie zrobiłem. Na tylnej pokrywie, przy gondoli silnika brakuje jeszcze oprofilowania i ... jeszcze nie wszystko z nimi skończone.
mayster8405 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Wojtku, jak zwykle robota SUPER
Callab Opublikowano 18 Lutego 2017 Autor Opublikowano 18 Lutego 2017 Kadłub bez ubrania wygląda tak: Od dołu: No właśnie, ma kółka Pokrywki dolne, górne i przednia: Do przykręcenia dolnych i przedniej pokrywki potrzeba miliona miniaturowych wkrętów: No i kadłub zmontowany: A tak się obecnie prezentuje w całości: No i zasadniczo budowa mojego Hortena dobiegła końca. Teraz wystarczy okleić, zamontować wyposażenie i w górę!
Tomek Opublikowano 18 Lutego 2017 Opublikowano 18 Lutego 2017 Latające dzieło stuki, aż miło popatrzeć )
Callab Opublikowano 18 Lutego 2017 Autor Opublikowano 18 Lutego 2017 Mam nadzieję ... że latające Ten patent mi się podoba. Kradnę :-) Patent sprawdzony. Od lat stosuję. I po to jest właśnie forum, żeby dzielić się patentami. Bierz bez kradzenia
TeBe Opublikowano 18 Lutego 2017 Opublikowano 18 Lutego 2017 Dziękuję. Odwdzięczę się zatem moim patentem do chłodzenia regulatora :-)
Rekomendowane odpowiedzi