Skocz do zawartości

MULTIPLEX " Blizzard"


rapier

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tych - http://www.unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7075&Product_Name=TGY_AerodriveXp_SK_Series_35-30_1100Kv_/_345w niestety niema aktualnie na stanie w hobbycity :( chyba, że podpowiesz gdzie je w polandzie można zakupić :]

 

a co z tym ? ( te są na stanie )

http://www.unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7076

ewentualnie

http://www.unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/store/uh_viewItem.asp?idProduct=4916

 

 

będą za mocne i prądożerne ??

 

Jakie wymiary powinien mieć pakiet do Blizzarda ? żeby spokojnie wszedł ??

  • Odpowiedzi 207
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Mój pakiet miał 105x33x20 - KOKAM 3S 1500 mAh / 30C /11,1 V i był w sam raz na szerokość (33mm). Niestety Blizzarda juz nie mam a nie pamiętam jak maksymalnie szeroki pakiet mozna wrzucić.

Opublikowano
Ten będzie raczej za duży, celuj w rozmiar 35-30, 35-36, a obroty dobierz do planowanego pakietu. Ja mam 35-30 1100kv i pakiet 3S1P LiPo 2000mAh, miałem jeszcze w zanadrzu 35-36 1450kv z pakietem 3S1P LiFe, ale ostatecznie trafił do Juniora więc taka konfiguracja już pozostanie.

 

Specyfikacja blizarda ( jeżeli chodzi o zastasowanie silników ) podaje coś takiego :

 

Antriebsatz Blizzard Best.-Nr. 33 2639
Inhalt:
Motor - Himax 3510-1100, Regler - BL -37 II, Klapp-Luftschraube 9x7”,
Spannzange, Mitnehmer u. Spinner Ø 39 mm

lub

Antriebsatz Blizzard TUNING Best.-Nr. 33 2643
Inhalt:
Motor - Himax 3516-1350, Regler - BL -54, Klapp-Luftschraube 9x6”,
Spannzange, Mitnehmer, Spinner Ø 39 mm

Specifications:

Weight: 134g, (4.7oz) Motor only
Max Power: 350W (This is dependent on several factors)
Max RPM: 20,000 RPM
Diameter: 35.2mm, (1.39") 
Length: mm, 42.2mm(1.66")
Shaft Diameter: 5.0mm (.1969")
Mount Screw Thread: 4-40, max depth 5mm, on 25mm, (1.0") circle
Maximum Case Temperature: 65oC, (149oF)

Electrical Specifications:

Kv = 1350 rpm/v
Rm = .023 Ohm
Io = 2.3 A
Efficient Operating Current = 15-40A, 56A Max 15 seconds
Recommended Accesories:

45 or 60 Amp Brushless Speed Control 
7.4-11.1V Lithium Polymer or 7-10 Cell NiCd or NiMH Battery, capable of 40-56 Amps

 

ten drugi w zasadzie specyfikacją jest bardzo podobny do mojego :

 

TURNIGY 35-42D 1000kv Brushless Outrunner eq: AXi 2820 


Model: TR35-42-D 
Input Voltage : 7.4V~14.8V (2~4S Li-po) 
Kv : 1000 rpm/V within 10% 
Max. efficiency current : 22~35A 
Current capacity : 45A/30s 
Dimentions : 35mm X 42mm / 1.38in X 1.65in 
Shaft diameter : 4mm / 0.16in 
Weight : 132g 
Number of poles/magnets : 14 
Recommended model weight : 1000~2300g / 35~81oz 
Power equivalent : .30 to .35 IC  glow engine 
Stator Dimentions: 28x20mm 

 

 

proszę o wyprowadzenie mnie z błędu jeżeli w takowym jestem ....

Opublikowano

Wszystko jest w poprzednich postach, miałem AXI 2814/20 ze śmigłem 11x6 Graupnera pobierał jakieś 15A. Wznoszenie dynamiczne aczkolwiek nie zbliżone do pionu. Myślałem nad założeniem innego śmigła ponieważ silnik możne pracować ze stałym obciążeniem 17-18A a krótkotwałym do 25A.

 

Edit: Wybierając silnik kierowałem się również ceną regulatora i pakietów - większy silnik z reguły zużywa więcej prądu, więc regulator i pakiet muszą być mocniejsze a co za tym idzie droższe.

Opublikowano

Oba te silniki mogą być, ale pamiętaj, że regulator do nich to już 40A powinien być.

Chociaż do pakietu 3S LiPo wolałbym trochę miej obrotów, np. http://www.unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/store/uh_viewItem.asp?idProduct=3886&Product_Name=TR_35-36C_1100kv_Brushless_Outrunner_(Eq:_AXi_2814 , ja pisałem o silniku z kv 1450, ale do pakietu 3S LiFe więc o mniejszym napięciu.

Szerokość pakietu to jak już Samolocik napisał max. 35mm.

W sumie to możesz włożyć ten silnik, co masz, ale nie wykorzystasz jego parametrów, o ile nie zrobisz z Blizzarda przecinaka, a jak sam piszesz wolisz raczej dłużej polatać.

Opublikowano

Trochę nie rozumiem logiki kupowania u nas silnika, a UH pakietu.

Ten pakiet, który wskazałeś jest trochę mały, lepiej wziąć coś o pojemności 2000 – 2500mAh.

Chociaż dobrać teraz cos w UH ciężko, wszystko wykupione.

Opublikowano

Otwory są OK., pamiętaj jednak, że Blizzard wygląda niepozornie, ale to już dość wymagający szybowiec, więc może na początek załóż jednak łopaty 10*6.

Opublikowano

A powiedz mi tak szczeże :mrgreen:

blizzard będzie lepszy od easy glider pro czy nie ?

 

- dziś dzwonił sklep z którego zamawiałem i jednak na stanie niemają ....

musiałbym czekać około 5 dni ( a warto bo cena dobra była )

 

i teraz mam niezła banię.. :]

Opublikowano

Ciężkie pytanie, wszystko zależy od preferencji i warunków do latania. U mnie to jest ostatnio dyżurny model, bo składa się w 3 minuty i już jest godzinka relaksu, mały poręczny nawet pod pachą w autobusie z nim jeżdżę czasami, albo wkładam jako drugi do torby z Falconem, trochę wystaje, ale podróżuje wygodnie.

Opublikowano

Nigdy niemiałem doświadczenia z usterzeniem typu V i też nad tym się zastanawiam :]

Jeżeli lata się tym tak samo to w zasadzie poczekam na Blizzarda :]

Opublikowano

No po takiej katastrofie ze kadłub przeżył to doskonała recenzja. a pomyśleć że ja dosłownie "postawiłem" Juniorka na czubku i niestety ścięło mu przód kadłuba w miejscu gdzie się kończy łoże... ech... Nawet kołpaka nie porysowałem... :(

Opublikowano

Pisałem ostatnio o wykorzystaniu lotek w położeniu w dół, a dzisiaj pierwszy raz od października udało mi się wybrać na stadion polatać właśnie Blizzardem, więc krótki film z lądowania. Pierwsze trochę nieudane, po takiej długiej przerwie zapomniałem jak się mieścić w tej ograniczonej przestrzeni boiska, podejście do ostatniego zakrętu na pierwszej pozycji klap, pod koniec zakrętu włączenie drugiej pozycji do samego przyziemienia.

Dla porównania jak lądowałem bez lotek w dół, z tego położenia po ostatnim zakręcie musiałbym jeszcze wykonać pełne koło wokół boiska, aby Blizzard łaskawie klapnął na murawie.

Film1

Film2

Pliki małe, po 12MB.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.