Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Widzę, że temat się rozbujał, a więc Panowie, luzy wedle mnie były ok, poza tym,że tłok o ponad 3 mm obracał się wokół własnej osi, silnik odesłałem do sklepu, minął już tydzień i na razie cisza, jak w poniedziałek nie dostane żadnej odpowiedzi to będę dzwonił.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

I sprawa mojego silnika dobiegła końca, silnik do mnie wrócił, Panowie ze sklepu twierdzili, że był "źle ustawiony" ale widzę ze luzu na tłoku nie ma, jest tylko minimalny, taki jak powinien być.

Opublikowano

Nie jestem pewien ale wygląda na to, że są nowe części, a jedyna informacja co do usterki to, że "źle ustawiony" a na moje producent nie przyznał się do wady fabrycznej.

Opublikowano

... a jedyna informacja co do usterki to, że "źle ustawiony" ...

Ja bym w taki razie odpisał, że był eksploatowany tylko i wyłącznie "zgodnie z instrukcją" jeśli już coś kombinują.

Na wszelki wypadek, gdyby z silnikiem znów coś się zaczęło dziać.

Twu, twu ...

  • 1 rok później...
Opublikowano

Pytanie do urzytkownikow roto 35vi jakie Macie ustawienia iglic tak orienracyjnie bo znow mam problemy z uruchomieniem. Jak juz odpali to pracuje dobrze ale po zgaszeniu znow jest problem z odpaleniem.

Opublikowano

Ja mam Roto 25 i czasami podobna sytuacje. Mocno goracy silnik nie chce od razu zapalic. Wtedy wyłączam zapłon, wlaczam ssanie-kilka flipów i wyłączam ssanie, włączam zapłon; odpalam. Podejrzewam ze to wina membran w gazniku (maja juz dwa lata). Kiedys podobne zachowywal sie ZDZ 40. Po wymianie membran problem zniknal. Roto nie robi gaznikow???? Walbro tylko je montuje do swych wyrobow.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Ciag dalszy, kolega zwrócił mi uwagę, że kompresja jest strasznie słaba, rozebrałem silnik w mak, na cylindrze brak rys, na pierścieniu tak samo a jednak kompresja słaba, fabryczne nakrętki głowicy praktycznie same zrywają w sobie gwint. Wymieniłem na inne, kompresja nieco lepsza  ale nadal bez zmian, czasem za pyrka na chwile a czasem uda się go zapalić po pol godzinnym machaniu śmigłem. Iglice czy wykręcone o 1 obrót czy o 3 to zachowanie takie samo, mam go zamocowanego bokiem tak, ze tłumik jest pod cylindrem to po machaniu jest pełen paliwa, nawet z iglicami wykręconymi L o 1obrot i H 1.5 obrotu a świeca sucha. Ja się poddaje, silnik trafi wkrótce na aukcje.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.