rafał .k Opublikowano 12 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2017 A elektryczek z głośniczkiem?imitującym prace silnika ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stema Opublikowano 12 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2017 A elektryczek z głośniczkiem?imitującym prace silnika ? Pornografia ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekK Opublikowano 13 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 Przekonajcie mnie Evolution 10GX mnie po prostu zniechęcił. Może jakiś czterotakcik żarowy... Kulturka inna pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 13 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 czterotakcik żarowy do słuszny kierunek... dymi, warczy, kapie olej czyli jest wszystko co trzeba Benzynowy moduł w silniku żarowym to taka hybryda gdzie liczy się tanie latanie a nie na kultura pracy w pełnym zakresie obrotów. Evolution nie jest łatwy do regulacji, jak ustawisz płynne przejście to dławi się na niskich jak ustawisz niskie to dławi się w przejściu. Zniechęciłeś się do spalinowego napędu bo na pierwszy kontakt wybrałeś trudny w regulacji silnik. Proponuję Saito i sam się przekonasz, że raz ustawiony "lata przez długie lata" ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 13 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 jedyna wada "żarówek", pomijając ekonomię , to konieczność zabezpieczania przed działaniem paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 13 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 Ale ten model będzie malowany w kamuflaż więc zabezpieczenie lakierem nie stanowi problemu. Jeśli chodzi o silnik to mogę pożyczyć do pierwszych lotów 4suwa ASP 61 AR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekK Opublikowano 13 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 Wygląda na fajny silniczek w dość dobrej cenie. Powinien z tego co czytam ogarnąć model do jakichś 3kg wagi? Kultura pracy - jak Irku oceniasz? Pytam w kontekście jak mocno budować model pod niego... Pewnie gdzieś w połowie między elektrykiem a benzynką? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 13 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 U mnie napędzał model Vicomte, w którym początkowo siedział OS Max 46LA. Na tym silniku też latał bardzo dobrze ale chciałem mieć 4suwa. Więc Vicomte z 4suwem miał masę do lotu 2,4 kg. Gdy zrobiłem amortyzowane podwozie to masa wzrosła do 2,8kg. Ale gdy dodałem pływaki to było już 3,2 lub 3,4kg i na nieszczęście moje model bez jakiegokolwiek problemu wystartował z wody. Silnik pracuje bardzo dobrze tak samo jaki ASP FS 80. Vicomte miał rozpiętość chyba 166cm, a obciążenie powierzchni jakieś 80g/dm2 z haczykiem, śmigło APC13x6. Jeśli planowana waga Junkersa to jakieś 3kg to u mnie wyszłoby więcej . A skoro tak to nie wiem czy ten 10cm nie byłby już za słaby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 13 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 10 do 3kg modelu w sam raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekK Opublikowano 16 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2017 Wychodzi na to że będzie jednak ASP 91 AR od kolegi z forum. Jakieś sugestie co do marki paliwka? Model więc nieco urośnie - do 170-180cm rozpiętości. Temat z drugim D1 wkrótce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jano Opublikowano 16 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2017 Ja latam na Model technics 5-10%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi