janegab Opublikowano 11 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 Janek ,ta strona jest od dawna(ciekawa,ciekawa), ale to jest polski model a w Polsce praktycznie nie ma relacji o Respekcie to dlatego ten mój temat . Bardzo fajnie i pogladowo przedstawiasz swoje prace ..super ja szykuję się na wtorek ...pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 11 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 jedyne rozsądne posty to te od Tobiasa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 19 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 Mimo że nie mam nic ciekawego do napisania w sprawie mojego Respecta który stoi 2-gi tydzień pod ścianą oczekując na odbiornik, to przedstawię filmik z oblotu innego Respecta kolegi Kazka. Model wykonał dziś 3 znakomite loty wraz z udanymi lądowaniami i rokuje że po właściwych ustawieniach będzie "żyleta" . Filmik ,co prawda krótki ,pokazuje pierwszy start modelu. W moim temacie mogę się tylko pochwalić że droga do zabawy w prawdziwe f3f powoli się rozwija dalej. Aby móc w pełni być uczestnikiem wszelakich zawodów (jak i pozostali koledzy Marcin i Kazek) wyrobiłem sobie takie coś ( nie pytać jak ,wykazać chęć i wolę ,dzwonić,szukać kontaktów,wyrobić ,cieszyć się) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amks22 Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 No działo się dzisiaj na hałdzie a emocji przy oblocie jeszcze więcej . Respect podobnie jak jego wersja elektryczna przy pierwszym locie szedł jak po sznurku (ustawienia producenta do oblotu i Respect musi lecieć ) Teraz tylko szlifować umiejętności ustawienia , latać latać i cieszyć się lataniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 Pięknie Rafale! Widzę że Tester 1 też ma już taki papierek z numerkiem -1 Fajnie że będzie nas więcej Byle nie za dużo bo wtedy sobie nie polatamy na zawodach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin.O Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 Ma , 3 się trochę obija ale jest dobrej drodze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 25 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 25 marzec to fajny dzień ! Przynajmniej dla mnie . Po około 3 tygodniowym oczekiwaniu na odbiornik udało się poskładać do końca Respecta i wykonać oblot . Ale zacznę od końcowego składania modelu i kilku fotek . Zastosowałem 7 kanałowy odbiornik FrSky czyli "podróbę" Futaby .Mam dobre doświadczenia z tymi odbiornikami . Generalnie wszystko ułożyło się bez problemu ,miejsca jest w miarę dużo . Wagi modelu pustego i z pełnym balastem na fotkach . Środek ciężkości ustawiony na 94 mm. Sam oblot odbył się na hałdzie, przy w miarę równym wietrze ok. 5-7 m/s . Było w miarę ciepło. Model został ustawiony wg podstawowej specyfikacji dostarczonej przez Leszka która w pierwszym locie okazała się dla mnie zbyt szkolna .Model latał trochę gumowo,wychylenia dla mnie zbyt łagodne.Nastąpiła więc seria krótkich startów ,ustawień ,korekt,lotów z balastem i bez, dogrania bf. Model z lotu na lot rozkręcał się coraz bardziej a mnie banan na twarzy rósł coraz większy. Były momenty "odpalenia"modelu jak i chwilowe zamuły w sumie 7 lotów i ok. 4o minut w powietrzu. Model wg mnie ma spory potencjał który w miarę lotów mam zamiar odkrywać . Na daną chwilę jestem najsłabszym ogniwem tego zespołu model -pilot ale jak na początek nie jest źle . Podstawa to szlifowanie zakrętów i latanie na długości100 m bo jak na razie to wychodzi może z 60 m oraz eksperymentowanie z ustawieniami.. Bardzo owocna jest pomoc kolegów którzy obserwując model podpowiadają co można polepszyć. Z modelu jestem bardzo zadowolony ,polecam zdecydowanie ... Oczywiście zbocze zaliczyliśmy jak zwykle w trójkę . Dwa filmiki z 2 pierwszych lotów (operator średnio kumaty w kręceniu ) potem było dużo lepiej... 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 25 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 Czy ja dobrze widzę? Na trzecim zdjęciu antenka przyklejona do kadłuba od wewnątrz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 25 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 Oczywiście ,z dwóch stron . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 25 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 Kadłub jest węglowy czy aramidowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 25 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 Tomek ,przednia część kadłuba w takich modelach nie jest z węgla wiec obaw o zasięg nie ma . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 25 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 Tak tylko pytałem z obowiązku :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 25 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 Rafał film jest prywatny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter. Opublikowano 25 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 Gratuluję oblotów i jednocześnie zazdroszczę kolejnego nabytku. Model robi wrażenie zwłaszcza, a latanie przy takim wietrze nie jest takie proste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 25 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 Spoko,spoko coś z YT jest nie teges ,może zaraz się polepszy. Dodam iż po tych oblotach ,ustawieniach na ziemi z pakietu 1700 mAh wyssało 783 mAh . Czy to dużo czy to mało ? chyba normalnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 25 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 Gratulacje i tylu miękkich lądowań co startów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin.O Opublikowano 25 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 Operator to musiał Ci na ręce patrzeć , żebyś głupot nie robił :D . Hehe żartuje , w Respekcie jest moc tylko trzeba popracować na ustawieniami . Najważniejsze że Rafalowi banan do teraz nie zszedł z buźki i czapka Mikołaja jest do teraz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 25 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 Oddaj mu! Oddaj mu troche na trymie wysokości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 26 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 Oddam oddam . Oczywiście wezmę mocno pod uwagę tą radę. Powyższe filmiki to dwa pierwsze ,niezdarne loty gdzie widać jak popełniam oczywiste błędy. Po części wynikają one z przyzwyczajeń od latania silnikowym Toxikiem. Wyjście pochylonym do dołu z zakrętu czyli "nad rzucenie dupką" i utrzymanie prędkości w dół to mój największy problem. Pocieszeniem jest fakt że z kolejnymi lotami wychodziło mi to lepiej i przede wszystkim świadomie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 27 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Jeszcze jakieś dwa zakręty uchwycone przez Kazka . Jak się okazało z balastami to nie jest tak hop siup ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi