PabloCossi Opublikowano 19 Lipca 2017 Opublikowano 19 Lipca 2017 Witam. Chciałbym rozpocząć przygodę z modelami RC. Od znajomego dostałem niekompletny kadłub. Prosiłbym, jeżeli jest to możliwe o zidentyfikowanie modelu, ponieważ chciałbym doprowadzić go do stanu użytkowania. Dodam jeszcze, że jestem totalnie zielony
przemo Opublikowano 19 Lipca 2017 Opublikowano 19 Lipca 2017 (...) Dodam jeszcze, że jestem totalnie zielony To ten kadłub odłóż sobie na później, a zacznij od czegoś prostszego, czyli pianka na start ... polecam RWD by Skazoo. Kompendium wiedzy jak zbudować https://www.alexrc.pl/old_files/users/skazoo/rwd/rwd.htm ja zaczynałem od tego modelu i opis był wystarczający żeby go zbudować Pozdrawiam
leszek-bart Opublikowano 19 Lipca 2017 Opublikowano 19 Lipca 2017 Jak masz kogoś znajomego doświadczonego i z aparaturą z funkcją trenera to i na tym się nauczysz , o ile chcesz latać na silnikach spalinowych .
PabloCossi Opublikowano 19 Lipca 2017 Autor Opublikowano 19 Lipca 2017 To ten kadłub odłóż sobie na później, a zacznij od czegoś prostszego, czyli pianka na start ... polecam RWD by Skazoo. Kompendium wiedzy jak zbudować https://www.alexrc.pl/old_files/users/skazoo/rwd/rwd.htm ja zaczynałem od tego modelu i opis był wystarczający żeby go zbudować Pozdrawiam Wielkie dzięki kolego, na pewno się przyda. Jak masz kogoś znajomego doświadczonego i z aparaturą z funkcją trenera to i na tym się nauczysz , o ile chcesz latać na silnikach spalinowych . Właśnie chciałbym go zbudować pod spalinówkę, a co do nauki to może rzeczywiście zacząć od pianki, zawsze to mniejsze koszty naprawy
zbjanik Opublikowano 19 Lipca 2017 Opublikowano 19 Lipca 2017 Koszty jako takie też, ale głównie chodzi o to, że na lekkim, wolniejszym piankowcu łatwiej się nauczyć latać. Zbyt ambitny, szybki model trudniej naprawić, łatwiej się zniechęcić do całego modelarstwa, a byłoby szkoda... 1